İyi okumalar💌
~~~
Querencia'm:
Jisung
Müsait misin?Jisung:
Ders çalışıyordum ama sen daha önemlisin.|
Evet
Bir şey mi olduQuerencia'm:
Bir hafta sonra Felix'in doğum günü ve ona sürpriz bir doğum günü partisi hazırlamak istiyorum bunun için bana yardım eder misin?Jisung:
Tabii yardım ederim
Peki ne yapacağız?Querencia'm:
Ben sana yazarım ne yapacağımızı
Şuan aklımda tam bir plan yok ama aklıma bir şey gelirse yazarımJisung:
Ben de bir şeyler düşüneyim o zamanQuerencia'm:
İyi olur
O zaman yarın okulda görüşürüz değil mi?Jisung:
Belki hata yapıyorum ama beni babamdan kurtardın ve tekrar güvenimi kazandın o yüzden bence bu sefer gerçekten pişman.|
Yarın okulda görüşürüz MinhoQuerencia'm:
Görüşürüz Jisung(Jisung mesajına "💙" ifadesini bıraktı.)
~~~
Akşam olduğunda Jungkook hyung gözlerimin kızarıklığını fark ettiğinde ne olduğunu sorduğunda ilk başta anlatmamak için dirensemde Jungkook hyung en sonunda çok ısrar edince ona olanları anlattığımda zaten babam kelimesi duyunca bana direk sarılmıştı. Sonra anlatmaya devam etmemi söylediğinde Minho'nun beni kurtardığını söylediğimde baya şaşırmış sonra da ona çok minnettar olduğunu söylemişti.
Sonrasında her şey hızlı gelişti. Jungkook hyung ben göz yaşlarımı hemde kendisinin gözyaşlarını silip bugün sinema gecesi yapıcağımızı söylediğinde ben Tae hyung'un katılmasını istediğimde Jungkook hyung onu arayıp gelirken bir sürü abur cubur ve içecek almasını çünkü sinema gecesi yapacağımızı söyledi.
Tae hyung'ta hemen kabul ettiğinde uzun süren vedalaşmadan sonra en sonunda Jungkook hyung telefonu kapatıp mutfağa mısır patlatmaya başladığımda ben de Tae hyung gelene kadar tüm ödevlerimi bitirip tekrarımı bitirdiğimde Tae hyung çoktan gelmiş hatta bütün abur cuburlar ve içecekler koltuğun üstündeki masada iken Jungkook hyung'ta elindeki patlamış mısırları masaya koyup bana döndü.
"Her şey hazır hadi izlemeye başlayalım!"
"Yaşasın!"
"Hangisini izleyelim? Filmlerimiz Labirent, Şimşek hırsızı ve Ölümcül Deney(Benim en sevdiğim yabancı filmler) bu üçünden birini seçin bakalım."
"Labirent!"
Tae hyung'un sorduğu soruya Jungkook hyung ile aynı cevabı verdiğimiz de üçümüzde gülmeye başladık. Tae hyung gülmeyi kesip hemen Netflix'ten açıp her şeyimiz hazır izlemeye başladık.
~~~
Film bittiğinde arkamı dönüp Jungkook hyung ve Taehyung hyung'a baktığımda ikiside birbirine sarılmış uyuyorken televizyonu kapatıp ikisini de uyandırmaya kıyamadığım için Jungkook hyung'un odasından mavi bir battaniye alıp onların üstüne örtüğümde Tae hyung, Jungkook hyung'u kendine daha çok çekerken Jungkook hyung onun gövdesine iyice sinmiş ikiside huzurlu bir şekilde uyuyordu.
Onlara gülümseyip bende kendi odama gidip kendimi yatağa attım. Bugün gerçekten güzeldi. Dünde çok güzeldi aslında. Hayatımda geçirdiğim en iyi haftasonuydu. Bedenimin uykuya geçmesine izin vererek ilk defa huzurlu bir uykuya daldım.
~~~
Sabah uyandığımda hemen okul için hazırlandığımda hemen aşağı inip baktığımda Jungkook hyung çoktan kahvaltıyı hazırlamış mutfakta Tae hyung ile öpüşüyorlardı. Geldiğimi belli etmek için sahte bir şekilde öksürdüğümde Jungkook hyung Tae hyung'u kendininden uzaklaştırdığında Tae hyung ile ben şuan utançtan kıpkırmızı olmuş Jungkook hyung'a bakarken gülmeye başladık.
"Kahvaltıya!"
Jungkook hyung kızarmış yüzü ile bize bağırırken en sonunda gülmeyi kesip hemen kahvaltı masasına oturduğumuzda Tae hyung'a göz kırpıp kahvaltımı yaptım. En sonunda kahvaltımı yaptıktan sonra Tae hyung yine beni okuluma bıraktıktan sonra demirliklerin orada bu sefer sadece Minho vardı. Ona gülümseyip yürümeye başladım. Minho'da benim yanıma gelip beraber yan yana yürümeye başladık.
"Günaydın Jis."
"Günaydın."
"Bu arada Felix'in doğum gününü bizim evde yapmaya karar verdik. O yüzden sana konum atarım gelirsin. Ama bunu yapacağımızdan Felix'in haberi yok. Eğer Hyunjin'e de söylersen o çok boş ağız olduğu için Felix'e söyler. Sadece ikimiz yapalım."
"Tamam o zaman senden haber bekliyorum."
💌Bölüm bitti💌
"🤥👿"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia ~minsung~
Разное~İnsanın evi gibi gördüğü kendini güvende hissettiği yer "Querencia" olarak bilinir.~ Querencia'm: Çok çirkinsin Jisung senden tiksiniyorum keşke hiç olmasaydın (Görüldü.) Yan shipler: ~Hyunlix~ ~Taekook~