در حالی که شگفت زده و مبهوت از فضای زیبای رو به روشون شده بودند با قدم های کوتاه و شونه به شونه ی هم شروع به راه رفتن از بین جعبه ها و مجسمه ها و گاهی شمش های طلایی کردند.
شوگا_تاجو بیخیال بابا بیا همینارو بدزدیم.
جیمین_ما نیومدیم دزدی.
شوگا_ آه.. چرا اومدیم تاج دزدی.
جیمین _خودت منظورمو میدونی.
شوگا_من میدزدم اسمش میشه دزدی اونوقت تو میدزدی اسمش چیه؟.
جیمین _چطوره جفتمون لال شیم؟ و منظورم از جفتمون فقط تویی.
شوگا چرخی به چشماش داد و بیخیال گفت.
شوگا_بیتربیتی واقعا ناراحت شدم، فقط بیتربیت نبودی که شدی.
جیمین که تقریبا با اخلاقیات بیخیال و لجباز شوگا آشنا بود اهمیتی به بیشتر صحبت کردنش نداد و در حالی که با چشماش اطرافشو زیر نظر گرفته بود گفت.
جیمین_چجوری تاجو پیدا کنیم؟.
شوگا_نمیدونم.. دنبال یه جعبه بگرد که روش نوشته "مکگافین".
جیمین_اوهوم.
چراغ قوه کوچیکشو روی جعبه ها جا به کرد تا شاید اثری از جعبه ای با نوشته ی مکگافین رو بتونه پیدا کنه.
شوگا با کنجکاوی پارچه ی بزرگ سفید رنگ رو از روی شئ بزرگ نا اشنایی که توجهش رو جلب کرده بود کنار کشید و با شگفتی و هیجان رو به جیمین گفت.
شوگا_اوه! میدونی این چیه؟ این "مرسدس بنز" مدل"گراسر" عه که واسه ی سال هزار و نهصد و سی و یکه.
خودشو روی کاپوت ماشین کلاسیک پرت کرد و در حال به آغوش کشیدن ماشین گفت.
شوگا_اینو مثل آب خوردن میتونم با بیست و پنج میلیون دلار بفروشمش.
با نگاه پوکر و خیره ی جیمین ادامه داد.
شوگا_بیخیال فقط سه یا چهار تا ازین مدل موجوده تو دنیا... چهار تا با این الان دیگه چهار تا موجورده.
جیمین دستی به صورتش کشید و با کلافگی به پسر هیجانزده خیره شد.
شوگا_سه چهارم اینچ، ضخامت فلزشه.. پوشش فلزی تقویت شده ای داره، شیشه هاش ضد گلوله ان و با طلای بیست و چهارعیار خاتم کاری شده.. این یه تانک قابل تبدیل به ماشینه.
جیمین هم که حالا حواسش جمع شده بود با دقت بدنه ماشین رو برانداز کرد.
شوگا_نوی نو هم هست باهات شرط میبندم هنوز کار میکنه، حیف که یه "نازی" آشغال اونو میرونده، مایه ی شرمه که مجبوریم بسوزونیمش.
با نگاهی به اطرافش ادامه داد.
شوگا_حالا چطوری آوردنش این پایین؟ تیکه تیکه کردنش از پله ها آوردنش پایین دوباره سرهمش کردن؟.
جیمین_از اونجا آوردنش.
گفت به راه روی طَویل پشت سر پسر اشاره کرد.
جیمین_اینجا رو احتمالا از طریق اون معادن مس قدیمی ساختن، مسیرای اینجا طولانی ان و مایل ها فاصله دارن، مقر رو ساختن، غنائم رو وارد کردن.. راه ورودی مسیر هارو هم قفل کردن به همین سادگی.
شوگا متفکرانه سری تکون داد و گفت.
شوگا_هر لحظه بیشتر به این نتیجه میرسم که آدم سکسی ای هستی.
راهشو کشید و جلوی جعبه پنجاه سانتی ای ایستاد و پارچه ی سفید قدیمی رو کنار کشید در حالی که به حالت تمسخر امیزی میخندید گفت.
شوگا_ها ها اینجارو ببین روش برچسب نازی زدن احمقا....صبر کن..چی؟.
سمت جعبه برگشت و شروع کرد به باز کردن جعبه.جیمین با چشم هایی که برق میزد به شوگا نزدیک شد و به جعبه خیره شد.
شوگا با ذوق تاج بیست سانتی طلایی رنگ با نشان ققنوس قرمز رو از داخل جعبه در آورد و به پسر نشونش داد.
شوگا_یا خدا..
با سر خوردن تاج از دستش داد شک زده ای ،زد و با ترس به جیمین که نفس های عمیق میکشید و سعی میکرد خونسردیشو حفظ کنه خیره شد..به سرعت تاج رو برداشت و سعی کرد خودش رو برای جیمین توجیح کنه.
شوگا_فوتش میکنم تمیز میشه..هیچیشم نشده سالمه و هیچ خراشی هم نداره....اممم..مطمئنی نمیخوای که این یکیو بفروشیم؟یکیو میشناسم که...
_بزار زحمتارو از دوشت بردارم.
جئون جونگکوک یا ساده تر بخوایم بگیم بیشاپ در حالی که موهای بلندش رو ،رو به بالا حالت داده و با لباس های مشکی رنگ اسپورت و پوتین های چرم اصل ،کلت نقره ایش رو سمت دو پسر شکه شده نشونه رفته بود بهشون نزدیک شد.
شوگا چرخی به چشماش داد و گفت.
شوگا_خیلی کسشر وارد میشی.
جونگکوک_مصر رو میگی؟فکر کردی بخاطر حرف تو از اینجا میرم اهرام ثلاثه؟ .
پوزخندی زد و ادامه داد.
جونگکوک_تنها کاری که باید میکردم این بود که صبر کنم تا از پیش سوتو ووشو فرار کنید و درست منو به تاج سوم برسونید،ازتون میگیرمش پس ..قبل از کشته شدنتون توسط کلت محبوبم بدینش به من.
و دستش رو سمت شوگا دراز کرد. پسر کلافه نفسش رو خارج کرد و سمت جونگکوک به راه افتاد.
جونگکوک_یالا ،خجالتی نباش.
جیمین چشمی چرخوند و پشت سر شوگا حرکت کرد.
جونگکوک_ آفرین پسر خوب...
جین_اسلحه ات رو بنداز!.Im coming😍
بچه ها نظر و ووت فراموش نشه
دیگه آخرای تله موش هستیم پس بهم انرژی بدست تا پر قدرت تمومش کنم
اگه تله موش پر طرفدار بشه بزودی از پوستر و خلاصه فیک جدیدم رونمایی میکنم❤️😍✨
YOU ARE READING
mouse trap/تله موش
Action(complete) درباره یک مامور اینترپله که تحت تقیب ترین دزد هنری جهان رو مورد پیگرد قرار میده. «اگه mouse trap رو سرچ کنید دوتا میاره اکانت قبلیم پاک شد پس فیک هارو با اکانت جدیدم آپ میکنم لطفا حماین کنید» زمان آپ:هر جمعه genre:bl,comedy,action,crimi c...