Selam canlarım ben geldim nasılsınız umarım iyisinizdir yepyeni bir bölümle karşınızdayım oy vermeyi ve yorumlarınızı söylemeyi unutmayın.
BU BÖLÜMÜN ŞARKISI ADEN P2 ÇÜNKÜ BU ARALAR BU ŞARKIYA TAKTIM DESEM YERİDİR.
SİZİ SEVİYORUM>3
SAATLERİ ALALIM
Evet neredeyse 15 dakikadır koşuyordum ve o kadar fazla yoruldum ki. Arkamda bora'nın bağırışını tekrar duydum ve daha hızlı koşmaya başladım.
Ama bir anda ağzıma kapatılan el ile kaçma planlarım yerle bir oldu.
Ağzıma kapatılan elin sahibinin Bora olduğunu gördüğümde elini ısırmaya çalıştım ve başardım da birden ağzından bir bağırış koptu ve kolumu sıkı tutamadığı için tekrar koşmaya başladım.
Ama koşmadan önce bora'nın dizine tekme atmayı da unutmadım. Tam tekrar ümitlenmiştim ki ayaklarım yerden kesildi. Gözlerimi kapattığımı fark ettiğimde hemen geri araladım.
Ve Bora beni bir çuval gibi sırtına atmış götürüyordu. Benzinliğin önünden geçeceğimiz için bağırmayı planladım.En azından sesimi bazı kişilere duyurabilirdim.
"İMDAT YARDIM EDİN BENİ GÖTÜRÜYOR!" Diyerek bağırmaya başladığımda benzinliktekilerin dikkatini çekebilmiştim.
Ama Bora sadece bir kafa işareti yaparak hepsini geri önüne döndürdü. Bu kimdi ki herkes bundan korkuyordu?
Tam düşüncelere dalmışken sert bir şekilde araba koltuğuna bırakıldım. Canım acıdığı için ağzımdan bir inilti koptu.
Gözleri yüzümün her zerresini taradı en sonunda vücuduma kaydı. ayaklarımın çıplak olduğunu gördüğünde ne zaman aldığını bilmediğim topuklu ayakkabımı ayağıma geçirmek için eğildi.
Gözlerime bakarak bileğimi tuttu ve ayakkabıyı giydirirken bileğimi tutuşu sertleşti.
inlememek için kendimi çok zor tutuyordum çünkü canım çok acıyordu.
Tam o sırada parmaklarını incinen yere bastırdı. Ve ağzından engelleyemediğim bir inilti firar etti.
"Ah, Bırak kendim giyerim!"dediğimde acı yüzünden gözlerim dolmuştu bile.
"Kes zırlamaya! aksilik çıkartmaya devam edersen canını daha çok yakarım."kızıla çalan gözleri sanki öfkeden ibaretti.
Ayakkabımı giydirdikten sonra kapımı sertçe kapattı ve şoför koltuğuna oturdu. Evet kaçmayı başaramamıştım. Ama en kısa zamanda tekrar deneyecektim.
Mert'in sesi soluğu çıkmıyordu arkamı döndüğünde endişeli gözlerle bana baktığını gördüm.
Neden benim için endişeleniyordu ki?
Saçmalama Esin senin için neden endişelensin? Evet bu sefer iç ses haklı benim için asla endişelenmez.Düşüncelere de dalmıştım ki Bora arabayı serçe frenledi. Ve Mert arabadan inip ikimizi baş başa bıraktı.
Tam Mert neden gitti diye sormak için ağzımı açacaktım ki.
"Kes sesini daha fazla sinirimi bozma!"konuşacağımı nereden anladı ya. Ben de sinirlendim
"Zaten konuşmuyorum!"dediğimde sesim gerçekten sert çıkmıştı. Gözleriyle yüzümün her zerresini taradı. Dudaklarında asi bir gülüş oluştu.
"Güzel,sert severim"bu sözleri söylerken altında yatan ima yüzümün kıpkırmızı olmasına yetmişti bile.
Sanki O da bunu amaçlıyormuş gibi Zafer kazanan bir eda ile gülümsedi. Aklımın dağılması için elimi radyoya uzattım ve rastgele bir şarkı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ TUTSAĞI
Romanceaklıma 1yıl sonra öldürdüğüm kişinin oğlu tarafından kaçırılacağım hiç gelmemişti... BİR YIL SONRA; "Ben niye buradayım?" "Bilemem sen daha iyi bilirsin düşün bakayım kimi öldürdün en son?"Siktir biliyor olamazdı. "Ya da kimin babasını mı demeliyim"...