4

570 25 20
                                    

Selaaaammmm
Ayyy kapak fotoğrafı çookk güzel yaaaaaaa çok tatlılaaaaaaar

Bu kadar okunacagini tahmin etmiyordum<3
İyi okumalarrr🫶🏿😊

                         🍄

Karahana nolduğunu anlamamıştım.Abimin ne dediğinide söylememişti..

Evimi tarif edip beni eve bırakmıştı.Şimdide duş almış annemlerin evine gitmek için hazırlanmıştım bugün dönmüşlerdi.
Annemler bazen evde olamadığı için başka bir evde yaşıyordum zaten abimin işleri yoğun olduğu için evdede kalmıyordu büyük evde tek kalmak istemedim.Bu ev çok tatlıydı..

Bir taksiye atlayıp Annemlerin evine gitmiştim.Annem ve Babamı çok özlemiştim ve tabiiki evi de..Buraya gelmeyeli 2 ay oluyordu.

Eve geldiğimde kapıyı çalmıştım annem açmıştı birşey demeden hemen sarıldım..

"Kızımm çok özlediim seni,hadi gel içeri yemek hazırlandı.Abinde geldi."Dedi annem.Abimin geldiğini duyunca yutkunmuştum umarım söylemezdi.

İçeri geçtiğimde salona doğru ilerlemiştim ilk abimle bakışmıştık sonra ben gözlerimi ondan çekip babama doğru ilerleyip sarıldım.

Babamla da biraz sohbet ettikten sonra yemek yemek için masaya geçtik.

Ben yemeğimi yiyor ailemde kendi aralarından sohbet ediyorlardı ama babamın dediği şeyle anında başımı kaldırmıştım..

"Ee oğlum şu Soykanlardan ne haber var?"demişti babam. Şimdi nereden çıktı ki bu?Abimle gözgöze geldiğimizde konuştu.

"Şuan bir durum yok Baba.Oğlu etrafımızda yani Varya'nın etrafında desek daha doğru olur.Dimi Varya?"Dedi Abim.

"Doğru mu bu Varya o serseriyle mi dolaşıyorsun sen?"dedi Babam..Ne diyeceğimi bilemiyordum.

"Babacığım bak ben o soykanlar olduğunu bilmiyordum hem soyadınıda bilmiyordum ki Abim abartıyor..O benim arkadaşım."dediğimde bütün gözler bendeydi.

"Ben mi abartıyorum Varya?Ha?! Onun ailesiyle aramızda bir husumet olduğunu bildiğin halde niye karşı çıkıyorsun?"dedi abim..ardından annem ve babamda hak verdi.

"Sizin aranızdaki şeyler bizi ilgilendirmiyor... Ya ben gidiyorum sonra uğrarım."demiştim gözlerim dolu bir şekilde..Aileme asla karşı çıkmazdım ama bu dedikleri anlamsız.

Arkamdan ne kadar seslenselerde hiç bakmadım biraz dolaşmaya ihtiyacım vardı..

Yanıma bir motor yaklaştığında irkilmiştim kimdiki bu saatte?Görmezden gelip hızlı bir şekilde yürümeye başladığımda arkamdan seslendi..

"Küçük.."

Karahan'dı.

Arkamı döndüğümde direkt olarak ona doğru yürüyordum.

"Karahan."diyebildim tek sesim titriyordu..

Kaşlarını çatmıştı yanıma daha çok yaklaştığında aramızda  mesafe kalmamıştı bile.

Bir anda bana sarılmasıyla yerimde öylece kaldım.
Kalp atışlarım daha da hızlanmıştı sanki..

"Varya neden ağlıyorsun?"demişti.

"Sahile gidelim mi?Orda konuşalım."dediğimde kafasını sallayıp motoruna bindik.

★★★

Sahile geldiğimozde kayalıklarda oturmuş,denizi seyrediyordum.Tek tük insan vardı ve sadece denizin sesi duyuluyordu..Biz ise hiçbir şey konuşmuyor sessizliğimizi paylaşıyorduk.

"Anlatmak ister misin?"dedi bana bakıp.Ben ise gözlerimi denizden çekip onun gözlerine baktım,bana bakıyordu.Tekrar gözlerimi denize çevirdikten sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Ailem.. Sorun ailem.Ne kadar anlayış beklesem de bir türlü anlayamıyorlar."dedim.

"Benim yüzümden dimi?"dediğinde ona baktım hala bana bakıyordu bu sefer bende ayırmadım gözlerimi.

"Hayır.Senin bir suçun bile yok.Biliyorsun iki ailede resmen birbirine düşman ve bugün aileme beni ilgilendirmiyor desemde dinlemediler.Bana çok anlamsız geliyor.Zaten çoğu konuda hiç anlayışlı olmadılar.."sonlara doğru sesim kısılmıştı.

