Sex z chłopcem był cudowny, lubiliśmy się zabawić w łóżku, małe igraszki. Pierwszy raz młodszy miał 3 miesiące temu, czekałem aż będzie mieć chociaż 17 lat. Było cudownie. Gdy słyszę jego westchnienia, jęki czasami nie mogę się powstrzymać.
- T-ta... Tatusiu - Westchnął, gdy bawiłem się jego skutkami.
- Słucham cię malutki - Przestałem się nimi bawić.
- Boli mnie, bardzo mnie boli proszę ściągnij moje spodnie... I proszę, nie przestawaj - Wypowiedział słowa z zamkniętymi oczami.
- Już mały już, dzisiaj niestety nie poczujesz tatusia, dziś zajmiemy się tobą inaczej - Wyszeptałem do jego ucha, śćiskając jego krocze.
- Dl-dlaczego.. Ah... Tatusiu ja cie dziś potrzebuje -
- No niestety, Tatuś dziś wypróbuje coś innego - Zacząłem pocałunkami schodzić niżej, odponając jego spodnie. Wow miał on na sobie czerwoną seksowną bieliznę, seksi. Chłopak ma na sobie, tysiąc malinek zrobionych przeze mnie.
- Co powiesz na to, żeby tatuś cie wy lizał troszkę -
- Tak... T- tatusiu pro-sze -
Ściągnąłem jego bieliznę, teraz leżał całkiem nagi, kuszące. By się trochę z nim podroczyć, zacząłem masować jego różowiutką dziurkę. Ruchy ręką były wolne, lubię się z małym droczy w łóżku, wtedy błaga o więcej. Młodszy zaczął kręcić biodra i przysu(ó) wał się do mnie, bardziej wiem ze bardzo chciał by moje ruchy były szybsze. Złapałem za jego biodra zatrzymuje jego działanie.
- Tatusiu... Oh... Proszę przy-spiesz - Wyjęczał.
- Tatuś nie chce przyspieszać - Zwolniłam jeszcze bardziej ruchy.
- Proszę, proszę - Jęczał, próbukąc ruszyć biodrami.
- Dobrze, tatuś użyje języka, ale przyznaj jak bardzo kochasz jęczeć przez tatusia. Kochasz gdy cię dotykam, lubisz gdy tatuś używa palców prawda - Wypowiedziałem słowa seksownym glosem.
- Minnie..-
- Słucham, mów -
- Ah... Kocham gdy mnie dotykasz, kocham jęczeć przez ciebie, czuje sie jak w niebie - Wyszeptał.
- Może być - Trochę się schyliłem, to pięknych pośladków chłopaka, zacząłem swoim językiem lizać dziórkę chłopaka. Szybciej, wolniej, chłopak kręcił biodrami z przyjemności.
- Ah... J-ja... Ha -
Wiedziałem że chciałby dojść o nie nie nie nie ma tak łatwo, przestałem, podniosłem się otwierając szafkę z której wyciągnałem wibrator. I włozyłem go w chlopca.
- Tatusiu... Pocze... AH -
- Nie ważne co robimy gdybym cię nawet dotykał lekko, i tak będziesz jęczeć jak nie wiem co. Tylko ja mogę sprawić ci przyjemnosc - Chłopak się czołgi po łóżku, chcąc więcej i więcej. Chciał się dotknął.
Najszybciej jak dałem radę zatkałem, jego dziurke.
- Nie proszę...t-tatusiu ja t-ta tak bardzo AH -
- Nie ma tak łatwo malutki
*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿
Wstawiam to chyba z 3 raz i wstawiłam tak jakoś nie czuje sie z tym rozdziałem dobrze
CZYTASZ
Piece Of Happiness || Minsung
FanfictionBrakowało mu tylko jednego elementu do szczęścia. Chodząc ulica spotkał swój element płaczącego pod drzewem.