🌚atencja 🌝

1K 30 15
                                    

- Tatusiu proszę, pobaw się ze mną - Poprosiłem.

- Powiedziałem ci, jestem zajęty muszę jutro do pracy wysłać te papiery, są ważne - Powiedział Nie odrywając wzroku od papierów.

- Papiery są ważniejsze ode mnie?  -

- Przestań daj mi dokończyć, nie rozumiesz - Spojrzał na mnie z gniewem.

- Papiery są ważniejsze ode mnie?! - Powiedziałem z łzami w oczach.

- Nie s-

- Nie dobrze okej, rozumiem - Po wypowiedzianych słowach, opuściłem jego pokój.

Ja chciałem się tylko pobawić... Ciągle siedzi tylko w swoich papierach od dwóch dni. Wszedłem do swojego pokoju trzaskając drzwiami. Położyłem się na łózku i zacząłem kolorować, kolorowankę. Podczas kolorowania myślałem nad tym, i może faktycznie on3 są ważniejsze. Po co komu taka pizda w domu, ahhh cokolwiek.

- Skarbie, przepraszam po prostu chciałem je szybko skończyć. Ja wiem ze duzo czasu teraz spędzam przy nich, ale chce szybciej skończyć - Materac się ugią.

- Mhm - Mruknąłem.

- Na prawdę przepraszam maluszku, tatuś nie chciał na prawdę. Przepraszam obiecuje ze skończyłem na dziś - Pogłaskał mnie po pleckach, podniosłem głowę by na niego spojrzeć.

- Chodź do tatusia na tulaska - Rozłożył ręce, a ja od razu się znalazłem się w jego uscisku -  Przepraszam skarbie - Przytulił mnie bardziej do siebie.

- Pobawimy się zaraz? - Spytałem, bardzo chciałem się pobawić.

- Oczywiście, ale teraz się przebieżemy, nie lubię tego kompletu - Wywrócił oczami.

- Ja też... Wolę w pandy - Uśmiechnąłem się.

- A ja wolę seksowną bieliznę - Uśmiechnął się seksownie.

- Seksowną? Czy coś jeszcze sobie życzysz tatusiu - Położyłem swoje ręce na jego torsie.

- Do tego jeszcze kocie uszka... I hmmm ogonek, taki kociak z ciebie - Położył swoje ręce na moich biodrach posuwając mnie na swoich kolanach do przodu i do tyłu.

- Twoje życie staje się dla mnie rozkazem - wymruczałem.

Piece Of Happiness || MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz