TAKİP

124 8 6
                                    

Ay arkadaşlar Tom Kaulitz kategorisinde 1. olmuşuz hepinize teşekkür ederimmm💋💋💋💋//

TOM'UN ANLATIMIYLA

Onları takip ettim. Keşke etmeseydim. Biraz takip ettikten sonra terk edilmiş bir otoparka gittiklerini anladım. Ama Mina'yı oraya götürüp ne yapacaklardı? Mina'nın bundan haberi var mıydı? Olamazdı çünkü bayıltmışlardı pislikler. Otoparkta eski püskü bir arabanın arkasına saklanıp onları izlemeye başladım. İzledim... İzledim...

Mina:

"Hayır uyumayacağım teşekkürler."

Ve sonra o pislik adamın Mina'nın ağzına yine o gazlı bezi koyup uyuttuğunu gördüm. Şuan adamı çok pis dövmek yüzünü tanınmayacak hale getirmek istiyordum ama şuan yanımda hiçbir şey yoktu, silah, koruma ekipmanı, en önemlisi Bill...

Evet Bill nerede? Onu şuan arayamazdım. O yüzden Mina ile adamı izlemeye devam ettim. Adam Mina'nın başını omzuna koymuş salak gibi sırıtıyordu. Eğer düşündüğüm şeyi yaparsa yanımda ekipman olup olmaması umrumda olmaz ölme ihtinalim olsa bile adamın yüzünü kana bulardım. Adamın kötü bir şey yapmayacağını umarak izlemeye devam ettim.

PİSLİK ADAM ELİNİ MİNA'NIN SAÇINA GÖTÜRÜP OKŞAMAYA BAŞLADI! O kadar kıskandım ki anlatamam. Mina ile geçirdiğim her zaman onun saçına dokunmak istemiştim ama onun saçının bir teline bile zarar gelmesini istemediğim için bunu yapmadım. Ama şimdi bu adam, kirli elini Mina'nın saçlarına sürüyordu. Hem Mina hala uyuduğu için ve bunu bilse büyük ihtimalle adama küfür etmeye başlıyacağı hem de kıskançlığım tavan olmaya başladığı için sakin adımlarla adamın arkasına doğru yürüdüm.

Ayı ne kadar etkilendiyse Mina'dan, beni fark etmedi bile. Adamın tam arkasındaydım, tek gördüğüm Mina'nın zorla bir omuza yatırılmış kafası ve saçlarıyla oynayan sapık bir adamdı. Daha fazla dayanamadım ve elimi cebime attım. Cebimde şansıma çakım vardı ama çakıyla bir bok olmazdı bu adama. Adam zaten beni fark etmemişti ve arkasındaydım o yüzden çakımı alıp hızla adamın boynuna sapladım. Boynundan kanlar çıkmaya başladı ve adamın gözleri kapanamadan yere yığıldı.

Yaptıklarımdan pişman değildim. Eğer bir mafyanın çocuğunu kaçırıyor ve ona zorla dokunuyor ise daha fazlasını bile hak ediyor demektir. Adam yerde yığılmıştı diğer adamlar hala dışardaydı. Şuan içerde sadece Mina, ben ve bir adamın cansız bedeni vardı. Burdan çıkmak için Mina'yı uyandırmam gerekiyordu ama o yavşağın verdiği uyku ilacı ne kadar fazlaysa Mina ayı gibi uyuyordu. Ama bir o kadar da tatlıydı.

Onu uyandıramayacağımı anladığımda onu kucağıma alıp taşıdım ve hızlı adımlarla otoparktaki çıkışa doğru ilerledim. Mina çok ağır değildi o yüzden çıkmamız kolay olmuştu.

Bu adamları arabamla takip ettiğim için  arabam zaten dışarıdaydı. Mina'yı sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturtup sürücü koltuğuna oturdum.

Mina'yı evine götürmek gibi bir salaklık yapmıyacaktım çünkü ailesi evde yoktu,
korumalarıda bir bok yapmıyordu zaten yapsaydı Mina kaçırılmazdı. Kendi evimize doğru arabayı sürmeye başladım. Geldiğimizde Mina'nın gözlerinin hafifçe açıldığını ve tatlı bir sesle konuştuğunu gördüm.

Mina:
"Tom? Ben en son kaçırılmıştım sen nasıl burdasın seni de mi kaçırdılar?"

MAFİA / TOM KAULİTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin