Selaaammmm <3
Ya arkadaşlar farkındayım ani oluyor herşey ama biraz stresliyim çünkü ilk defa bu kadar okunuyor umarım seversinizz🤍🤍Ha buarada karakterlerin fotoğrafları için onların fotoğrafını paylaşmıyacagım belki rahatsız olurlar diye düsündüm karakter için önerebileceğiniz isimler varsa bu satırın yorumuna yazabilirsiniz ve bu kitap için bir hesap açıyimmi?
1 Hafta sonra
Bu süre zarfında hiç o inatçı Karahanla karşılaşmamıştım.
Ve şuan uykumun en güzel yerinde inatla biri beni arıyordu.
Telefona bakmadan direkt açtım"Kimsin uykumun güzel yerine ediyorsun?" Dedim.
"Ya kızım benim çabuk hazırlan almaya geliyorum bayy." Arayan Denizdi
Birşey demeden hemen kapatmişti.
Ona söve söve kalkıp hazırlandım.✨
Deniz sonunda gelmişti kapıyı açtığım an direkt salona doğru gitmiş bende onun peşinden gidiyordum.
"Kızım noluyo-" dememe kalmadan hemen konuşmuştu.
"BİRAZDAN AYAZ BİZİ ALMAYA GELİCEK VE SENİN O ÇOK İSTEDİĞİN MOTOR KULÜBÜNE GİDİYORUZ!!"dediğinde gözlerimi irice açmıştım.
"ŞAKAMI YAPIYORSUN HANİ BENİM ŞU ÇOK İSTEDİĞİM AMA AİLEMİN GÖNDERMEDİĞİ O KULÜPTEN Mİ BAHSEDİYORSUN?!"dedim.Şuan olanlara inanamıyordum tamam orası pek tekin değildir..Ama napiyim.
Ailem zaten şuan izmirdelerdi yani ruhları duymazdı tabii abim burdaydı ama nerden bilicekti ki zaten onun işleri vardır.
15 dakika sonra Ayaz gelip bizi almıştı tabii motor kulübüne arabayla gitmek ne kadar doğru oluyor bilemedim.
Geldiğimizde heryer motordu resmen ve asla gözlerimi motorlardan ayıramıyordum tamam varya sakın gidipte yine binmeye çalışma bu sefer daha kötü olucakmış gibi hissediyorum.
Çok kalabalıktı burası ve her yürdüğümüzde bize daha doğrusu bana bakıyorlardı garip bir şekilde yine ne bok yedin varya ?
"Ayaz bunlar niye bana tip tip bakıyorlar?"dedim sessiz bir şekilde.
Ayaz ufak bir gülümsemeyle "Ee kızım liderin motorunu devirmişsin ne bekliyordun?"dediğinde şok olmuştum ne yani birde buranın liderimiymiş aman ne hoş niye geldim ki ben buraya..
"Ne yani birde lidermiymiş o?"dedim. Ayaz ise
"Bu kulübü o kurdu bilirsin çok meşhur bu kulüb ve bizde ona lider deriz genellikle."dediğinde birşey dememiştim. Sonra bir yere doğru gidip orada durduk."Ee aşkım napıcaz şimdi??"demişti Deniz Ayaza.
"Ya kızım motora binmiyecekmiydiniz işte?" Dedi Ayaz.Aslınds sevinmiştim ama bir anda telaşla Ayaza bakıp
"E ben bilmiyorum nasıl sürücem ki??"Dediğimde arkadan bir ses gelmişti.. yine oydu.
"Merak etme deli motorumu yine devirmezsen arkama binersin"demisti yanımıza gelerek.
"Hayatta senin o motoruna binmem!"dedim.
🏍️
"YAA KARAHAN YAVAŞ SÜRR!"Binmem diyip zorla bindirildim ya şuan ise polisten kaçıyorduk evet evet polisten.Beyefendi fazla hız nedeniyle durduruldu.(fazla hız nedeniyle durduruluyor mu cidden bilmiyorum buarada)
"Ya kızım sende ne inatçı çıktın bı sus sus."dediğinde bende bağırarak
"Ben mi inatçı çıktım ya o gün hırsızsınız diye inat edip polise veren kimdi??"demiştim. Korkudan beline sarılıyordum gerçekten yapılı birisiydi..
Aman varya banane bu inatçı adamdan.Polisler izimizi kaybedene kadar Karahan çok hızlı bir şekilde sürüyordu ve neyseki izimizi kaybetmiştik.Bir yerde durdurup soluklanmıştık .
Telefonum çaldığında hemen baktım.Siktir abim arıyordu umarım bilmiyordur. Hemen açtığımda bağırmaya başlamıştı.
"VARYA ABİCİM BEN SANA O KULÜBE GİTME DEMEMİŞMİYDİM!!" Dediğinde telefonu uzaklaştırıp Karahana bakıp bir hassiktir dedim.
O ise yanıma yaklaşmış anlamaz gözlerle bana bakıyordu.
"Abi bak bı bakınıp çıkmıştık gerçekten birşey yapmadık."dediğimde abim biraz rahatladı sanıyorduk ama öyle değildi.
"Aynen varya o yüzdenmi polisten kaçıyordunuz??"dediğinde gözlerimi irice açıp Karahana bakıyordum telefonda konuştuklarimız duyuldugu için direkt olarak elimden telefonu almıştı naptığına anlam veremiyordum.
"Merhaba Efendim ben Varyanın bir arkadaşıyım Adım Karahan Soykan."dediğinde şaşkınca ona bakıyordum o Soykanmı demişti onlar olamaz değilmi yani ailemle düşman olan soykanlar...
Abimle ne konuştuklarını duyamıyordum ama abim ne dediyse artık Karahanın yüzü bembeyaz olmuştu.
Karahan telefonumu kapatıp bana verdi ve "Yürü gidiyoruz."dedi.
"Karahan noluyor abim ne dedi sana?"dediğimde bana bakıp
"Sizin soyadınız ne Varya ?"demişti.
"Demir."dediğimde şok olmuştu.
Arkadaşlaasrrrrr csktirmayin çok uzun oldu akakskkwkwksk
Bence bu en uzunuydukskskwks
Ya daha ne istiyorsunuz dün üstüste çok istiyosunuz diye yazdım şimdi buraya kadar yazdım biraz yarıda kesiyim de heyecanlı olur diye düşündüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEMARE
Teen FictionMotoru devirmesiyle ne yapıcağını bilemeyen bir kız... Peki bundan sonra hayatında neler olucak?