Herkese merhaba...
Güzel yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar ❣️
•♡♡
•♡♡
•♡♡-Hastayı kaybettik.
Telefonu bir kenara fırlattım. Gaza bastım. Daha da hızlı gidip yetişmem lazımdı.
HASTANE..
Doktor ölüm saatini verirken oksimetre cihazından ses gelir. Bakarlar. Çok şaşırırlar. Mihra'ya hemen müdahalede bulunurlar. Mihra'ya cihazları tekrar takarlar. Doktor muane eder ve çıkar. Mihra'nın sadece gözleri açıktır. Elleri ayakları hareketsizdir. Konuşamıyordur. Boş duvara bakar.
KARANDAN
Hastanenin yakınına arabayı bıraktım ve koşarak gittim. Yoğun bakım odasına çıktım. Kapıyı açtım. Baktım bana bakıyordu.
-Oh çok şükür.
Yanına gittim. Oturdum.
-Mihra Hanım çok güçlü bugün en zorlu mücadelesini verdi. Kalbi durdu, ölüm saatini yazarken uyandı. Hayata geri döndü.
-Çok şükür.
-Size anlattığımız gibi uyanınca nasıl olması gerekiyorsa şuan öyle!
Kafamı salladım. Uyandığı için mutluydum ama bu hâlde olduğu için üzgündüm.
-Tamam teşekkürler.
Çıktı. Bana bakıyordu.
-Mihra ben sana çarpan kişiyim, inan isteyerek yapmadım. Çok özür dilerim. Benden şikayetçiysen gözlerini açıp kapat..
Baktım bana o kızıl kahve gözleri ile bakıyordu. Kırpmadı.
-Tamam sık sık sorucam fikrin değişirse ben kendim teslim olurum!
Gözlerini açıp kapattı. Kolyemi aldım. Ona olanları anlatıyordum. Bizimkiler pat diye kapıyı açtı, içeri girdiler.
-Ahır kapısı mı lan düzgün açın!!
-Oha uyanmış!!!!
-Çok şükür ya.
-Dediğimi yapın gelin!
-Tamam. Çok geçmiş olsun!
- Geçmiş olsun.
Gözlerini açıp kapatmak ile yetindi. Korkarak bakıyordu gözleri doldu.
-Şişş korkma noldu.
Onlara baktım. Çıktılar.
-Bu salaklar mı korkuttu seni he?
Baktı.
-Korkma bak ben yanındayım. Sana bir şey olmıycak.
Peçete aldım. Göz yaşlarını sildim.
-Geçicek Mihra dayan iyileşip eve gidiceğiz. Elimden ne geliyorsa yapıcam seni bu durumdan da kurtarıcam.
Telefonum çaldı. Kalktım. Korkarak Bakıyordu.
-Gitmiycem bak cam var ordan sana bakıcam korkma..
Çıktım. Açtım. Levent arıyordu.
-Ne var Levent?!
-Patron Alparslan kaçmış!
-Ee ben bu bilgiyi napayım Levent! Ben nerde olduğunu bulun demedim ki bana adamı bulun getirin dedim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•KARA•
أدب المراهقينMihra ailesinden kaçmak isterken kendini bir mafya liderinin elinde bulur. Kapkaranlık bir gecede bir ormanda Kara sayesinde hayatları birleşir... Karan Kayahanbey ve Mihra Yılmaz'ın mücadeleleri sizleri bekliyor..