EVET YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIMMM
TARİHLERİ ALALIM LÜTFEN;)
OY VE YORUM YAPMAYI ESİRGEMEYİN LÜTFEN SİZİ SEVİYORUMM
KEYİFLİ OKUMALAR ;)
İKİ SAAT ÖNCE
Ofisimden çıktım ve hemen karşı binadaki markete uğradım ve atıştırmalık aldım.Ev arkadaşım efsunla birlikte film izliyecektik.
Ha bu arada ben avukatım efsun ise doktor ama ikimizde mesleğimize yeni kavuştuk ben daha sadece 1 dava aldım ve onu da kazandım.
Ama biraz zor olmuştu karşı tarafın yakınları tarafından saldırıya uğradım o yüzden dışarda gezerken olası bir tehtide karşı hep tetikteyim.
Tam bunları düşünürken birden arkamda adım sesi hissettim ve biraz ürktüm adımlarımı hızlandırıp arka sokağa girdiğimde çıkmaz yola girdiğimi anladım.
Koşmaya başlayacakken ağzıma kapatılan el ile yerimde tepinmeye başladım.
"Şst sakin ol esin, Ha bu arada SENİ KURTARDIM"
Duyduğum son sözler bunlar olurken bilincim bana ihanet etti ve gözlerimi karanlığa yumdum...
😯
"Abi niye getirdin bu kızı başımızda yeterince bela yok gibi." sesler yavaş yavaş netleşiyordu ama başımda öyle keskin bir ağrı vardı ki onları dinleme planıma ağzımdan kaçan minik bir inilti ihanet etti.
Odada ki sesler bıçak gibi kesilirken kızıl gözlerin sahibi buz gibi bir tonda "ne zamandır uyanıksın?"diye panikle sordu.
Galiba bana diyordu ama konuşacak mecalim bile yoktu.
Yok salak bana diyo izgi sen iyice aptallaştın ha
Ha tanıştırayım benim iç ses izgi esin karla.
Salak aynı kişiyiz ya hani!
Vallamı ben bilmiyordum ya sağol!
Kes be!
Evet şuan iç sesimle kavga ediyorum alışırsınız zamanla tam iç sesime laf yetiştirirken o bariton ses "Sana diyorum!"diyerek beni düşüncelerimden ayırdı.
Hafif doğrularak "ne var?"dedim
"Ne zamandır uyanıksın?"
"Merak etme sizi duymadım"
"Sana bizi duyup duymadığını sormadım ne zamandır uyanıksın"şımarık şey
Aynı fikirde olduğumuz nadir anlardan biri
iki dakika sen sus bari esinn. evet beni tanıyanlardan sadece efsun bana esin der.
Tamam sustum sustum
"Asıl ben nerdeyim?"dedim ama sinirden ağlıcam o derece yani.
"SORUMA CEVAP VER!"diye bağırınca yerimden sıçradım ve ben de onun gibi bağırdım.
"5 DAKiKA'DIR OLDU MU?"Diye bağırınca yüzünü buruşturdu. Bu görüntü komiğime gitse de hemen kendimi topladım.
Kendine gel İzgi sen şu an tanımadığın birinin yanındasın. Gözleri bana kayınca ifadesiz maskemi kuşandım.
"Ben niye buradayım?"
"Bilemem sen daha iyi bilirsin düşün bakayım kimi öldürdün?"Siktir biliyor olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ TUTSAĞI
Romantikaklıma 1yıl sonra öldürdüğüm kişinin oğlu tarafından kaçırılacağım hiç gelmemişti... BİR YIL SONRA; "Ben niye buradayım?" "Bilemem sen daha iyi bilirsin düşün bakayım kimi öldürdün en son?"Siktir biliyor olamazdı. "Ya da kimin babasını mı demeliyim"...