Jennie Kim~
Soğuk bir kış günüydü rüzgar deli gibi esiyordu ve cidden donuyordum ofisimin camından dışarı baktım kar yağıyordu etraf beyazlara bürünmüştü çok güzel görünüyordu bu görüntüye karşı gülümsemeden edemedim.
Bir süre boyunca fazlasıyla dalmış olmalıyım ki arkamda gelen sesle irkildim.
"Jennie! Bunları imzalaman lazım biliyorsun değil mi? Jennie beni dinliyor musun?"
Ah evet bu Yeonjun'du kendisi benim asistanım olur.
Dalmışlığımı boşverip Yeonjun'a döndüm.
"Ah Yeonjun kusura bakma dalmışım dur hemen imzalayayım."
"Bugün işbirliği yapmak için şirket gelecek biliyorsun değil mi?" Dedi Yeonjun.
"Seulgi biraz bahsetmişti, hangi şirketin geleceğini söylemedi ama sürpriz olacak dedi." Diye yanıt verdim.
"Seulgi söylemediyse susmayı tercih ediyorum bayan çok çalışkan her neyse benim tonla işim var ama yanına uğrayacağım." Dedi ve odadan çıktı.
Açıkçası gelecek şirketi merak ediyordum ne Seulgi söylüyordu ne de Yeonjun. Yeonjun ya da Seulgi ile resmi bir ciddiyet ile konuşmuyorduk çünkü liseden beri arkadaştık ve samimi arkadaşlardık resmiyete gerek olmadığını düşünüyorduk. Seulgi şirkette yardımcım gibiydi aynı zamanda şirketteki modelleri o yönlendiriyordu.
Bir süre sonra şirketi gezmeye başladım önce Seulgi'nin yanına gittim. Modeller hakkında bir sözleşme olacaktı onlara da bakmak istedim.
"Seulgi ne yapıyorsun, nasıl gidiyor?" Diye sordum.
"Ah Jennie hoş geldin, çok iyiyim modeller ile ilgileniyorum işte sen nasılsın? Buralara çok uğramazsın bir şey mi oldu?"
"İyiyim bende, sadece modelleri görmek istedim sonunda işbirliği olacak değil mi görmemde fayda var nasıl olsa."
"Ah evet haklısın bu işbirliği çok harika olacak moda dünyası yıkılacak ve magazinler bunu konuşacak." Dedi ve derken Seulgi'nin gözleri parlıyordu.
"Seulgi artık bana bu şirketin hangi şirket olduğunu söylemek ister misin hm?"
"Shh bunu söyleyemem bu sürpriz olacak Yeonjun'a o kadar tembihledim sen sürpriz olarak göreceksin çünkü yanlış bir şey olmasını istemiyorum, eğer bu işbirliği olursa moda dünyasında ismimiz çok geçecek."
"Ne demek yanlış bir şey olmasın? İşleri berbat edeceğimi mi düşünüyorsun? Umarım sinir olacağım bir şey yapmıyorsundur Seulgi."
Dedim ve oradan ayrıldım odama doğru ilerledim büyük bir ihtimalle Yeonjun programları alıp odama gitmişti çoktan.
Odama gittiğimde saatine bakarak beni bekleyen Yeonjunu gördüm telaşlı görünüyordu ve bu da dikkatimi çekmişti.
"Ne bu stres Yeonjun? Bir sorun mu var?"
"Ah sonunda geldin unnie! Şu programları düzenleyelim daha sonra imzalaman gereken başka prosedürler var, saate bak 15.30 olmuş! Akşam saat 18.00 da işbirliği yapacağımız şirketle yemeğe çıkacağız herşeyi hızlıca halletmemiz gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My White Swan | Chaennie
Romance"Sen benim ellmeye bile kıyamadığım biricik beyaz kuğumsun ve bende seni koruyan siyah kuğun olacağım."