Y/N L/N uzun zamandır yapmak istediği işi yapmak için gidiyordu.İdol olacaktı. Birkaç gündür şirkette stajlık yapmıştı ve ona çok başarılı olduğu söylenmişti. İlkokul arkadaşı Barbatos (Venti) ona bir çok kez sesinin çok güzel olduğunu söylemişti. İlkokuldan sonra ayrılmak zorunda kaldılar birbirlerini hiç görmeselerde Y/N yine de arkadaşının övgüsüyle idol olmaya karar vermişti.
İlkokulda utangaç bir kişiliğe sahip olan Y/N ortaokulda cesaretlenmiş ve dans kulübüne katılmıştı bu sayede Y/N dansta iyi olmuştu. Birkaç müzik aleti de çalmayı öğrenmişti zaten ilkokul arkadaşı birçok müzik aleti çalabiliyordu biraz öğrenmişti. Arkadaşı genelde telli müzik aleti çalardı. En çok lir çalmasına rağmen gitar ve keman da güzel çalardı Barbatos.
Y/N en sonunda büyük lüks binanın önünde durdu. Birçok ünlü idol ve oyuncunun çıkış yaptığı şirketin önündeydi.
Teyvat Şirketi
Staj yaptığı şirket burasıydı Bu aralar yaklaşık beş aylık başarılı bir grubun şirketiydi. Herkes bu grubun ilerde çok büyük işlerle meşgul olacağını söylüyor.
Anemo Forever grubu
Bir erkek grubu. Beş kişiden oluşuyor. Grup yeni çıkış yapmasına rağmen en az beş tane şarkısı var. Y/N grubu dinlemiş ve çok beğenmişti üyeleri gerçekten kaliteliydi.
Bunların başında Adeptus* ünvanı ile Xiao gelebilir. Xiao'nun herkes tarafından sakinleştirici olarak adlandırılan bir sesi ve halk tarafından çok seviliyor. İlk başta solo çıkıyordu fakat bazı sebeplerden dolayı bu grupla çıkış yaptı
Kazuha var bide ünlü söz yazarı. Röportajlarından bir tanesinde şarkı sözlerinin çoğunu kendi şiirlerinden olduğunu söylemişti. Şiirleri çok hoş.
Heizou var antileri tarafından kendini beğenmiş ukala olarak adlandırılıyor. Ama Heizou bunları kafasına takmıyor. İşini her zaman titizlikle ve pür dikkat ile yapar.
Wanderer var sonra grubun biraz ukalası. Şarkı konusunda baya iyi . Pek sevgisini grup üyelerine pek belli edemesede üyeleri seviyor.
Ve grubun lideri Venti ayrıca söz yazarı. Kazuha ile beraber şarkı sözü yazmayı seviyor. Grup onun sayesinde popüler çünkü Xiao'yu grubuna koymak için şirkete çok yalvardı en azından çalışanlar böyle diyor. Fakat Venti bu sorulduğu zaman söylemeyi reddediyor ve konuyu değiştiriyor.
Y/N eğer seçmelerde başarılı olursa kendisi herhangi bir kız grubunda olacak. Biraz fazla heyecanlı olduğu için bir süre şirket binası ile bakıştı. En sonunda içeri girdi. Bir bayan seçmelere katılması için yolu gösterdi.
Bir süre sonra bir form geldi ve Y/N formu doldurdu. Sonra grup seçeneklerinden bir kız grubunu işaretledi.
" Y/N L/N!"
Evet Y/N için kader bu sesten sonra değişmişti.
***
(Buradaki jüriler oyun dışı karakterlerdir)Jüriler Y/N'in performansından sonra birbirleriyle fısıldaştılar. Daha sonra ona gidebileceğini ve birkaç gün sonra haberin geleceğini söylediler. Y/N derin bir nefes aldı ve en sonunda şirketten ayrıldı.
Üstünden koca bir yük kalkmış gibi hissettiği için Anemo Forever grubunun rastgele bir şarkısını açtı.
"Böyle bir arkadaş grubumun olmasını çok isterdim"
Diyip mırıldandı ve eve gitti.
Birkaç gün sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemo Forever | Genshin Impact x Fem! Reader
Fanfic𝐺𝑒𝑛𝑠ℎ𝑖𝑛 𝐼𝑚𝑝𝑎𝑐𝑡 𝐼𝑑𝑜𝑙 𝑎𝑢 "𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐧𝐠" ~ Together with the wind