Misafir

53 5 0
                                    

Merhabalarrr lütfen yorum yapıp oy verin ya size burada dağlar kadar ödevim varken bölüm atıyorum🙏

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yazardan

J: D mi C mi

C: C

J: Seungmin'i öp

C&S: NE!?

M: Öp işte nolcak dünyanın sonu mu

C: LAN OĞLUM SENİ GEBERTİRİM

Chan bunu dedikten sonra Minho'nun üstüne atlamıştı. Jisung onları ayırmaya çalışıyordu. Seungmin ise hala şoktaydı ve suratı kıpkırmızı olmuştu.

S: AY YETER BE! YEMİN EDİYORUM İKİ SAATTİR BURDA SESİMİ ÇIKARMIYORUM PARÇALARIM SİZİ HE!

M: Yalnız ben korktum. En iyisi oturalım biz. Oyuna devam edelim.

S: YOK OYUN MOYUN! BURNUMUZDAN GETİRDİNİZ BE!

J: Ama ben şaka-

S: SIÇARIM SENİN ŞAKANA HEE

J: Tamam sen otur şöyle sakinleş. Ben sana su getiriyim. Sizde sakinleştirin bunu.

M: Tamam tamam

Jisung Seungmin'e suyunu vermiş, birazda olsa sakinleştirmişlerdi.

C: Seungmin...

S: Efendim

C: Odamda bir özel konuşabilir miyiz?

S: Tabii...

Chan ve Seungmin merdivenlerden yukarı çıkarak, Chan'ın odasına varmışlardı.

C: Geç otur şöyle

S: Tamam

C: Ben senden gerçekten çok özür dilerim.

S: Neden ki?

C: Bu sabah ilk tanıştığımda söylediğim şey yüzünden benim yüzüme bile bakamadın ve ayrıca şimdi yaşadığımız olay var...

S: Senin zaten onu şakasına söylediğimi biliyorum, şimdi yaşadığımız olay ise zaten senin suçun değildi

C: Senden sadece bir isteğim var

S: Ne?

C: Bana arkadaşın gibi davran, benden çekinme lütfen.

S: Tamam. O zaman... Benimde senden bi isteğim var

C: Nedir?

S: Benden böyle şeyler yüzünden özür dileyip durma

C: Tamam

Demişti ve gülmüştü. Chan Seungmin'in sırtını hafifçe patpatlayıp odasından çıkmışlardı.

Aşağı indiklerinde ise tam bir kaosla karşılaşmışlardı. Çünkü Jisung, Minho'nun kucağındaydı.

C: LAN

S: Jisung?

Koşup onları ayırmışlardı. Masanın üstündeki boş alkol şişelerini görünce ise sarhoş olduklarını anlamışlardı.

S: Oha ama nasıl içtiniz lan bunları?

C: Şimdi maalesef ki Minho burda kalıcak çünkü bunu böyle eve bırakamam.

Derken Jisung ve Minho çoktan sızmıştı bile.

C: Seungmin sende kal istersen sabah hep beraber kalkarız olur mu?

chanmin/abi deme lazım olurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin