*・⁠。Lost・⁠。*

54 8 7
                                    

Bennett'ın konserinden birkaç hafta geçmişti. Bennett'ın çıkardığı yeni şarkı çok tutulmuştu. Fornemo ve Bennett fanları Bennett'ın yaptığı bu jestle çıldırmışlardı. Hatta bu yüzden Y/N ve Bennett sosyal medya da " sadece arkadaşız..." diye Başlayan mesajlar yazmak zorunda kalmışlardı.

Aslında bu olay sayesinde Bennett'ın fanları çoğalmıştı.

Ayrıca birkaç hafta geçtiklerinden dolayı sınav haftaları da bitmişti. Üyelerin artık yavaştan bireysel şarkılar çıkarması gerekiyordu. Mesela Y/N ile Fontaine'in sahibi Furina ile işbirliği yapacaktı. Tabi bundan önce birinin daha biriyle iş birliği yapması gerekiyordu.

Noelle her zamanki gibi ortak dairelerinde olan Anemo Forever'ın yanına gitti. Elinde her zaman yanında taşıdığı sekreteryası ile kağıdına baktı.

"Scara-san yakında bireysel olarak bir işbirliğiniz olucak"

Tüm gözler Scara'ya çevrildi. "Peki kiminle?" Noelle cevap verdi kağıdına bakarak "Inazuma grubunun lideri Raiden Shogun'la"

Scara'nın birden gözleri büyüdü çok sinirli duruyordu. "Ne bu nasıl olabilir!?" Noelle'ye yaklaşmaya başladı.
"B-bu mecburi bir işbirliği reddetemedim ." Noelle korku ile konuştu. Ama Scara kontrolü çoktan kaybetmişti. Raiden Shogun'undan nefret ediyordu sonuçta.

"Ne halta yarıyorsun ki sen zaten!? Kendi yazdığımız şarkı sözünü bile kabul ettiremiyorken birde sahiden menajermiş gibi davranıyorsun çok korkaksın!" Scara Noelle'ye o kadar yaklaştı hatta Noelle'ye elini bile kaldırıyordu ki Xiao Scara'nın elini tuttu.

"Ona bir şey yapmayı aklından bile geçirme." ~Xiao

Xiao ciddi bir sesle konuştu ve sesi gibi kendisi de ciddi bir şekilde Scara'ya baktı ardından kolunu bıraktı ve Scara elini indirdi. Kazuha Noelle'ye yavaşça yaklaştı"Sen iyi misin Noelle?" Scara oradan uzaklaşırken Noelle konuştu

"Scara-san"

Scara durdu

"Emin olun bu işbirliğinin olmaması için çok emek verdim ama elimden bir şey gelemedi çünkü bu durum beni bile aşıyordu"

Scara bir şey demeden kapıyı kapatıp odadan çıktı. Noelle donuk duruyordu.
Y/N sordu "Noelle iyi misin?"

"Hmhm"

Noelle her ne kadar üyeler gitmesine izin vermese de Noelle odadan çıktı. Ardından herkes birbirine ne yapacağız der gibi baktı. Venti ciddi bir şekilde konuştu " Scara biliyorsunuz bazen tam bir öfke bombası olabiliyor ona zaman verelim hiçbir şey olmamış gibi davranmalıyız . Scara'nın çok üstüne gidersek bize de patlayacaktır. "

Venti'nin bu konuşmasına herkes hak verdi ve hiçbir şey olmamış gibi herkes kendi odalarına dağıldı. Y/N odasına giderken Chibi grubunun lideri Nahida ile karşılaştı.

"Merhaba Y/N-san"

"Merhaba Nahida-Chan"

"Benden bir şey mi isteyecektin?"

Nahida başını salladı "Evet" Y/N isteğini beklemişçesine baktı " Wanderer'ın yanına gidebilir misin? Şu an sana ihtiyacı var" Y/N bunu duymayı Nahida dan beklemiyordu. Şaşkınlıkla başını salladı "Tamam peki"

"Teşekkür ederim" diyerek nazikçe gülümsedi Nahida ve gitti. Y/N'de Scara'nın odasının yolunu tuttu ve kapıyı çaldı. Scara kim diye sormadan kapıyı açtı. Üzgün görünüyordu

Aslında üzgün olmaktan daha çok karamsardı.

"Oh Y/N" Scara Y/N'i görünce kederli bir gülümsemeyle baktı. Onu görünce sevinmiş görünüyordu. Nahida haklıydı.
Scara daha sonra Y/N'i içeri aldı.

Anemo Forever | Genshin Impact x Fem! Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin