Tw: Küfür, şiddet, argo, cinsel içerik, kan teması gibi konular geçiyor. Uyarıdır.
—❀—
"Aptal orospu çocuğu! Sen benim çöplüğümden kılını bile kımırdatamazsın. Sen benim artığımsın, anladın mı?!" diye bağırırken aynı zamanda eline doladığı saçlarımı çekiştirirken bir yandan dağıttığı yüzümü, çenemden tutarak yüzüne çevirmeye çalışıyordu. Ağzımdan burnumdan akan kanlar sayesinde; üstüm kan torbasına dönmüştü. Ben bu adamın zoraki sahip olduğu oyuncağıyım. "Gerizekalı, nankör. Seni el üstünde tutuyorum, seviyorum, değer veriyorum. Dört dörtlük hayat yaşattırıyorum sen kaçmayı mâhla öyle mi!?" dediği anda çenemi tuttuğu elini serbest bıraktığı gibi gücüm kalmadığından kafamı yere doğru eğdim. yatağın üzerindeki kemerini eline alıp kavradı. Kavrarken çıkan ses kulaklarımda yankı yaparak, tırmalarken acımasızca birden sırtıma vurmaya başladı. O işteyken akım geçen zaman o varken tıkanıp duruyordu resmen. Kemerle eziyet etmeye devam etti, her zaman ki gibi.. Hep olduğu gibi.
Kaçış yok, umutsuzluk saracak beni. Hayır! Hayır olmaz! Hayallerim bekliyor beni, hukuk okuyacağım adaleti yaratacağım. Herkes elimin altında olacak, kaçıcağım; kurtulacağım.
Vurmayı bırakıp birden kemeri duvara doğru fırlattı, saçımdan sürükleyerek beni odanın diğer ucuna doğru itekledi. Saçlarım serbest kalınca, anladım beni bıraktığını.. her zaman ki uyarılarını yaptı:
"Sevgili karıcığım, bir kez daha bu olay yaşanırsa; ceza odasında olacaklardan sorumlu olmayacağım."
Gözyaşlarım ve hıçkırıklarım içinde boğulurken birde bana ettiği sözler kafama kurşun etkisi bırakıyordu.
Kafamdan geçenler beni delirtecekti. Eğer kaçmayı başaramazsam-.. hayır, hayır olmayacak böyle bir şey. Ama oldu diyelim-
Bağırarak kafamdan geçenlerle çelişiyordum.
-"HAYIR OLMAYACAK BÖYLE BİR ŞEY! KAÇICAĞIM KURTULACAĞIM BURADAN SOK BUNU AKLINA!"
Bu sözlerimi söyledikten sonra feryat ederek daha çok ağlamaya başladım. 'O konuşmaya başladı.
-"Ah, şizofrene bağlamaya mı tercih ettin güzel karıcığım? Sorun yok tüm sorunları tek tek çözeceğim."
diye tehtid sezilen sesi, odadan çıkıp sertçe çarpan kapıyla yankılarak kayboldu.
Kan içindeki ellerim ve kan içinde olan yüzümü temizleyecek halim bile yoktu. Ellerimi kafama koyup vurmaya başladım, evet. Delirecektim. Vurmayı bıraktım, yere uzanıp sırtüstü uzandım. Tavanı seyretmeye başladım, gözyaşlarımla. Kısa süre içerisinde kayboldum düşlerimde.
—⚝—
Sabah güneşi daha yeni doğarken ben yerde uyuya kalmıştım. Her yerim ağrıyor iken birde buna belim eklenmişti. Her yerim tutulmuştu, aynı o gün beni soğuk odaya kitleyip gittiği zaman gibi.. tüm gücümü toparlayıp kalkmaya çalıştım. Zoraki olsa da kendimi banyoya attım. Yüzümdeki geceden kalan kanları temizledikten sonra pansuman yapmaya çalıştım elimden geldiğince.. yüzümü yıkayıp aynaya baktım, gözlerim doldu. Sabaha çıkabilecek miyim diye her gece düşünmekten kendimi alamıyordum.
Ölüm ile yaşam arasında gidip geliyordum. Duş aldıktan sonra banyodan çıktım. Yatağa yaklaştım, kan izleri her yerdeydi. Çarşafı değiştirdikten sonra hiçbir şey olmamış gibi çarşafı alıp odadan çıktım. Aşağı inip çamaşır odasına attığım çarşafı kimse görmeden yıkamaya attım. Herkes.. herkes bana ne olduğunu biliyordu ama kimse sesini çıkarmıyordu. Evde 30 koruma 10 çalışan vardı. Hepsi onun kölesiydi, piyon olmaktan başka görevleri yoktu o insanların.
Ben.. 14 yaşında bu adama satılan bir kızım, 8 yıldır bu adamla yaşam savaşı veriyorum. Evli değilim, değiliz. O evli olduğumuzu düşünse bile, kabullense bile asla olmayacak. Çok şanslıyım ki hamile kalamıyorum. Üzücü durum olsa bile benim için iyi birşeydi. Eğer ailem beni satmasaydı çok başka bir hayatım olabilirdi. Kaderimin bana çizdiği hayatı baştan yaratacağım, tüm kalbimle inanıyorum buna..