Dayanamadim simdi yaziyim bari zkaksksks iyi okumalarr🤍
Onu gördüm...
Yıllardır istediğim şey şuan karşımdaydı.Sanki hayat durmuştu.Arkadaşım birşeyler anlatıyordu ama ben duyamıyordum bile."D-DENİZ ŞUAN GÖRDÜĞÜMÜ SENDE GÖRÜYORMUSUN?!"demiştim. Arkadaşım ne dediğimi anlamazca soru soruyordu..
Gözlerimi irice açmış karşımdaki bebeğin yanına doğru ilerliyordum Deniz ise peşimden geliyordu
"Kızım noluyor gel biri görücek yanlış anlıyacak gidelim hadi!!"dedi ama ben onu dinlemeden motorun üstüne çıkmıştım bile.
"KIZIM ŞUAN HAYALLERİMDEKİ O MOTORA BİNDİM BEN BİR DAHA BU MOTORU NE ZAMAN GÖRÜCEMM"diyip hayran hayran motora bakıyordum Deniz ise beni indirmeye çalışıyordu ama nafile derken korktuğum başıma geldi..
MOTOR DEVRİLDİ ANANI AVRADINI ŞİMDİ SIÇTIM TABİİ BENDE DÜŞTÜM RESMEN HAREKET EDEMİYORUM
"HASSİKTİR KIZIM NAPTIN SEN OF VARYA OF ŞİMDİ YAKALANICAZ"demişti Deniz.
Denizin bir siktir demesiyle ona sonra baktığı yere bakınca bende siktir dedim ve sinirle karşıdan gelen adama bakıyorduk Denizle.Ben kalkamıyor şok içinde hem adama bakıyordum hemde ağlamaya başlamıştım.
Of varya of kızım naptın sen ya şimdi sıçtım diye içimden kendime söverken adam çoktan yanımıza gelmişti.
Bir bana bir motora bakıyordu."SİKTİR LAN SİZ KİMSİNİZ AMINA KOYAYIM NASIL DEVRİLDİ BU MOTOR!!" dedi sinirli bir şekilde
"Durun ben size yapacağımı bilirim!!"diyip elindeki telefonla devrilen motor ve beni çektiğini görünce hemen ayağa kalkıp yanına ilerledim.
"Napıyorsun ya sen bu suç!Sil o fotoğrafı!!" Dedim sinirli bir şekilde.
Adam bu sefer kahkaha attı sonra sert gözleri beni bulmuştu gözlerini ayırmıyordu kitlendi durmuştu tabi bende bir şey yapamamıştım o sıra."Ya demek suç ha sizin yaptığınız ne peki?? Motorumu çalıyordunuz gelmeseydim ben sizi polis-"demeden sözünü kesti Deniz hemen.
"Ya bak ortada yanlış anlaşılma var gerçekten biz hırsız falan değiliz arkadaşım denemek için bindi dimi Varya" dedi Deniz.
"A evet öyle zaten bak gerçekten bizim bir suçumuz yok."dediğimde karşımdaki adam
"Polise açıklarsınız artık."diyerek son noktayı koymuştu.
Arkadaşlar biraz sanki kısa bir bölüm oldu ama daha yeni yazdım ve konunun akışı nasıl gidicek emin değilim bende o yüzden direkt olarak konuya daldım ama bence eğlenceli olucak diye tahmin ediyorum yinede fazla emin değilim.
Oy vermeyi unutmayın<33
Haa birde konuyu direkt olarak yazdığım'dan dolayı sarmayıp birakmayın sakınn daha çok eğlenicez diye düşünüyorum:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEMARE
Teen FictionMotoru devirmesiyle ne yapıcağını bilemeyen bir kız... Peki bundan sonra hayatında neler olucak?