-Vivcsooo kelj már fel, nem sokara indul a gépünk Magyarba -ordít Bálint a bátyám.
-Ooooo basszus az ma van?-kérdezem kómasan.
-Igen szóval jó lenne ha össze készülődnél-mondja a konyhából a reggelinket készítve. Meg reggeliztünk, és indultunk a reptérre kicsit késve.-Nem gondoltam volna hogy elérjük-mondja nevetve.
-Én sem gondoltam volna-mondom nevetve. Le adtuk a bőröndöket, és fel is szálltunk a gépre.Pár óra múlva sikeresen landoltunk.
Megkaptuk a bőröndöket. És el is indultunk Pestre. A bátyám tegnap le konzultált a tulajdonossal egy kisebb albérletet, de nekünk tökéletes. Egésznap pakolásztunk, rendeztük a dolgokat. Holnap megyünk a szülővárosunkba, amit már nagyon várok. Hianyzik Szeged.-Holnap kb hánykor induljunk?-
-Hát délkörül-válaszoltam miközben a polcon lévő dolgokat rendezgettem.
Gyorsan elszaladt az idő a pakolással./Másnap/
Reggel olyan 9-körül kelhettünk, el készültünk, reggeliztünk. És végre el indultunk Szegedre a szüleinkhez.1 és félóra alatt meg is érkeztünk. Családi ebéd volt, és utána gondoltuk Bálinttal hogy körbe nézzük Szegedet, úgy is régen voltunk. El is indultunk felfedező utunkra. Sétalgattunk, amikor megpillantottam egy ismerős srácot.
-Figyi már Bálintus, neked az a srác nem ismerős?-mondom neki miközben nem olyan feltűnően a srácra mutatok.
-Baszkiii az Marci- mondja izgatottan.
Oda futottam és szinte az ölébe ugrottam, szerintem rogton megismert mivel szorosan ölelt vissza, le ugrottam az olebol, és bátyám is megérkezett lassú tempójával. Ők is üdvözölték egymást.Kicsit beszélgettünk Kubakkal, reg beszéltünk, úgyhogy volt elég téma amit jól kiveséztünk. Nem sokkal kesobb meg csörren a telefonja. Valami Andris hívta. Marci ki hangosította a beszélgetést.
-Naa csáá tesike, mikor jössz stúdió?-kérdezi az az Andris.
-Csőő Kupak, később megyek, itt vagyok Viviékkel.
-Viviékkel?-kérdezi a telefon másik feléből Andris.
-Jaja tesi, gyerekkori spanjaim-mondja Marcika
-Tesi akkor hozzad őket is-mondja Andris.
-Vivcsa akartok jönni?-kerdezi Marcika
-Jaja megyünk-mondom neki izgatottan.
-Na jolvan tesike majd jöttök-mondja Andris, és bontja a fonalat.Kubak jött velünk vissza szüleinkhez, össze készülődtünk, és indultunk vissza Pestre, egyből Andrishoz vette az irányt Bálint.
Kb 2 óra múlva meg is érkeztünk.~ANDRIS SZEMSZÖGE~
Már lassan több mint 3 órája várom őket. Hirtelen egy kopogás zavarja meg a chilles zene hallgatásomat, es indulok is az ajtóhoz.
Kinyitottam az ajtót. Megláttam Kubakot, és mögötte egy lányt aki nem mondom elég jól nézett ki, és mögötte volt még egy fiú, vajon a barátja?
-Csőő kupak- köszön Marcika.
-Szosziii tesii, gyertek beljebb-invitalom be oket
-Na be mutatom neked Viviéket-Mondja kubak.
-Ő itt Bálint-mutat Marci a Bálintra, és kezet is fogok vele.
-Ő pedig itt Vivi-vele is kezet fogok. Nagyon puha kezei vannak, olyan mint a selyem. Na és a szemei, el veszek bennük. Valami van ebben a lányban ami megfogott, muszáj jobban meg ismernem.Naa csaa tesikek, remelem tetszik az elso rész kicsit rövidebb lett, nem sokara hozom a kovi részt addig is csokk 😘