2

1K 46 8
                                    

Sizimi kırıcam yazarım tabiikidee..🫶🏿🫶🏿

Soluğu karakolda almıştık ne dersek diyelim adam inanmıyordu tam bir inatçıydı.

Şimdi ise polis suçsuz olduğumuzu anladığından dolayı çıkmıştık..

Denizin birisini görmesiyle bende başımı kaldırıp o tarafa baktım şuanki konuştuğu çocuk bu tarafa doğru geliyordu nerden haberi olmuştu ki??

Deniz hemen sıcak bir gülümsemeyle "Aa Ayaz senin ne işim var burada?"dedi.
Ayaz ise

"Arkadaşımın tatsız bir olayı olduda yanına gelmiştim sizin ne işiniz var?"dediğinde Deniz beni işaret ederek

"Sorma ya arkadaşla bir motor davası olduda."dediğinde ikimiz de gülmüştük.

Ayaz"Bir dakika ne?!"dediği zaman arkadan bir ses geldi.

"Oo Ayaz kardeşim hoşgeldin."dedi.Kahretsin o adamın sesiydi..

Arkamı bile dönemiyordum ki

Kısa bir sessizlikten sonra arkamı döndüm hepimiz şokla birbirimize bakıp duruyorduk.Nasıl bir ortam bu be

"Bir dakika nasıl?Yani siz ? Lan Karahan  bunlar o kızlarmıydı yani hırsız dediğin kızlar?" Dedi Ayaz.Demek adı Karahan'dı.

"Off çattık resmen ya Hırsız falan değiliz biz"diyip somurttum.
Beyefendinin hoşuna gitmiş olucakki gülümseyip

"Öylemiii?? Ben mi dedim size motorumu devirin diye." Dedi.

"Biz bilerek yapmadıkki ya gerçekten Ayaz.."dedi Deniz

"Tamam sevgilim inanıyorum ben sana  yanlış anlasılmadır." Dedi Ayaz.Bir dakika ne Ayaz sevgilimmi demişti.Karahan'la aynı anda "NE!"dedik.

"Deniz ne diyor bu ne demek sevgilim nasıl söylemezsin bana!!"dedim aynı şekilde Karahan'da Ayaza bağırıyordu.

"Ya tamam burda olmazki geçelim bir yerde oturalım konuşalım."dedi Ayaz bizde kabul etmiştik.

           

                           💫
Gelmemizin ardından 1 saat falan geçmişti.Deniz ve Ayaz 1 haftadır sevgililermiş ve kimseye söylememe kararı almışlar neymiş biraz zaman geçsinmiş.

Ay zaten o Karahanla'da asla konuşmuyorduk bir birimize öyle ters ters bakıyorduk çok gıcık olmuştum adama neymiş horsozlok yoptonoz ay götüm senin o bebek gibi motoruna mı kaldım?Kesinllikle evet.

Benim kararsızlık sakamii kKakskwej

Hayır bir kere kalmadım ben kat kat daha güzellerini alırım be.

Arkadaşlar aklıma bir kaç şeyler geldi aslında yarın atarım belki Oy vermeyi unutmayıınnn🤍🫶🏿

SEMAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin