Jennie Kim~
Aradan iki gün geçmişti ve şimdi parti sabahıydı, heyecanlıydım çünkü işin ucunda kıskandıracağım Rosé vardı.
Bu durumda pekte hoşuma gidiyordu onun ilgisini üstümde hissetmek başka bir zevk veriyordu.
Yataktan kalktığım gibi saate baktım saat 10.27 idi. Bu sabah işe gitmek istemiyordum belki bir uğrardım ama uzun kalmayı düşünmüyorum uzun sürmeden davetli modellerimle beraber davete gidecektik sonunda.
Şimdi Seulgi'yi aramalıydım.
J: Alo, Seulgi şirkette misin?
S: Sanada günaydın hayatım, evet şirketteyim patronum gelmeyince mecbur ben ilgileniyorum şirketle.(Sırıtır)
J: Ya öyle mi Seulgi hanım? Ben bir süre daha gelmeyeyim o zaman ya belki birileri daha çok uğraşır.
S: Tamam tamam sustum bil. Ee niye aramıştın, bir sorun mu var?
J: Hayır sadece diyorum ki akşam ki parti için planlarım var, akşama doğru seni alacağım bir yere ayrılma.
S: Peki kıdemlim!(Güler)
Gülerek telefonu bir köşeye attıktan sonra mutfağa doğru yöneldim. Açtım bu sabah birşeyler atıştırsam fena olmazdı.
Canım feci waffle çekiyordu yanında da kahve yapmaya karar vererek malzemeleri tezgahın üstüne çıkarmıştım.
Waffleler kısa sürünce olduktan sonra masaya çikolatayı çıkarıp artık mükemmel wafflelerimin tadına bakabilirdim.
Yemeği yerken kendinden telefonuma bildirim sesi gelmişti kimden diye bakınca ondan olduğunu görüp heyecanlanmıştım.
Rosé&Jennie
Rosé:
Uyandın mı, şirkette göremedim seni?Jennie:
Uyandım evet, bir sorun mu var?
Hem sanane benden yazıp durma
bende meşgul bir iş kadınıyım sonuçta.Rosé:
Ya öyle miymiş, neymiş bu
çok önemli işin?Jennie:
Bu seni hiç alakar etmez bayan Park.
İyi günler dilerim.𐙚
Tamam belki biraz soğuk yapıyor olabilirim ama bu da planımın bir parçası sonuçta.
Gece sonu başarı elde eden ben olacağım.Biraz da ev işlerini yaptıktan sonra saat öğlen üç'e gelirken evden çıkıp şirkete Seulgi'yi almaya gittim.
Onu orda gördükten sonra hemen çıkarttım şirketten onu. Planımı anlattıktan sonra onu arabaya bindirip doğru elbise bakmaya alışveriş merkezine götürdüm.
Bir kadın kuralıdır ki bazı işler hep son güne bırakılır. Ki benim bu huyum asla eskimeyecek bunu çok iyi biliyorum.
Bir sürü mağaza gezmiştik ama istediğim tarz bir elbise bulamıyordum bir türlü.
Seulgi: Hadi ama Jennie hiçbirini beğenmiyorsun.
Jennie: Biraz sabret Seulgi! Planım için iyi bir elbise bulmalıyım.
Seulgi: Of biz bu gece o elbiseyi zor buluruz.
Seulgi of'lasa da puf'lasa da o elbiseyi bulacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My White Swan | Chaennie
Romance"Sen benim ellmeye bile kıyamadığım biricik beyaz kuğumsun ve bende seni koruyan siyah kuğun olacağım."