1 - PARTİ

124 35 12
                                    

Selamm🤍
Bu benim ilk kurgum olacak. Umarım beğenirsiniz.
Bölüme geçmeden önce şuraya başlangıç tarihinizi alayım>🔮
Yorum yazmayı ve yıldıza basmayı unutmayın!

Medya : Mona💙

🤍🔮

Sabah yine başımı ağrıtan bir alarm ile uyandım. Okula lanetler yağdırırken aklıma yarına okul mezuniyeti için olacak küçük parti geldi. Keyfim yerine gelmişti. Bugün okuldan sonra alışverişe çıkacaktım Işıl ile. Partiye Uygun bi kaç kıyafet , takı almak beni mutlu edicekti.
Hazırlanıp okula gittiğimde okulun son günü olduğu için az öğrenci ile karşılaştım. Tabi ben devamsızlıklarımın kotasını doldurduğum için mecburi gelmiştim. Şuan yanımda uykum var diye sızlanan ışıl da aynı şekilde. Dersler çoğunlukla boş geçerken ben, ışıl ve birkaç kişi ile yarına olan parti hakkında konuşuyorduk. Çoğu kişi siyah, lacivert tonları giyeceğini söylerken ben beyaz yada pembe tonları giymek istiyordum. Bir peri kızı gibi olmak ve biraz farklılık katmak kötü olmazdı.

Uykulu Bir okul gününden sonra eve dönmüştüm. Işıl ile apartmanlarımız yan yana olduğu için şanslıydık. Yemek yedikten sonra alışverişe diye sözlendikten sonra odama geçmiş ve çantamı bi kenara atmıştım.
Dışarısı için bir tayt ve sweat giydikten sonra anneme bakmaya gittim. Mutfakta sofrayı hazırlarken sultanımın yanağına bi öpücük kondurdum. Hemen söylenmeye başlamıştı.
"Deli kız yemeğini ısıtıyorum bekle biraz!" Bu çıkışına kıkırdadım. "Ama ben Hayat sultanımı özledimm." Dedikten sonra diğer yanağına da bir öpücük kondurdum. Bu sefer gülme ve sinirle karışık "Monaa" diye bağırdı. "Tamamm, tamam oturuyorum seni rahat bırakıyorum." Dedikten sonra masanın yanına geçtim ve bi sandalye çekip oturdum.
Anneme yemekten sonra parti için çıkacağımız alışverişi söyledim. Mezuniyet partim için sevinmişti. Fakat bu akşam yemeğine babam gelecegi için alışverişi fazla uzun tutmamamı söyledi. Babamın işleri yoğun olduğu için her evde olduğunda birlikte olmaya özen gösteriyordu. Onu kabul ettim. Bende babamla az da olsa vakit geçirmeyi seviyordum.
Yemekten sonra zaten hazır oldugum için montumu giymiştim sadece. Ayakkabılarımı da ayaklarıma geçirdikten sonra annemi çağırıp çantamı getirmesini rica ettim. Hemen getirdi, çantamı alıp annemi tekrar öptükten sonra evden çıktım. Annemin arkamdan "geç kalma!" Bağırışına "tamamm." Diye cevap verdikten sonra merdivenleri hızlıca indim.

Işıl beni binanın önünde bekliyordu. Biraz geç kalmıştım. Işıla selam verip "hadi hızlıca gidelim sabırsızlanıyorum!" Dedim. Oda aynı şekilde karşılık verdikten sonra yürümeye başladık. Son bir kaç gündür içimde tuhaf bi his vardı sanki, partide kötü bişey olacakmış gibi geliyordu bana. Bunu ışıla söylediğimde heyecandandır deyip geçiştirdik.
Sonunda istediğimiz mağazanın önünde geldiğimizde hemen içeri daldık. Işıl siyah elbiselerin olduğu yöne giderken bende dürtülerime uyarak açık tonlarda olan elbiselerin tarafına doğru yürüdüm. Birkaç elbise gördükten sonra gözüme çarpan toz pembesi, derin yırtmacının olduğu kısımların beyaz simli kalp şeklindeki dekoltesiyle ilgimi çeken bir elbiseye rastladım. Büyülenmiştim resmen elbiseye karşı. Aşırı güzeldi ve tam istediğim gibiydi. Sırt dekoltesi de vardı. Çok dekolteli olmasına rağmen zaten beyaz bir kaban giyeceğim için almaya karar verdim. Kadına bedenimi söyledikten sonra paketlemesini bekledim. Kısa süre sonra Işıl'ın bana doğru geldiğini gördüm. Oda lacivert mini ama çok hoş ve onda yakışacağını düşündüğüm bir elbise seçmişti. Saçları siyah olduğu için bu tonlar ona çok yakışırdı. Benim saçlarım ise sarımsı tonlarda olduğu için pembe rengine çok uyduruyordum.

Aldıklarımızı paketledikten sonra mağazadan çıktık. Şimdi sıra ayakkabı ve birkaç aksesuarda kalmıştı. Onun içinde güzel bir yer bildiğimiz için hemen rotamızı o mağazaya doğru çizdik. Mağazaya geldiğimizde yeni sezon ayakkabılar aşırı hoşuma gitmişti. Fakat tam karşımda ihtişamıyla tamamen "BENİ AL!" Diye bağıran hafif toz pembesi ama simli olan normal bir topukluya sahip olan ve ona hoş bı hava katan bağcıkları vardı ayak bileğinde olacak şekilde. Hemen onun yanına gidip bunun paketlenmesini istedim. Aldıktan sonra Işıl'ın yanına gittim. Oda tam elbisesine uygun bı şekilde siyah düz renk ama aşırı asil olan bir topuklu seçmişti. Elbisesine de çok yakışacağına emindim.
Günün sonunda birkaç aksesuar ve çanta ile alacaklarımızı tamamlamıştık. Fazla geç kalmamak için hemen eve doğru adımlamaya başlamıştık bile.
Eve geldiğimde babam daha yeni gelmiş olduğu için ve tam zamanında yetiştigim için sevinmiştim. Hemen babama sarılıp yemeğe birazdan inecegimi söyleyip odama çıktım. Aldıklarımı güzel bir yere koyduktan sonra pijamalarımı giyindim ve aşağı indim. Gün içinde o tuhaf his hala benimleydi hatta artmıştı. Yorgunluğuma verip yemek masasına oturdum.

ELF DİYARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin