~3~(M)

360 30 13
                                    

Minho aniden dudağıma yapıştı. Ne sert ne de yavaş bir şekilde öpüyordu. Soğuk elleri tişörtün altından tenime değince titredim. Hızlıca tişörtümü çıkardı ve boynuma yöneldi. İlk öpüyor sonra ısırıyordu. Her ısırdığında istemsizce inliyordum. Kendi tişörtünü de çıkardı ve eşofmanımın iplerini çözdü. Ben onun her hareketinde korkarken o her yaptığı hareketinden zevk alıyordu. Eşofmanımı çıkarınca sadece boxerımla kaldım. O da pantolonunu çıkardı. İkimizde boxerlaydık. Bir kaç kere öptükten sonra göğsüme yöneldi.

Göğüs ucumu ısırmaya başladı. Sol göğüs ucumu ısırırken diğer göğüs ucumu eliyle eziyordu. Bir kaç dakika göğsümde oyalandıktan sonra ikimizin de boxerını çıkarınca hiç beklemeden içime girdi. Tüm oda çığlığımla kapandı. Minho karşısındaki manzara ile daha da azıyodu. Minho zevk noktama vurunca tüm evin duyabileceği bir çığlık attım. Bir kaç kez daha oraya doğru vurunca gelmeme az kalmıştı.

"M-min.. ah min-nho"

"Efendim bebeğim"

"G-geli-yorumh"

Tam boşalacakken Minho aletimin üstüne bastırınca rahatsızca kıprandım.

"Rahatlamak mı istiyosun"

Kafamı salladım

"O zaman sen kime aitsin"

"San-ahmh sana"

"Sen benim neyisin"

"B-bebeğin"

Aletimi bırakınca bir kaç kez daha zevk noktama vurunca minho içime ben minhonun karnına boşalmıştım. Minho beni kucağına aldı ve banyoya ilerledi. Şuan çok kötü utanıyordum. Beni koca kare küvete koydu ve suyu doldurmaya başladı. Beni ve kendisini yıkadı, sonra yanıma oturup başımı göğsüne yasladı, beni bacaklarının arasına alıp saçımı okşamaya başladı. Bazen saçımı öpüyodu. Ben de o böyle yapınca mayışmaya başladım ve minhonun kucağında uykuya daldım.

3. bölümün sonu

____________________________________

Olum smut berbat oldu ya. Hiç beğenmedim. Nese umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum ve oy vermeyi unutmayın. SEVİLİYOSUNUZ.

MUCK💋

you're my baby~minsung DADDYKİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin