ondört

25 4 0
                                    

"Ya şu an burda olduğuma inanmıyorum??" dedim bıkkınla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









"Ya şu an burda olduğuma inanmıyorum??" dedim bıkkınla.

"Ya bir sus be kadın. Dörtlü date bile değil,oturcaz dördümüz." dedi Rüya keyifle.

Bugün ki bütün derslerimize girmiştik Rüya ile. Sözde bir şeyler atıştırmak için beni kafeteryaya sürüklemişti. Burak ve Atlas'ın geleceğinden habersiz olaraktan sürüklenmiştim.

"Bak geliyorlar." diye kıkırdadı. Rüya inadıma karşıma oturmuştu,neymiş sevgilisi ile oturcakmış.

Burak ve Atlas yanımıza gelmişti. Atlas elinde ki kitapları masaya bırakarak,yanıma oturdu. Burakta Rüya'nın yanına.

Bir süre bakıştıktan sonra. Burak hal hatır sorması ile masa da konuşulmaya başladı. Daha çok Burak ve Rüya konuşuyordu. Ben ve Atlas'ta cevap veriyorduk.

Burak ve Rüya kendi aralarında sohbete dalmışlardı bile. Atlas dirseklerini masaya dayayıp,yüzünü avuçları arasına almıştı. "İyi misin?" diye sordum merakla.


Ellerini yüzünden çekip,bana doğru döndü. "Bir kaç gün gelmedim,dersler çok birikmiş. Kafayı yicem"

"Hastaydın,gayet geçerli bir sebebin vardı Atlas. Çalışırsın,birazcık asıl." dedim. Büyük ihtimalle çok kafasına takmıştı. Bal rengi gözleri,uykusuzluktan kıpkırmızı olmuştu.


"Biz açız bu arada,aç aç oturtuyorsunuz bizi burda." dedi Rüya. "Nasıl unutturuz böyle bir şeyi." diyerek güldü Burak.

"Gidip alalım biz,ne istiyorsunuz?" diye sordu Atlas. Rüya "Makarna." dedi. "Ben aç değilim pek,kahve olur." dedim.

"Sana da makarna alıyorum Ada." dedi bastırarak Atlas. "Hayır,kahve alıyorsun." inat etmeme karşılık gözlerini devirdi. "Evet,makarna alıyorum."

"Yürü be en- ay Atlas. Pardon ağzımdan kaçtı." deyip Rüya ve Burak kıkırdamaya başladılar.


Atlas ve Burak kalkıp bir şeyler almaya gittiler,gittiler de. Masa da telefonları vardı.hemde ekranları bize doğru çevriliydi?

"Bak bak,nasıl bırakmış seninki telefonu." dediğine ofladım. "bak ya,seninki deyip deyip durma şuna."

"Napayım,hoşuma gidiy' dedi şivre yaparak. Burak ve Atlas'ın telefonuna aynı anda mesaj bildirimi geldi. Atlas'ın telefonu dibimde olduğu için,kesinlikle istemez bir şekilde gözlerim kaydı.

Tan:
Sanırım bizim iddia işi olmuş he.
Atlas 1 ay demişti.
Sadece haftalar içinde Ada ile olmuşlar,dörtlü date bile yapılıyor:)

Okuduğum mesaj bir anlığına Dünya'dan soyutlanmama sebep oldu. Rüya da mesajı görmüş olmalı ki.

"Ada..." dedi sakinlikle. "Sus lütfen"

OKYANUS || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin