BENZER YANLARIMIZ VAR

134 11 12
                                    

Tom:

"Bu hayatta olmazsa olmaz dediğim sadece Bill var. Nedenini bilmiyorum ne kadar kavga etsek bile adı üstünde ikiziz, birbirimizden kopamayız. Annem ve babama gelince onlarla çok görüşmüyorum. İşleri dolayısıyla çok eve gelmiyorlar."

Mina:

"Evet benim ailemde işleri dolayısıyla çok gelmiyorlar.  Yani kısaca evde korumalardan falan başka kimse olmuyor."

*Sessizlik.*

Mina:

"Neyse devam et sen."

Tom:

"Hobi olarak çok bir şey yapmıyorum gitar falan çalıyorum. Onun dışında çok bir şey yok. Sanırım anlatacaklarım bu kadar. Ve yine söylemek istiyorum beni dün geceki gibi bir daha görürsen lütfen aldırma. Böyle şeylere alışık olduğunu biliyorum ama...biliyorsun mafyaların çocukları da olsak ister istemez bizde o dünyadan insanlarız.."

Mina:

"Evet. Haklısın."

*Sessizlik.*

Tom:

"Benim anlatacaklarım bu kadardı sıra sende."

Mina:

"Ben tek çocuğum. Senin gibi kardeşim ya da ikizim yok. Ailem söylediğim gibi eve çok gelmiyorlar o yüzden genellikle evde hizmetçilerle ve korumalarla oluyorum yada Aiko geliyor. İkizim olmasa bile Aiko ikizimmiş gibi hissediyorum. Beni benden daha iyi tanıyor. Hobi olarak bir şey yapmıyorum. Ama boş zamanlarımda ya uyurum ya da müzik dinlerim. Kimseye kolay kolay güvenemiyorum. Sebebini bende bilmiyorum. Anlatacaklarım sanırım bu kadar."

Tom:

"Aslında birbirimize benziyor gibiyiz. Sadece sen benden biraz daha naziksin. Yani nasıl desem?Ben insanları gözümü kırpmadan öldürebilirim ama sen karıncaya bile zarar vermeye korkarsın."

(bu biraz kabaydı sanki Tom?)

Mina:

"Evet aslında bu doğru. Peki sana bir şey sorabilir miyim?"

Tom:

"Tabii. Sor."

Mina:

"Sadece merak ettim. Seni dün gördüğümde sanki senin farklı bir evrendeki versiyonunu görmüş gibi oldum. Yada bana farklı davranıyorsundur. Emin değilim. Önemli birşey falan mı oldu? Çünkü ne zaman bir insanı öyle görsem anlarım."

Tom:

"Sevmediklerime ve sevdiklerime farklı davranırım."

MİNA'NIN ANLATIMIYLA

Ne yani beni seviyor mu? Arkadaşçadır ya ben fazla düşünüyorumdur. Çok düşünme Mina yoksa her şey daha kötüye gider.

Mina:

"Anladım."

*İkiside kahvelerinden birer yudum alır.*

*Sessizlik.*

Tom:

"Evcil hayvanın falan var mı?"

Mina:
"Yok. Senin?"

Tom:

"2 tane köpeğim var."

Mina:

"İyiymiş."

*Sessizlik.*

Tom:

"Ne tür müzik dinlersin?"

Mina:
"Moduma göre değişiyor."

Tom:

"Benimde."

*Sessizlik.*

Tom:

"Aklıma geldi sen hobim yok dedin ama okulda çok güzel keman çalmıştın. Keman çalmıyor musun artık?"

Mina:

"Bıraktım."

Tom:

"Hala güzel çalıyorsun."

Mina:
"Sağol."

*Kahvelerinden birer yudum alırlar.*

Mina:

"Hiç fark ettin mi bilmiyorum ama mafya çocukları olsak bile aşırı normalmişiz gibi hissediyorum."

Tom:

"Dimi ya."

Mina:

"Bu yüzden bazen insanlara karşı çok iyi davrandığımı hissediyorum. Olması gerektiği gibi değil."

Tom:

"Bence de..."

Mina:

"Aslında çok benzer yanlarımız var."

Mina:

"Hiç hayalin var mı?"

Tom:

"Kimin yoktur ki?"

Mina:

"Hayalin ne peki?"

Tom:

"Hayatımı normal biri gibi yaşamak."

Mina:

"Neden ki? Hayatın normal değil mi?"

Tom:

"Bir mafya çocuğunun hayatı ne kadar normal olabilirse o kadar."

Mina:

"Benim hayatım normal geçiyor."

Tom:

"İşte benimki öyle değil."

Ne oldu acaba? Sormak istiyorum ama hayır derse sorduğum için utanırım.

*Tom'un telefonuna bildirim gelir.*

Kim: Gizli Numara

Kime: Size

"Çıtırım geliyor musun? Georg ve Gustav'da burada. Bara gitmeyi düşünüyoruz."

*Tom yazar.*

Siz:

"Tamam."

*Tom kafasını telefondan kaldırıp Mina'ya bakar.*

Tom:

"Bill çağırıyor. Gitmem gerek."

Hay sıçim. Nereye gidiyormuş acaba beni bırakıp beyefendi? Ama hala bunları söyleyebilecek ya da sorabilecek konumda olmadığımı biliyorum.

Mina:

"Tamam gidebilirsin sorun yok."

Tom:

"Görüşürüz."

Mina:

"Görüşürüz."

*Tom masadan kalkıp kahvelerin parasını öder ve kafeden çıkar çıktıktan sonra Mina eve gitmeye karar verir. Daha geleli bir saat anca olmuştu ve Tom şimdiden gitmişti bile. Mina'yı davet eden kişinin o olmasına rağmen.*

*Yolda yürürken Mina'nın telefonuna mesaj gelir.*

Kim: Aiko

Kime: Size

"Hey Mina! Bugün boşsan bara gidelim mi?"

MAFİA / TOM KAULİTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin