Gizli okuyucu olmayın arkadaşlarrrr oy verin biraz ya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~S: Neyse biri Minho'yu kaldırsın sofra hazır.
J: Ben kal-
C: Sen mümkünse kaldırma, ben kaldırırım.
Jisung dudağını büzmüştü. Chan ise Minho'yu uyandırmakla meşguldü.
Chan'dan
Seungmin ve Jisung'un yanından ayrılıp, koltukta ayı gibi uyuyan Minho'nun yanına gittim. Bir saat dürtünce anca uyanabildi beyefendi.
C: Kalk lan ayı sabah oldu.
M: Ben niye burdayım naptın kaçırdın mı beni?
C: He kaçırdım Minho, dün gece bir şişe alkol içen ben değildim, kalk şimdi.
M: He en son siz yukarı çıkmıştınız, ben biraz alkol içtim, sonrası bende yok zaten.
C: Tabi canımm birazcık içtin, o yüzden Jisung'la az kalsın öpüşüyodunuz dimi.
M: Hassiktir...
C: Küfür etme lan cacık.
M: Tamam ya gidiyom ben.
C: Amacım oydu zaten.
Büyük uğraşlarım sonucunda Minho'yu koltuktan kaldırmayı becermiştim. Bende onun arkasından mutfağa gitmiştim. Ayrıca Seungmin'le dün konuştuğumuzda gerçekten üstümden büyük bi yük kalkmıştı. Hiçbir şey olmamış gibi devam edicektik.
Yazardan
M: Günaydın ev ahalisi!
C: Gören de senin evin zannedecek
Chan o sırada mutfağa giriş yapmıştı. Jisung ise sandalyeye oturmuş, Minho'yla göz göze gelmemek için telefonuyla ilgileniyormuş gibi yapıyordu.
S: Hadi ya! Sizi bekliyoruz iki saattir.
Seungmin'in bunu demesiyle ikiside masaya geçmişti. Masada çok büyük bi sessizlik vardı. Tabi grubun en konuşkanları Jisung ve Minho utancında konuşamıyordu.
Kahvaltılarını edip, herkes masayı toplamaya başladı.
C: Çekil Jisung ayak altından ya
J: Sus be
C: JİS-
Seungmin ile çarpışmıştı. Birbirlerine çok yakınlardı. Chan'ın kalbi gerçekten deli gibi atıyordu ve Seungmin'in bu kalp atış seslerini duymamasını umuyordu. Hala Chan ve Seungmin bakışıyorlardı ki Jisung'un yalandan öksürüğü onların bakışmalarını kesmişti.
J: Öhöm!
C: Ben bi yukarı çıkıyım.
Chan neden yukarı çıktığını gerçekten bilmiyordu. Kalbi hala çok hızlı atıyordu.
C: Chan oğlum kendine gel.
Deyip kendini hafiften tokatlamıştı.
Seungmin içinde aynı sorun vardı. Midesine kramplar giriyordu. Fakat bunun anlamını daha kendisi de bilmiyordu.
J: LAN SEUNGMİNN!!!
S: He?
J: İki saattir sana sesleniyorum burda ama duyan yok. Noldu etkilendin mi abimden?
S: Hee aşık oldum(!)
J: ABİ SEU-
S: LAN SUS GERİZEKALI ŞAKADAN DA ANLAMIYO
J: Bence şaka değil ama herr neyse. Eğer etkilenirsen abimden söyle bende bilim saklama benden.
S: Emin ol ki söyleyeceğim son kişisin Jisung.
J: Öff tamam be ne halin varsa gör.
Tam salona geçicek iken hala mutfakta oturan Minho'yu fark ettim.
S: Ne bekliyon oğlum gelsene.
M: Tamam geliyorum.
Sesi kısık çıkmıştı. Sesinden durumunun kötü olduğunu belliydi.
S: Ne oldu sana pek iyi gözükmüyosun?
M: Bilmiyorum ki. Yemek yedikten sonra bir şeyler oldu.
Seungmin elini Minho'nun alnına dayadı. Dayadığı gibi çekmesi bir oldu.
S: Yanıyorsun Minhoo!
J: Ne yanıyo mu?
Arkadan Jisung onların sesini duymuştu.
S: Çok fazla ateşi var.
J: Geç Minho uzan şuraya
Jisung hala Minho'dan utanıyordu fakat sevdiği adam hastalanmıştı buna göz yumamazdı değil mi?
S: Chan!!!
Chan Seungmin'in telaşlı sesini duyunca korkmuştu. Koşarak aşağı indi.
C: Ne oldu???
S: Minho'nun çok fazla ateşi var. Ne yapıcaz?
C: Hastaneye götürelim.
Chan koşarak arabanın anahtarını aldı. Jisung ve Chan Minho'nun koluna girmiş gidiyorlardı. Seungmin ise arkalarından geliyordu.
Hastaneye vardıklarında Minho'yla beraber acil bölümüne girdiler.
Chan'dan
Hastaneye girdiğimiz gibi Minho'yu yatağa yatırdık. Ne olduğunu anlamadık bile. Bir anda Seungmin ateşi var demişti.
Ne güzel Jisung'a sürpriz yapacaktım. Grup ismini çok beğenecek Jisung. Neyse en yakın arkadaşın burda ateşler içinde yatıyo sen hala Jisung'a sürpriz yapıcam diyosun ya.
Minho'ya baktığımda soğuktan titriyodu. Örtüyü kendine çekmeye çalışırken de Jisung örtüyü geri çekiyordu. Bunların arasında bir şey var ama her neyse.
O sırada doktor gelmişti. Doktor, Minho'ya serum taktı hemen.
D: Üşümüş büyük ihtimalle bundan sonra bir tane daha serum takacağım sonra gidebilirsiniz.
C: Tamam, teşekkür ederiz.
D: Görevimiz efendim.
İki dakika sonra arkadan bağırma sesleri filan geldi. Arkamı döndüğümde bi adamın hemşireye şiddet uyguladığını gördüm.
C: Jisung ben hemen geliyorum siz Minho'nun başında bekleyin!
J: Tamam abi.
Hemen oraya doğru koştum. Adamı kızdan ayırmaya çalıştım. Adam geriye doğru savrulup yere düştü.
C: Hanımefendi iyi misiniz?
H: İyiyim teşek-
Kız kafasını kaldırdığında şoka girmiştim. O da şoktaydı.
Bu kız...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar özür dilerim bölüm bayağı geç geldi ve biraz kısa oldu. Oy vermeyi unutmayın lütfennn. Görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chanmin/abi deme lazım olur
FanfictionJisung arkadaşı Seungmin'i evine çağırır fakat evde Busan'dan gelen Jisung'un abisi Chan vardır... Chan: Abi deme lazım olur. Seungmin: Ne?