"Varya.. Bizim yapabileceğimiz birşey yok ki.Onlar birdaha barışmazlar bile.Ne olduğunu bende bilmiyorum zaten o zamanlar daha çocuktuk."dediğinde ona  hak vermiştim.Bizim yapabileceğimiz birşey yoktu.Yanii şuan.

Biraz daha olanlar hakkında konuşup kalktık.Şuan resmen olanları unutmuş kendimi iyi hissediyordum sanırım Karahanla konuşmak iyi gelmişti.

Kendi evime gidicektim.Eve geldiğimozde ikimizde inmiştik.

"Bugün için gerçekten çok teşekkür ederim çok iyi geldi."dedim ve neden bilmiyorum ama içimden sarılmak geçti ve öylede yaptım.O da bana karşılık verince biraz kaldık..Sonra çekilip "Görüşürüz civciv" dediğinde kızardığımı hissetmiştim..

Ona görüşürüz dediğimde motoruna binmiş gidiyordu bende arkasından bakıyordum öylece..

Eve geçtiğimde ağzım kulaklarımdaydı resmen.Bu adama nasıl kısa sürede alışmıştımki?

Geceliklerimi giyip yatak moduna geçtikten sonra Denizle görüntülü konuşup olanları tek tek anlatmıştım.Konuşmayı bitirincede direkt olarak yattım bugün çok yorucu bir gündü.

Yazardan

Varya evden çıktıktan sonra ailesi telaşlanmış ve bir o kadar da sinirlenmişti.
Yine o çocukla buluşucak diye tedirginlerdi.Peki o aileyle aralarındaki bu tatsızlık neydi?

Ailesi ,Soykan ailesini o gün ilk kez arayıp tartıştırmışlardı .
Uzun geçen bir tartışma maratonundan sonra  iki ailede oldukça gerginlerdi.Peki bu iki genç ailelerini barıştırabilecekmiydi?Bu küslüğü bitireceklermiydi?

✨✨✨

Sabah uyandığımda ilk işim Ailemle konuşup bu işi çözmekti.

Uyanıp hazırlandığımda evden çıkıp bir taksiye atlamıştım.Eve yaklaştığımde hiç beklemediğim birşey gördüm.Bir sürü araba bir sürü koruma.Birine birşeymi oluyordu?Telaşla parayı ödeyip taksiden indiğimde eve doğru ilerliyordum.Kimseyle gözgöze gelmemek için direkt kapıya doğru ilerledim ama  birşey beni durdurdu.Kapı aralıktı ve evde bir tartışma olduğu belliydi.Tam girecekken konuşmalarını duyup dinlemeye başladım.Aslında kapı dinleme gibi bir huyum yoktu ama ismim geçmişti..

"PEKİ VARYA GERÇEKLERİ ÖĞRENİRSE BİR DAHA SİZİN YÜZÜNÜZE BAKARMI SANIYORSUN?!!"Demişti sinirle bir adam.Ne gerçeklerinden bahsediyorlardı neyi öğrenmem gerekiyordu..

Abimin sesini duydum sonra "ASLA ÖĞRENEMEZ.VARYA BİZE İNANIR!"demişti.

Benden ne saklıyorlardı yine?Olduğum yerde kalakaldım hareket edemiyordum bile ve yine aptal gibi gözlerim dolmuştu.

O sırada bir hışımla kapıyı tamamen açan tanımadığım abimin yaşlarında bir adam ve onun arkasında başka bir adam.Bunlar kimdi?

Beni gördüklerinde dona kalmışlardı ve diğer herkesde geldiğinde yine aynı tepkiyi vermişlerdi..Bunlar kimdi?Ve en önemlisi ailem benden ne saklıyorlardı!?

Kimse birşey diyemiyordu bir ölüm sessizliği vardı..En son onu gördüm Karahanı.
Onlar Soykan ailesiydi.

Hiç beklemeden arkamı dönüp giriş kapısına doğru çıkıp  gittim.Arkamdan seslenselerde bakmadım.Bir gün sorucaktım ama o gün bugün değildi..Biraz yanlız kalmaya ihtiyacım vardı sanırım.

Selamm bu bölümü biraz zor yazmış olabilirim çünkü aklıma hiç birşey gelmiyordu.Sizide fazla bekletmek istemediğim için daha bekletmek istemiyorum.

BİRAZDA HEYECAN OLUR İSTE OF CAKTİRMAYİN YA UZUN OLDU ALWKEKEKKAKQ

Hadı bayy bayyyyyyyyy🫶🏿🫶🏿🫶🏿🫶🏿

SEMAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin