~5~

212 20 19
                                    

Selam yaşıom merak etmeyin. diğer fici bitirmekte uğraşıom. YA AKLIMA FIKIR GELSE BİTİRİCEM DE GELMİO. neyse artık arada sırada buna da bölüm yazmaya karar verdim.

____________________________________

Kahvaltımızı ettikten sonra Minnie noona(Minnie yazmıştım galiba unuttum ki) kahvaltıyı toplamaya başladı.

-Jisung bir gelir misin bebeğim

-Ne oldu

-Ben bir kaç haftalığına yurt dışına çıkacağım ve senin de gelmen gerekiyor

-Ben neden geliyormuşum

-Sen bana ait olduğu için ve gözüm arkada kalmaması için sen de benimle geliosun sincabım

-Nereye gideceğiz ki

-Parise

Minhonun dediğini kafamla onaylarken bavulumu hazırlamak için yukarı çıktım. Ben bavulumu yarısını doldururken Minho belimi kavradı. Hafif tırsmadım da değil. Minho boynumu esir almıştı. Boynumu arada yumuşak arada sert öpüyordu. Isırınca istemsizce inledim ve Minho yu biraz azdırmış olabilirim.

Beni kasığına oturtup daha çok boynuma sokuldu. Belimdeki elleri daha da sertleşirken ben ellerinden kurtulmaya çalışıyordum. Her hareketi nedense inlememe sebep oluyordu.

Beni kucaklayıp yatağa attı ve üstüme atladı. Ben ne kadar cebelensem de durmuyor odun ya. Kıyafetlerimi çıkarmaya başladığında ne kadar gücüm varsa kullandım ve Minho yu üstümden gitmeyi başardım. Üstümü giyindim ve Minho ya yeter artık bakışları attım ve bavulumu toplamaya devam ettim. Sonra tekrar Minho ya döndüğümde yerde pişman bir şekilde Uzanıyordu. Dayanamadım ve yanına ben de uzandım.

-Minho şuan hiç yapacak halim yok. Parise gittiğimizde yorgun olmazsam belki yaparız tamam mı. Üzülme seni böyle görünce ben de üzülüyorum.

-Ben de üzgünüm Jisung aniden böyle kendini yatakta buldun. Özür dilerim.

Yanağını okşadım ve dudağına öpücük kondurdum. Aşağıya indik ve kimbap söyledik. Karnımızı da doyurduktan sonra hazırlandık ve arabaya bindik. Havalimanına doğru giderken yolda biraz muhabbeti açmaya çalıştım ama Minho hep kısa kısa cevaplar verip susuyordu.

Havalimanına vardığımızda uçağımız farklıydı. Galiba sadece Minhonun işinde çalışan arkadaşları binebiliyordu. Ama koltuklar da farklıydı. Koltuklar ikili yatak şeklindeydi. Minho ile ikimiz bir tane koltuğa geçtik. Ben yoğun itirazım üzerine camın kenarına oturdum Minho da koridor tarafına oturdu.

Uçak yaklaşık yarım saat sonra kalktı ve ben de uyuklamaya başladım. Uyuyacak rahat bir yer ararken Minho kafamı onun omzuna yaslamıştı ve kendisi de benim kafamın üstüne yaslamıştı.

5. bölümün sonu

____________________________________

Nabersiniz gencolar. YA ORUÇLUYUM ÇOK FENA MİDEM BULANIO. Ya hafta içi hiç bulanmış hafta sonu nedense olan oluyo. neyse bu arada BOL ÇEKİRDEK ÇİTLEMELİK BİR HAFTASONUNUZ OLSUN HAYIRLI CUMALAR... ÖPÜYORUM

MUCK💋🍷

you're my baby~minsung DADDYKİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin