Vali asgard sokaklarında sepetinde ki elmalarla hoplaya zıplaya koşuyordu.
Sağlıksız gördüğü ve kötü durumda olan herkese bu elmaları veriyordu. Elmayı alan önünde eğilip Vali'yi selamlıyordu. Vali kendine saygı topluyordu ancak amacı eğlenmekti.
Ne elması mı? Vali gizlice Odin'in elmalarını saraydan çıkarmış halka dağıtıyordu. Çok geçmeden bu durum fark edildi. Başta muhafızlar peşinden gönderilse de Thor bu durumu kendi kontrol altına almak istiyordu.
Vali son elmayı da dağıtırken Asgard'dan bulutlara bir şimşek çıktı ve bulutları kararttı.
Vali bu uyarının kendine olduğunu biliyordu. Sokakta ilerlerken boş sepeti bir kenara bıraktı. Kafasına pelerinin şapkasını geçirdi. Bu sefer ki hatası daha büyüktü. Gözden kaçacak gibi değildi. Bir iki adım attıktan sonra havalandı. Thor onu yakasından tutup havaya kaldırdı. Thor burnundan soluyor, çatık kaşları ile ensesinden tuttuğu genç kıza bakıyordu. Genç kız, karşısındaki iri cüsseli Tanrıya bakmamak için direndi. Thor elmaları üzerinde aramakla uğraşmadı. Elmaları elinden çıkaracak kadar kurnaz olduğunu biliyordu. Mjolnir'inı sallayarak Vali'yi ormanın ortasına doğru götürdü.
Loki bulutların ani kararmasının iyi bir şey olmadığını tahmin etti. Kendisi bir şey yapmadığı için mutluydu. Umarım kendisinden bilmezlerdi. Thor'un şehrin üzerinden geçişinin ardından Loki, gördükleri için kaşlarını çattı. Thor, Vali'yi yakasından tutmuş uçarak orman tarafına götürüyordu. Loki çok geçmeden kendini oraya ışınladı.
Thor, Vali'yi fırlatırcasına ormanın ortasına bıraktı. Yaptıkları fazlası ile yetmişti. Loki bir şekilde Vali'yi kurtarsada bu sefer zordu. Odin ceza emrini Thor'a vermişti.
Vali, yüzünde biraz korkuyla kendini yerden kaldırdı. Thor iri cüssesiyle yere ayak bastı ve karşısında dikildi.
"Ben bir şey yapmadım." Dedi Vali.
Thor güldü. Mjolnir'i bir an için kafasına tutup geri çekti. Kafasını ezmek istiyordu ama onu yapacak yüreği yoktu.
"Loki kızı Vali, Odin tarafından cezalandıralacaksın. Bundan sonraki hayatın sonsuza dek kurt olarak kalmak olacak."
Thor çekicini Vali'ye tuttu.
Vali, Thor'un arkasında son anda beliren Loki için bağırdı.
"Baba!"
Vali elini Loki'ye yardım istercesine uzattı. Odin'in sihri Mjolnir'den Vali'nin üzerine aktı.
Loki, Thor'u tutup yere serdi ve bir boğuşmaca başladı.
Loki kızına bir an için baktı. Vali'nin yerinde gri-siyah yeleli bir kurt duruyordu. Loki ile göz göze geldi. Kurdun gözünden bir damla yaş gelirken fazla beklemeden ormana doğru koştu. Odin'in sihrini geri döndürmek zordu.
Loki göğe doğru bağırdı. Odin'in oğluna bunu ödetecekti. Thor elindeki çekiçle bir kere daha Loki'yi kendinden uzaklaştırdı.
"O daha çocuk!" Loki bağırarak elindeki tüm hançerleri Thor'a gönderdi. Sonunda bir tanesi omzuna saplanmıştı. Kendini klonladı, Thor'un etrafını sardı. Arkasından bir hançer daha sapladı. Thor'un kulağına eğildi.
"Odin'e söyle cezayı kaldırsın."
"Asgard'ın iyiliği için sen ve senin çocuklarının bu diyardan temizlenmesi gerekiyor Loki. Çocukların yaşadığı için git ve Odin'e teşekkür et."
Loki iyice sinirlenmişti. Thor ise kendini ileri attı ve uçarak saraya geri döndü. Yaraları iyileşebilecek boyuttaydı. Ama Loki'ninkiler öyle değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki'nin kızı
Fanfic~Loki tanrılar arasında kötülüğü ile bilinirken ününü çocuklarına da aktardı. Loki kurnazdı, kaçar saklanırdı. Çocuk ise saklanamazdı. Son sefer Loki kaçmadı, çocuk saklandı.