❤️ Podoba się tatusiu❤️‍🩹

1.2K 36 22
                                    

- Hannie gdzie jesteś - Młodszego nie było w swoim pokoju. Prosiłem, żeby nie wychodził na chwilę.

- W salonie tatusiu - Krzyknął chłopczyk.

Zszedłem na dół kierując się w stronę do salonu, co on tam robi.

- Misiu czem...- Co się stało tutaj - Mały co to ma być mówiłem ci, że nie wolno pisać po ścianach! - Krzyknąłem patrząc na biała ścianę pomalowaną kredkami - Co ty zrobiłeś boże.

- Podoba ci sie tatusiu? To dla ciebie - Powiedział wstając z kolan.

- Dla mnie? -

- Takk spójrz to my, a co kotki i nasz domek, a tutaj duży lew który piłuje domku - Uśmiechnął się szeroko.

- Pięknie mały bardzo mi się podoba, ale mówiłem ci, że pan Simon nie jest lwem - Zaśmiałem się. Nie mogłem się gniewać za tą ściane była urocza.

- Jest! Widziałeś go jest straszny, jak lew i dużo - Wsrząsnął się.

- Tak jest duży bo to ochroniarz, i nie jest lwem bardziej, takim kotkiem -

- Nie, nie tatuś się nie zna, on jest lwem do kotka nie pasuje -

- Ohh no dobrze ty wiesz lepiej - Pocałowałwm go w policzek.

- Ja zawsze wiem lepiej - Tupnął nóżką.

- Na pewno? Nie jestem tego taki pewny - Zaśmiałem się z jego uroczego zachowania.

- Ale to była jedna taka sytuacja, nie wracajmy już do niej! -

- Będę ci ją wypowiadał do końca świata - Wziąłem jedna kredkę też coś rysując.

Na ścianie powstały jeszcze kwiatki zwierzaki samochody. Przy rysowaniu śmialiśmy się dużo. Wiedziałem, że ta ściana zostanie na dłuzej, jest urocza i będziemy mieć z niej dobre wspomnienia.

Piece Of Happiness || MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz