Medya: Xingqiu çocuğum bu yapay zeka değil mi nasıl bu kadar duygulu söyleyebiliyorsun:")*Y/N sırasına oturduğunda bazı kişilerin ona bakmasından rahatsız oldu. Ardından bir kadın derse girdi.
"Günaydınlar çocuklar"diye derse başladı kadın. Y/N kadının mimiğini görür görmez içinde bir önyargı oluşmuştu. Bu kadın kesinlikle kimsenin sevmediği öğretmen olan hocaydı ama Y/N tahminlerinde yanılacağını bilmiyordu.
Kadının gözleri bir süre sonra Y/N'in üstünde olunca Y/N ile göz göze geldiler ve kadın gülümsedi. "Sanırım yeni öğrencimiz var" Y/N o an duraksadı ama kadın kıza bakıp gülümsemeye devam edip sordu "Kendini tanıtabilir misin?" Y/N etrafına baktığında gözleri Xiao ile karşılaştı.
Xiao "Endişelenme o iyi biri" dermiş gibi bakıyordu. Y/N bu bakışı görünce rahatladı. Ve kendisini tanıtmak için gereken özgüveni toplayıp derin bir nefes aldı.
"Ben Y/N L/N Teyvat'tın idollerinden biriyim ve bir grubum var ama resmi bir üye değilim şimdilik. Rolüm vokalist..."
Y/N kendisini tanıtmayı bitirdikten sonra öğretmende kendisini tanıttı.
"Tüm sınıf adına söylemeliyim ki tanıştığımıza memnun olduk Bayan L/N ve bende Xianyun " diyerek o da kendisini tanıttı kadın.
Dersten sonra zil çaldı ve sınıftaki bazı kişiler Y/N ile tanıştı.
"Merhaba Y/N-san! Ben Kamisato Ayaka." Dedi pembe kurdeleli mavi saçlı kız. "Merhaba Ayaka-san tanıştığımıza sevindim!"
Bir süre sonra Y/N sınıfın yarısı ile tanışmıştı ve Y/N artık daha az ilgi odağı olmuştu. İlk başta sırasından kalktığında Albedo ile biraz daha konuşmak istedi fakat o sırada defterine çizdiği bir karakalemle meşguldü Albedo. Bu yüzden Y/N onu rahatsız etmek istemedi.
Xiao'nun yanına geldi Y/N . "Profesör Xianyun. Kendisi ilk başta soğuk görünse de iyi bir öğretmen. Teyvat'ın atandırttığı öğretmenlerden. "
"Doğrusu ile başta kimsenin sevmediği sıkıcı bir ders olduğunu sanmıştım ama ders gerçekten güzel ve ilgi çekiciydi."
Y/N Xiao ile beraber konusurlarken kapının oradan bir ses geldi.
"Hey Y/N buradayız!"
"Bence bizi duydu Venti "
Xiao ve Y/N başlarını aynı anda kapıya yönelttiler. Anemo Forever grubunun üyeleri gelmişlerdi. Y/N ve Xiao kapının oraya gittiler.
"Sınıfın nasıl Y/N??"
"Alışabildin mi??"
"Arkadaşın var mı Y/N???"
"Xiao sana yardım ediyor mu?"
Y/N soruların hiç birini cevaplayamadan Heizou konuşmaya başladı. "Sakin ol Venti! Kız buraya geleli sadece bir saat oldu. Venti ve Heizou konuşurlarken Kazuha Venti'nin aksine yumuşak ve nazik bir ses tonuyla sordu "Okula alışabildin mi Y/N?"
"Oh evet! Xiao sayesinde bana okulu dolaştırdı ona teşekkür borçluyum!"
Tüm gözler Xiao'ya geçiş yapınca Xiao kollarını bağladı "Teşekküre gerek yok aynı grubun üyesi olmak bile sana yardım etmem anlamına geliyor sonuçta "
"Yalnız hissedersen yanımıza gelebilirsin Y/N " dedi Wanderer. Grup üyeleri bunu sözlere hafif şaşırmış bir ifadeyle baktılar ama Venti devam etti
"Evet Y/N sonuçta biz aynı gruptayız ve arkadaşız!"
"Venti haklı senin yanlız hissetmene asla izin vermeyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemo Forever | Genshin Impact x Fem! Reader
Fanfiction𝐺𝑒𝑛𝑠ℎ𝑖𝑛 𝐼𝑚𝑝𝑎𝑐𝑡 𝐼𝑑𝑜𝑙 𝑎𝑢 "𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐧𝐠" ~ Together with the wind