~4~

257 24 22
                                    

Arkadaşlar üzgünüm Bayadır bir bölüm atmıyorum. Şimdi bugün iki bölüm atmayı planlıyorum. Ve evet canlar medyadaki benim💋💋

Sabah kalçamdaki hafif sızıyla uyandım. Korktuğum için kalkani diyor muyum diye test ettim. Bir kaç denemede başarısız olsam da yaptım. Kalkmam ile minhonun gelmesi bir oldu.

"Günaydın sincabım"

"Sincabım mı"

"Evet sen benim sincabım değil misin"

Hiçbir şey demedim. Arkadaşlarım da bana böyle seslendiğinden alışmıştım. Arkadaşlarım demişken

"Minho"

"Efendim sincap"

"Şey arkadaşlarımla görüşebilir miyim"

"Bilmem. Davranışlarına bağlı."

"Tamam"

Demekle yetinmiştim sadece. Arkamdan minho bana sarılınca titredim. Beklemiyordum.

"Kahvaltı edelim mi"

"Olur.Sen in ben üstümü değiştirip gelicem"

"Tamam bekliyorum"

Minho gittiğinde hızlıca banyo edip çıktım. Minhonun önceden verdiği kıyafetleri giydim. Tişörtümü giyerken kapıdan beni izleyen minhoyla karşılaştım.

"Ay. Sapık"

"Yo. Sen benimsin ve istediğim gibi bakarım. Hem zaten dün hepsini gördüm."

Dediğinde kafama dank etti. Yüzümün kızardığını hissedebiliyorum. Yüzümü ellerimle kapattım. Minho sarıldı ve birkaç dakika öyle kaldık.

"Aşağıya inelim mi"

"İnelim. Çok acıktım"

Beraber aşağıya indik. Kahvaltı ederken Minnie noonayı gördüm.

"Ellerine sağlık Minnie noona"

"Afiyet olsun canım"

"Canım" dediğinde Minho Minnie noonaya öyle bir bakış atmıştı ki ben de her an evden kaçabilirdim. Gergin ortamı bozan ben olmuştum.

"Minho. Şey benim kıyafetlerim az da-"

"Tamam kahvaltıdan sonra gideriz"

"Tamam"

Dedim ve tam kalkacakken minho tuttu. Öyle bir bakışı vardı ki baştan aşağıya titredim resmen. Ne demek istediğini anladığımda sordum.

"Kalkabilir miyim"

"Hayır"

Ben sandalyeye oturacakken Minho beni belimden tutup kucağına oturttu. Kalçamın ağrısına artıda ağrı eklenince minhoyla benim duyabileceğim bir inleme çıktı ağzımdan. Minho ya baktığımda yüzünde piç gülüşü vardı yine.

4.bölüm sonu

____________________________________

Hi pickles🥒💅🏻(artık yeni girişim bu olucak)

Nasıl bu bölüm. Dediğim gibi bir bölüm daha atacağım bugün. Fic angst olmayacak haberiniz olsun. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın canlar. SEVİLİYORSUNUZ.

MUCK💋

you're my baby~minsung DADDYKİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin