Y/N bir çalar saatin sesi ile uyanabileceği aklının ucundan bile geçmemişti. Odasında ki çalar saati hiç fark etmemişti. Etse bile kurulu olduğunu bilmiyordu. Birkaç dakika sonra genç menajer kapıyı tıklattı.
" Y/N-san müsait misiniz?"
Y/N cevap verdi "Evet gelebilirsin Noelle" Noelle oda kartı sayesinde içeri girdi. Y/N'i uyanık görünce sevindi ve ona okula hazırlaması için yardım edeceğini söyledi ve Y/N'in dolabından formasını çıkardı.
Y/N çok heyecanlıydı . Elit bir okula gidecekti! Celestia Akademesi'ne! Celestia aynı zamanda bir şirket olmasına rağmen ilk başta sadece kendi idol oyuncu ve şarkıcıların zorbalıktan korumak içindi fakat daha sonra başka şirketlerde çalışanları için Akademi'de okutmak için para verdi ve sonuç olarak Celestia Akademesi'de bir çok farklı şirketten çalışanlar bulunuyor.
Y/N formasını giydikten sonra Noelle onu üyelerin yemek yerine götürdü. " Merhaba çocuklar" diye selamladı Noelle onları. " Selam Noelle hadi sende bizle ye " dedi Kazuha. Daha sonra Noelle maalesef bu nazik teklifi geri çevirmek zorunda kaldı. " Ah hayır yapmam gereken bir sürü iş var ve biri beni yemek yerken görürse.."
Heizou gülümseyerek Noelle'nin sözünü kesti " Şirkete göre bizim ihtiyaçlarımızdan daha önemli bir şey yok değil mi? Diye sordu Noelle bu soru üzerinde afalladı "Evet ama-"
" Bizim bizimle beraber yemek yiyen bir menajere ihtiyacımız var"
Noelle yine itiraz etsede üyeler onu yanlarına oturttu. Y/N üyelerin menajerlerini bu kadar sevmeleri hoşuna gitmişti. Sonra Heizou tekrar konuşmaya başladı "Oh bu arada Y/N ilk günün nasıl geçiyor?"
" Ah şimdilik iyi ve heyecanlıyım"
" Peh erken kalkmaktan nefret ediyorum" diyip esnedi aniden Scara. Kazuha güldü " Beş aydır rutinimiz böyle Scara artık alışman gerekmiyor mu?"
" Rutin olması erken kalkmayı nefret etmeme engel olmuyor "
Heizou güldü "Bu konuda Scara'ya katılıyorum her ne kadar alışmış olsam da erken kalkmayı pek sevmiyorum " dedi yemeğinden yerken bir lokma yedikten sonra devam etti "Tabi senin için söylemesi kolay Kazuha aramızda en kolay ve erken sen kalkıyorsun "
"Oh öyle mi neden ki?" Diye sordu Y/N . Kazuha lokmasını yuttuktan sonra konuştu " Gün doğumu bana ilham veriyor..." Gözleri birden ışıldamıştı.
Heizou bu sefer tofusunu yemekte olan Xiao'ya baktı " Peki ya sen Xiao? Erken kalkmaktan hoşlanıyor musun?" Xiao da lokmasını bitirip konuştu "Benim için bir şey ifade etmiyor ama birinin beni uyandırmasını sevmediğim için görevliler beni uyandırmadan kalkarım "
Üyelerle Y/N sohbet ederken Y/N'in aklına dün akşam geldi. " Aklıma gelmişken! Kolye ve gül için hepinize çok teşekkür ederim! "
Üyelerin hepsinde minik bir gülümseme oldu. Kısa bir sessizlikten sonra Kazuha konuştu "Aslında hediye fikri Noelle'den çıktı. "
" Bunu söylemenize gerek yoktu!" Dedi Noelle hafif kızarmış bir şekilde daha sonra Y/N Noelle'ye baktı . " Hediye seçimini onlar yaptı ben sadece kutudaki gülü koydum" dedi Noelle. " Gülleri çok seviyorum..."
" Gerçekten hoş bir hediyeydi Noelle teşekkürler!"
Noelle bunu duyduğuna çok sevindi ve Y/N'e hafifçe gülümsediDaha sonra Noelle'nin telefonu çaldı. Noelle telefon görüşmesi için ayağa kalktı ve birkaç dakika sonra Noelle geri masaya geldi
" Arabanız hazırlanmış çocuklar. Son hazırlıklarınızı yapabilirsiniz. "
Üyeler ve Y/N bunu duyduktan sonra odalarına gittiler . Y/N Noelle'nin ona verdiği çantayı alırken kolyeyi takmadığını fark etti ve hemen aynanın önüne geçip kolyeyi taktı. Daha sonra Noelle'nin ona verdiği gülü gördü onu da yanına almak için hemen kitaplarından birinin arasına koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemo Forever | Genshin Impact x Fem! Reader
Fanfiction𝐺𝑒𝑛𝑠ℎ𝑖𝑛 𝐼𝑚𝑝𝑎𝑐𝑡 𝐼𝑑𝑜𝑙 𝑎𝑢 "𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐧𝐠" ~ Together with the wind