0.5

30 4 3
                                    

"Where have you been?"

"Do you know if you're coming back?"

"We were too close to the stars."

"I never knew somebody like you, somebody."

7 Yıl Öncesi~

"Rosie günaydın, uyandırdım mı? Şey diyecektim eğer bugün müsaitsen seni bir yere götürebilir miyim?"

"Şimdi uyandım fakat sorun değil, tabii bugün müsait'im bir şey olmadı öyle değil mi?"

"Yok yok hayır bir şey olmadı, sadece benle buluşmak ister misin diye soracaktım sonuçta yaz tatili öyle değil mi dolaşalım biraz diyecektim." Diyip boynunu sıvazlamıştı Jennie heyecanlı olduğu her halinden belli oluyordu.

"Hmm peki o zaman öğleden sonra otobüs durağının önüne geleceğim orada buluşalım olur mu?"

"Tabi tabi! Teşekkür ederim Rosé!"
Heyecanla telefonu kapatmıştı Jennie, telefon konuşması bitince derin bir nefes almıştı Jennie çok heyecanlıydı.

"Küçük hanım ne bu heyecan?" Diye sormuştu annesi.

"Hiç! Yok bir şey sadece bu öğleden sonra bir arkadaşım ile buluşacağım."

"Peki bu normal bir arkadaş mı yoksa daha fazlası var mı Jennie Kim?"

"Anne! Ne alakası var ya?"

"Tamam tamam kızma bana, her neyse hadi gel oturda kahvaltını yap aç aç mı buluşacaksın şu şanslı arkadaşın ile."

"Anne ya! Şöyle diyip durma arkadaşım işte."

Jennie kahvaltısını yaptıktan sonra dişlerini fırçalayıp kısa bir duş almıştı.

Duşta işini bitirdikten sonra odasına doğru gitmişti.

"Hmm acaba ne giysem onun karşısında, ah ne stresli şey bu!"

"Ne oldu Jennie?"

"Anne? Canım annem senin kapı çalma gibi bir huyun yok mu beni mi izliyorsun sen?"

"Tatlım ne alaka sadece odama geçecektim sana da bakayım dedim, ama bir sorunun var galiba."

"Ne giyeceğimi seçmeye çalışıyorum sadece."

"Normal arkadaşın değil mi neden bu kadar streslendin anlamadım ki bende." Diyip gülmüştü annesi.

"Ya anne komik mi şimdi? Of tamam sevdiğim kişi ile buluşacağım oldu mu?"

"Fark edilmeyecek gibi değildi zaten küçük hanım dur da beraber bakalım."

Annesi ve Jennie giyeceği kıyafeti seçmişlerdi annesi ona çokta abartılı bir şeye gerek olmadığını belirtmişti ondan dolayı ince askılı bir siyah crop mavi bir kot şort ve üstüne kısa kollu kısa bir beyaz gömlek seçmişti.

Rosé de kahvaltısını yaptıktan sonra biraz telefonuyla zaman harcamıştı daha sonrasından ablası Alice'den yardım isteyerek kıyafet seçmişlerdi Rosé kısa çok dar olmayacak şekilde beyaz uzun kollu bol bir elbise tercih etmişti.

Saat öğleyi çoktan geçmişti iki kızda saate bakıp stres yapmıştı ikiside bir hışımla evden çıkmışlardı.

Jennie durağa gittiğinde Rosé'yi görememişti bir an gelmeyecek diye çok korkmuştu yaklaşık beş dakika sonra Rosé gelmişti.

My White Swan | ChaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin