İyi okumalar💌
-1 hafta sonra-
~~~
Jisung:
Minho
Minho
Minho
Lee Know
Lino
Querencia'mQuerencia'm:
Nw
Nw dedin
Affwttin mi bwniJisung:
Daha fazla sensiz dayanamıyorum ki|
Seni zaten affettim ki
Sadece sana güvenim kırılmıştı
Onu da geri kazandın zatenQuerencia'm:
O zamqn swvgilim misinJisung:
Heyecanlandım|
Yqni bilmwm
Olqyım miQuerencia'm:
Aç kapıyı
Dışardayım(Görüldü.)
~~~
Telefonumu kapatıp kapıya koştum. Hemen duvardaki boy aynasından kendime baktığımda altımda diz kapağımın biraz üstünde siyah bir şort üstümde ise uzun salaş beyaz bir tişört vardı. Saçlarımı düzeltikten sonra hemen kapıyı açtım. Minho bana gülümseyerek bakarken bende farkında olmadan gülümsedim. Onu içeriye davet ettiğimde içeri girdi.
Beraber salona geçtikten sonra Minho sanki beni hiç görmemiş gibi -aslında tekniken beş yıl görmedi- sıkıca sarıldığında ona hemen karşılık verdim. Yeniden Querencia'm yine Minho'ydu.
"Jis'im?"
"Hmm?"
"Sevgilim olur musun?"
Sarılmadan ayrılarak onun yüzüne baktığımda gerçekten ciddiydi. Beklemeden onun dudaklarını öpmeye başladığımda o da sanki bu anı bekliyormuş gibi hemen bana karşılık verdiğinde hemen alt dudağımı alıp emmeye başladığında bende onun üst dudağı ile ilgileniyordum. Minho alt dudağımı ısırdığında dudaklarına doğru boğukça inledim. O da bunu fırsat bilerek dilini ağzıma yolladığında onu kabul ettim. Bir süre sonra sesli bir şekilde ayrıldığımızda Minho ile nefes nefese birbirimize bakıyorduk.
Minho'nun ne ara koltuğa oturup beni kucağına aldığını hatırlamıyorum ama kendimi yine güvende ve huzurlu hissediyordum.
"Seni çok seviyorum Jisung."
"Bende... Bende seni çok seviyorum Minho."
Bunu demem ile Minho yine dudağımı öpmeye başladı. Kısa ama ateşli bir öpüşmeden sonra akşam olduğu için Minho'ya bu gece beraber uyumayı teklif ettim. O da hemen kabul etti.
Gece olduğunda hemen odama gidip Minho'ya bana büyük olan bir pijama takımı verdiğimde Minho üstündeki beyaz tişörtü gözümün önünde çıkardığında ben hemen gözlerimi yere eğdim. Minho ise benim bu halime sırıtıp aramızdaki bir adımlık mesafeyi kapatıp parmakları zarifçe çenemi bulup başımı kaldırıp gözlerim onun vücuduna bakmamak için direniyordu. Minho ise yine dudaklarıma kısa bir öpücük kondurduktan sonra boynuma inip öpüp ayrıldıktan sonra benim elimde sıkıca tuttuğum pijama takımını alıp odanın içindeki banyoya girdi.
Aynama baktığımda cidden kıpkırmızı olduğumu görünce daha da utandım. Kısa bir süre sonra Minho banyodan çıktığında onunla beraber yatağa girdiğimde direk ona sarılarak kafamı onun göğsüne koydum. Minho ise saçlarımı okşayıp kokulu öpücükler bırakıyordu.
"Sevgilin olurum Lee Minho."
"Söz veriyorum sana seni asla hayal kırıklığına uğratmıyacağım."
"Sana güveniyorum Querencia'm."
"Seni çok seviyorum sincabım."
💌Finaldi💌
"💌🤧"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia ~minsung~
De Todo~İnsanın evi gibi gördüğü kendini güvende hissettiği yer "Querencia" olarak bilinir.~ Querencia'm: Çok çirkinsin Jisung senden tiksiniyorum keşke hiç olmasaydın (Görüldü.) Yan shipler: ~Hyunlix~ ~Taekook~