4 - İLK GÜÇ

85 31 8
                                    

Selamm🤍
İlk kurgumun dördüncü bölümüyle karşınızdayım🤭
Bölüme geçmeden önce şuraya bir "👑"alayım>
Yorum yazmayı ve yıldıza basmayı unutmayın!

Medya : Chloe ve Almira.

🔮🤍


Odamda hissettiğim birkaç kıpırtıyla bilincim yerine geldi. Fakat gözlerimi açamıyordum. Dün akşam ağlayarak uyuduğum geldi aklıma. Odamdaki kıpırtılar devam ederken gözlerimi açmaya zorladım. Sonunda açabildiğimde gözlerim hafifçe yaşarmıştı ama bunu umursamadım. Çünkü şuan odamda Alec vardı!

"Senin burda ne işin var!" Bağırmamla gözlerini yumdu. Rahatsız olmuştu bağırmalarımdan hep. "Burası benim odam çünkü. Aradığım bir şey vardı." Düz ve keskin ses tonuyla söyledikleri beni şaşırtmıştı. "Senin odansa bana neden odanı verdin? Ayrıca odada çok rahatız edici gecelikler var." Bal rengi bakışları üzerimde oyalandı. "Üstündeki olan gecelikten anlıyorum ki Almira yine işi abartmış." Almira mı? O kimdi? "Almira kim?" Biraz duraksadıktan sonra "Dün yemekhanede yanımda oturan kadın." Sevgilisiydi demekki.

Zevkleri iğrençti. Hiç rahat değildi bu tür şeyler. Gözlerim üstüme indiğinde hemen battaniyemi üzerime çektim. Çünkü dün akşam umursamadan aldığım gecelik çok dekolte veriyordu. Bu cidden! Utanç vericiydi.

Alec aradığı şeyi bulduğu için bal rengi bakışları son kez beni buldu ve odadan çıktı. Onun gitmesiyle rahatladım. Hemen yerimden kalkıp lavaboya gittim. Özel ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra başımdaki dayanılmaz acının gitmesini sağlamak amaçlı kısa bir duş aldım. Duşta biraz oyalanmıştım.

Duşum bittiğinde hemen iç çamaşırlarımı giyindim. Rahat bir eşofman takımı giydikten sonra yatağıma oturdum. Eğitime gitmek için hiç halim yoktu. Uyandığımdan beri üzerimde garip bir halsizlik vardı ve başım ağrıyordu. Her ne kadar inmek istemesem de inmek zorundayım. Daha ilk günden pes etti diyebilirlerdi. Telefonumu da cebime soktuktan sonra aşşağı inmeye başladım. Kemiklerim dünün de etkisiyle çok sızlıyordu. Zor bela Alec'in spor salonuna gittim.

Tam tahmin ettiğim gibi içeride beni bekliyordu. Telefonumu bir kenara koyup hemen konumu aldım. Bitmesini ve hemen gitmeyi istiyordum. İlk atağa o geçti sadece karşıladım. Eğitim boyunca bazılarını karşılayıp bazıları yüzünden çoğunlukla yere düşmüştüm. Yılmadan devam etmiştim fakat ateşim çıkmıştı. Öyle hissediyordum. Alec de durumun farkındaydı ama birşey sormuyordu. Aksine hareketleri daha da hırçınlaşmıştı. Eğitim bittiğinde hemen ayağa kalkıp telefonumu aldım ve odama çıktım.

Direkt odama doğru geçmiştim ve ateşimi kontrol etmiştim. Tam da tahmin ettiğim gibi yüksekti. Biraz yatıp dinlenmek istedim. Yorgunluktan dolayı hemen uyumuşum.

(Biraz da Alec'in ağzından devam.)

Bugünkü dövüş eğitiminde çok garipti. Ona attığım darbelerin çok azını karşılıyordu. Çoğunu karşılayamıyordu. Teni de çok sıcaktı. Galiba ilk kez eğitim aldığı için böyleydi. Fazla kafaya takmayarak yemekhaneye indik.

Ablam yine yanımdaki yerini aldığında diğerlerini beklemeye koyulduk. Bütün arkadaş grubumuz tamamlandığında yemekleri getirttik. Yemekle birlikte arada sohbet ederken bana son birkaç yıldır sarkmayı bırakmayan Chloe konuşmayan başladı. "Alec şu yeni gelen kız, neden senin odanda kalıyor?" İşte yine benim hakkımda haddi olmayan bir soru. Arkadaş grubunda olduğu için onu çoğunlukla geçiştiriyordum ama bu kadarı da fazlaydı. Mona geldiğinden beri onun hakkında soruları bitmemişti.

"Bu konu seni ilgilendirmez Chloe." Kızın yüzü hemen düşmüştü. Ona pas vermediğimi bilmesine rağmen haddi olmayan konulara girmeyecekti.

Mona'nın nasıl olduğuna bakmak için Nicole ve Anna'nın olduğu masaya baktım. Mona yoktu. Dün akşamdan beri açtı ve yemekhaneye inmemesi garipti. Ara süresi bittiğinde bunu Nicole'e soracaktım. Şuan gergin olan masaya döndüm. Chloe'nin gözleri dolmuştu ve İnci onun sırtını okşuyordu. Kısa bir süre sonra gerginlik dağılırken ben yemek yemeye devam ettim. Sohbetlere katılmıyor. Bana sorulan önemli sorulara cevap veriyor ve biraz da ablamla şakalaşıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELF DİYARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin