Selammm! Yine dediğim gibi yeni bir kurguyla karşınızdayım. Seojun kurgum çok sevildiği için ben de benzerini yapmak istedim ve diğer kitapta Dohwa'nın kötü olmasına dayanamayıp onu yazdım. Yani yine bir 2. Erkek sendromundan sizi kurtardım.
Kitabın konusu hakkında çok bir şey diyemeyeceğim şu anlık zaten birazdan okuyunca anlarsınız ama kısaca özet geçecek olursam:
Diziyi (Extraordinary You) izleyenler bilir Dohwa'nın abisi Dano'nun doktoruydu ve kalp doktoruydu yani. Bizim başrol kızımız Minji de doğuştan kalp hastası ve geçmişte hayatını kurtaran çocuğa yeniden rastlıyor.
Bu kitap Uxorious gibi diziyle çok ortak sahne bulundurmayacak çünkü diziyi tekrar izlemeye üşeniyorum DKSKDMDLSMKDKD. Yani çizgi romanda olmaları falan da olmayacak. Yine de diziyi izlemeden okumayın. Karakterleri tanıtmayacağım ve olay örgüsü oradan ilerler az da olsa.
Karakter tanıtımına başlayalımmm.
Hwang Min-ji
18 yaşında. Lise sonda.
Doğuştan kalp hastası ama hastalığı 8 yaşına kadar azmamıştı.
Aşık olması dahil pek çok şey kalbini kötü etkilediği için yasak.
(Minji diyince aklıma direkt NewJeans Minji geldiği için onu koydum.)Hwang Ji-min
25 yaşında. Stabil bir işi yok.
Minji'nin ablası.
Sıkıcı ve durağan şeylerle pek arası olmadığı için ailesi dışında hiçbir şeye bağlı kalamıyor.Dohwa'nın abisini hatırlamayanlar olabileceği için kısa bir tanıtım yapacağım çünkü önemli biri.
Lee Dang-gu (adını bulamadım ben salladım)
27 yaşında. Kalp doktoru.
Dohwa'nın abisi.