Hello canlarrr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pis sincap
Zaten kimse beni sevmiyoMinho
Ben seviyorumSeungmin
NEChan
NEPis sincap
NWMinho
Yani arkadaş olarak
Siz nasıl seviyosanız
Bende öyle seviyorumSeungmin
Jisung iyi misin
Yaşıyo musunChan
Evet jisung odasında
Ölü bulunmuştur
Cenazesi bugün
Bizim evde olacaktırSeungmin
Sıçtık ya
İki gün etkisinden çıkamaz o şimdiChan
NedenSeungmin
HAS/
Şey ya
Aniden oldu ya
Biliyosun biraz drama queen kendisiChan
Doğru söylüyosun
Bi bokluk var ama/
Neyse/( çok saçma oldu biliyorum)
Kimse bir şey yazmıyodu gruba. Bende mal mal bakıyom ekrana amk. Telefonumdan saate baktım, saat 18.36 ydı. Ne ara o kadar oldu aw. Tabi bizimkiler öğlen saatlerinde kalkarsa öyle olur. Neyse 15 dakika kestirim bari.
(5 saat sonra)
Çok güzel uyumuştum. Saate bakmak için telefonu elime aldım. NE SAAT NASIL ÜÇ. LAN SADECE ON BEŞ DAKİKA UYUCAKTIM AMK. Gece de uyuyamam artık. Zaten şuan gece lan.
Su içmeye mutfağa gittim. Dışarda kimse yoktu. E bi zahmet olmasın zaten. Ama bi kişi vardı. Pencerenin önünden biri geçti. Ve kapı zorlama sesi... O an kalbimin durduğunu hissettim. Kapı açılmadan hemen odama kaçtım. Kapımı kilitledim. Telefonumdan jisungu aradım.
S: Jisung aç hadi şu telefonu
Açmadı. Sonra aklıma Chan geldi. Büyük ihtimalle hastalığı yüzünden uyuyamıyodur. Hemen aradım. Beş saniye sonra telefonu açtı.
C: Alo
S: Chan lütfen yardım et
C: Noldu
S: Evime biri girmeye çalışıyo. Korkuyorum.
C: Tamam tamam. Sen şimdi sakin ol bana konum at hemen geliyorum.
S: Tamam.
Hemen konumu attım. Evin kapısının açılma sesi geldi. Chan lütfen çabuk gel. Korunmam için bir şey bulmam lazımdı. Gardolabımda sakladığım bi bıçak vardı hemen kaptım onu.
Chan'den
Yetişmem lazımdı. Umarım seungmine bi zarar vermeden giderim. Arabaya atladım hemen. Neyseki iki sokak ötesiydi evi.
Kapının önüne geldim. Evin kapısına doğru koşmaya başladım. Kapı açıktı. İçeri girdiğimde zaten onu görmüştüm. Masadaki vazoyu alıp kafasında kırdım. Sersemleyip yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chanmin/abi deme lazım olur
FanfictionJisung arkadaşı Seungmin'i evine çağırır fakat evde Busan'dan gelen Jisung'un abisi Chan vardır... Chan: Abi deme lazım olur. Seungmin: Ne?