İyi okumalar ♡♡
Elini zar zor kaldırdı. Elini tuttum. Kısık sesiyle zar zor dişini sıkıp konuşuyordu. Gözleri halen kapalıydı.
-Kurtuldum mu?
Son sözü bu olmuştu. Elinin feri gitmişti.
Çok korkmuştum. Hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyordum. Çok kişiyi öldürdüm. Ama karşımda bir kadın vardı. Bir kadına istemedende olsa zarar vermek çok kötü hissettiriyordu..
Hastaneye geldik.
-Sedyeee!!!! Sedye getirin ağır yaralı!!!!
Kucağıma aldım. Yolun yarısında sedye getirildi. İçeriye götürürken kontrol ettiler.
-Nabzı çok düşük hocam!
- Hemen ameliyathaneye alın!!! Defibrilatörü hazırlayın!!!
Ameliyathaneye aldılar. Kapıda durdum. Duvara vurdum.
-Ya ölürse ya bişey olursa napıcam ben!!!!!
Bizimkiler geldi.
-Nasıl durumu?
Onlara baktım.
- Çok ağırdı. Nabzı çok düşüktü!
Yanıma geldiler destek oldular.
-Suçlama kendini-
Sinirlendim. Sözünü kestim.
- Mal mısınız aq benim yüzümden şuan içerde yatıyor!!!!
Etraftakiler baktı.
-Karan sakin ol kendini ele vericeksin!!!!
Kenara geçtim.
-Bana sakin ol falan demeyin!!! Bir genç kız şuan benim yüzümden içerde yatıyor!!!!
Bana baktılar.
- Yok sen şuan kendinde değilsin! Oğlum o arabayla buraya nasıl gelirsin-
Sinirlendim.
-Kesin lan sesinizi!!!
Oturdular. Ben kapıda bekliyordum. Elimde kanı vardı. Siyah gömleğimde onun kan izleri vardı elimi defalarca duvara vuruyordum. Ayağa kalktılar. Onlara bakınca geri oturdular. Hemşire çıktı.
- Durumu nasıl??!!!
Hemşire bakmadan koşarken cevap verdi.
- Kan kaybediyorrr...
İçeri iki kişi kanları alıp geri girdi. Sinirden kuduruyordum. Uzun süren ameliyatın ardından sonunda doktor çıkmıştı.
- Durumu nasıl??!
Bana baktı. Üzgündü.
- Ölmedi dimi? Ölemez!!! Gidin bakın bişey yapın!!!!
Bana doğru yaklaştı.
-Sakin olun yaşıyor ama...
Ona baktım.
-Ama ne?! Ama nee doktor söyleseneee!!!!
-Yaşaması çok zor. İmkansız gibi bir şey.. durumu çok ağır.. uyansa bile yürümesi çok zor.
Dedikleri tek tek kafamın içinde yankılanıyordu. Bizimkiler destek oldu.
-Doktor bey siz ne gerekiyorsa yapın!!! Gerekirse daha da fazla para veririz.
Gökhan doktorla konuşuyordu. Doktora yanaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•KARA•
Novela JuvenilMihra ailesinden kaçmak isterken kendini bir mafya liderinin elinde bulur. Kapkaranlık bir gecede bir ormanda Kara sayesinde hayatları birleşir... Karan Kayahanbey ve Mihra Yılmaz'ın mücadeleleri sizleri bekliyor..