onbir

29 5 0
                                    

Can Ozan - Artık Uyu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Can Ozan - Artık Uyu

******






Kapının önündeydim. Atlas'ın evinin önündeydim.

Sanırım bu gerçekten yaşanıyordu ya.

12 katlı bir apartmandı,Atlas 3. Katta oturuyordu. Tam apartmanın kapısına gelince duraksadım,ben bu dış kapıyı nasıl açıcaktım ki?

Bir 5 dakika öylece durdum,dairesini biliyordum. Ama zili çalınca beni görecekti ve belki açmayacaktı. Yani sıkıyorsa açmasın ama. Yok böyle olmazdı.

Tam zile basıcaktım ki,dış kapı açıldı. Bir teyze çıktı.

"Aaa Kızım,bu soğukta ne dikiliyorsun kapıda?"


"Iı,Teyze arkadaşıma gelmiştim de. Daireyi bilmiyordum."


"Geç kızım." diyerek. Kapıyı açıl bıraktı,teşekkür edip hızla asansöre bindim. Sonunda kapıya gelmiştim.

Ben niye gelmiştim ki?

Ne dicektim?


Atlas ya,sana aşırı sinir oluyorum ama. Babanı duyunca dayanamadım,sinir olasım kaçtı mı dicektim.

Çok düşünmedim ve kapıyı çaldım. Ne olabilirdi sanki.


Kapı yavaşça açıldı. Bir yandan gözünü ovuşturan ve bir yandan kapıyı tutan Atlas ile karşılaştım.


Kumral saçları dağınıktı. Halsizce bana bakıyordu. Açık teni kıpkırmızıydı. Ben ateşten yanıyorum diye bağırıyordu.


"Ada?" dedi. Şaşkın bir şekilde. "Adresini Buraktan almıştım,rahatsız etmedim?" dedim.

"Yok hayır,gelebilirsin." Ayakkabılarımı çıkarıp,yavaşça içeri girdim. Kapıyı kapattı.


Tam kapının karşısında mutfak vardı. Kapının sol tarafında askı vardı,montumu oraya astım.


Atlas şaşkın gözler ile bana bakıyordu. Mutfağın yanında ki salonuna doğru adımladı,bende onu takip ettim. L şeklinde açık gri bir koltuğu vardı. L koltuğun karşısında da duvara monte edilmiş,kocaman bir televizyon. Küçük yuvarlak bir masası da vardı. Siyah ve açık gri tonlarındaydı salonu.


Koltuğa oturdum,o da oturdu. "İstediğin bir şey var mı?" diye sordu. Olumsuz anlamda kafamı salladım. O da biraz ilerime oturdu. Çok halsiz bakıyordu.


"Sen iyi misin?" diyerek. Gözlerimi,kızarmış yüzünde gezdirdim. Dayanamayarak,elimi anlına koydum. "Atlas? Sen yanıyorsun." dedim panikle.


OKYANUS || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin