(Yazar Notu: Umarım severek okursunuz^^)
YAZAR ANLATIMIYLA
Mina sabah uyandı, yüzünü yıkayıp kahvaltısını yaptı ve üstüne beyaz bol bir t-shirt, altına ise baggy pantolon giydi. Ayakkabı olarak siyah Vans giyip koluna çantasını taktı. Babasının adamları onu arabayla okula bıraktı.
MİNA'NIN ANLATIMIYLA
Okula varmıştım. Okuldaki ilk günümdü ama heyecanlı değildim. Yeni arkadaşlar falan çok saçma. Sınıfıma doğru yürüdüm içeri girdiğimde öğretmen beni bekliyor gibiydi kendimi tanıtmam için beni tahtaya çıkardı ve kendim hakkımda bir şeyler söylememi istedi. Onlara gerçek ismimi söylesem bile beni tanımazlardı çünkü babamı ve bizi sadece en iyi mafya aileleri tanır.
Mina:
"Merhaba, ben Mina. İtalyan'ım ve buraya İtalya'dan geldim. Boş zamanlarımda uyumayı yada müzik dinlemeyi severim."
Herkes bana selam verdi ve hocaya döndüm.
Mina:
"Nereye oturacağım?"
Öğretmen:
"Şuraya oturabilirsin."
Gösterdiği yerde, siyah ve saçları örgülü bandana takan, dudak piercingli ve bol giyinen bir çocuk oturuyordu öğretmenin onun yanını işaret etti ve işaret ederken "Tom'un yanı" dedi büyük ihtimal adı Tom'dur.
TOM'UN ANLATIMIYLA
Gerçekten o kadar boş yer varken hoca neden yanıma oturttu ki şimdi?Neyse.
Bu kız bana biryerden tanıdık geliyor ama.... BİR DAKİKA-
BU KIZ FABİO'NUN
(En büyük İtalyan mafya)
KIZI DEĞİL Mİ????Neden burada acaba? Sorsam mı?
Tom:
"Pşşt, baksana bir."
*Mina, Tom'a doğru döner.*
Mina:
"Evet?"
Ne diyeceğim şimdi? "Son Fobio'non kozo moson?" diyemiyeceğime göre ne demem lazım ki? Mal mal bakıyor.
Mina:
"Konuşacak mısın?"
*Tom bir anda irkilir ve Mina ile göz teması kurarak konuşur*
Tom:
"Seni bir yerden tanıyor gibiyim?"
Mina:
"Nerdenmiş?"
Tom:
"Acaba...bak acaba diyorum senin Fabio'nun kızı olma ihtimalin var mı?"
MİNA'NIN ANLATIMIYLA
Bu nerden biliyor lan. Acaba buda mı mafya?
Sınıftayken "Evet ben Fabio'nun kızıyım en büyük İtalyan mafyası olan."
diyemiyeceğime göre. Ne diyeceğim lan şimdi ben buna salak salak bakıyor zaten.Yüzü tam çakmalıkmış. HAHAHA. Aman neyse çok beklettim artık cevap vermem lazım.
Mina:
"Sen...Nerden biliyorsun?"
*Tom soğuk bir yüzle bakar*
Tom:
"Ben ,Tom Kaulitz.
TOM'UN ANLATIMIYLA
Ne yani?
Bu salak benim kim olduğumu bilmiyor mu. Çoğu mafyalar beni tanır?!
Ben Almanya'nın en büyük mafyasının oğluyum. Beni nasıl tanımaz bu? Büyük ihtimal beni tanıyor ama tanımıyor ayağına yatıyor. Neyse cahil birine benziyor zaten salak.MİNA'NIN ANLATIMIYLA
Has***tir. Bu Tom'muymuş? Çok salak birine benziyordu. Neyse ondan korkacak falan değilim. Durumlarımız eşit. İkimizde mafya çocuğuyuz. E şimdi ne diyeceğim ben bu mala?
Mina:
"O kim bilmiyorum."
LAN MİNA SALAK MISIN NASIL BİLMİYORUM YA.BİLİYOSUN BAL GİBİ NEDEN BİLMİYORUM DİYOSUN?!?!
*Tom hala soğuk bir bakışla bakarak konuşur*
Tom:
"Bilmiyor musun?"
*Tek kaşını havaya kaldırır*
Bunun Tom olduğuna emin miyiz? ÇOK SALAK.
Mina:
"Evet, bilmiyorum. Kimsin sen Tom...Kaulitz?"
LAN SALAK MİNA ŞUAN "KAŞINIYORUM GELDE KAŞI"DEMEKLE AYNI ŞEYİ DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN? Neyse bakalım ne diyecek.
TOM'UN ANLATIMIYLA
Bu kız gerçekten salak neyse bari kulağına söyliyeyim de diğerleri duymasın. Duysalar da pek bir şey olmaz ama.
*Tom, Mina'nın kulağına eğilir*
Tom:
"Ben Tom Kaulitz. Babam Almanya'nın en büyük mafyası. Yani ikimizin de babaları mafya sadece seninki İtalya'nın, benimki Almanya'nın."
EĞER BİDAHA "KİMSİN" DERSE BİTANE ÇAKACAM YÜZÜNE!
MİNA'NIN ANLATMIYLA
Zaten biliyordum salak. Senin kim olduğunu bilmeyen mafya mı var neyse geçiştirmek için bir şeyler sallıyım.
Mina:
"Yeni öğrendim. Tanıştığımıza memnun oldum."
*Mina önüne dönüp dersi dinlemeye çalışır*
Umarım bu onu son görüşüm olur.
*İlk 4 ders normal geçer birbiriyle konuşmazlar şuan öğle yemeği sırasıdır*
Umarım öğle yemeği yemez de onun (Tom) şuğursuz yüzünü görmem.
*Mina okulun yemekhanesine gider ve yemeğini alıp boş bir masaya oturur*
Neyse en azından okulun yemekleri güzelmiş.
*Birisi Mina'nın önündeki sandalyeye oturur*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA / TOM KAULİTZ
FanficHer zaman yeni bir beyaz sayfa açın derler.Beyaz sayfam kalmadı ki. #1 - tomkaulitz #4 - tokiohotel #39 - fan #888 - mafya #989 - fanfic