kahvaltı

2.9K 54 16
                                    

Ağzına kadar dolu bir küllük , viski , meyve ve manzarası çok güzel bir balkon. Daha ne isterdim ki

- Seni okula geri mi yazsak acaba

- Okuldan atıldım ben Musa abi komple finish

Bunu söylerken ağzıma bilmem kaçıncı sigaramı koymuş yakmak için Musa abinin çakmağına uzandım ki Tuğçe abla balkona açılan mutfak kapısından girdi. Ağzımda sigara elimde çakmak karşımda da hafif sarhoş Musa abiyi görünce kaslarını çattı . Seksi anne geceliğiyle ne kadar sert olabilirse oldu .

- Afferin Musa ya kaç yaşında kıza sigara ve alkolu özendiriyosun . Bırak bakayım o sigarayı

- Beni sigaraya alkole başlatan bu gülüm sen gelmiş ne diyorsun

Gülmemek için kendimi zor tutuyordum . Tuğçe abla benim için hazırladığı odayı tekrardan hatırlatıp Musa abiyi de yakasından tutup götürmüştü . Hafif esen rüzgar ve hafif tüten sigaramla napıcağımı düşünüyordum . Ne kadar teke abiyi düşünmemeye çalışsamda olmuyordu. Çok saçma ve yersiz yükselmistim adama . Hele beni de mi dayılara sunucaksın lafını her hatırladığımda utanıyordum . Teke abi iyi bir insan mi anlamıyordum bazen, çevremdeki kimse ona güvenmiyordu ama ben küçüklügümden beri baba eksikliğimi onla kapatıyordum galiba. Yarın gidip ondan özür dilemek istiyordum ama beni yanına alma fikrine yakın bakmıyordum hala . Öyle bir dünyaya uzaktan bile olsa girmek istemiyordum . Tamam geceleri gazinosuna gidip eğleniyordum iyi hoştu ama o zamanlar küçüktüm artık yavaş yavaş büyümemle ve fiziğiminde oturmasıyla ordaki insanların bakışı da değişmişti bana . Bazen kons bile sanılıp masalara çağırılıyordum . Neyse artık düşünmek istemiyordum . Sadece uyumak istiyordum.

- Esmaaaaaaaaa arabama binde tur at

Mustafa şuan ne alaka kardeşim. Saat öğle 2 olmuştu ve ben çaki bebek Mustafa olmasa hala uyuyordum .

- Esma abla diceksin annecim senden büyük o

- İnsan ablasıyla evlenmez günah ama anne

Ben yataktan doğrulmus salak salak etrafa bakarken telefonum çaldı. Arayan Musa abiydi .

- Alo

- Tuğçe telefonu niye açmıyor amına koyim boşuna mı aldım o iPhone 13'ü

- Ne bileyim abi yeni uyandım zaten ayılamadım Tuğçe ablaya veriyorum

Zaten yanı başımda olan Tuğçe ablaya verdim telefonu. Kalkıp banyoya doğru ilerlerken Tuğçe ablanın Musa abiye 2 çocuğa sen bak üstüne iPhone 15 alicam bakalım telefonları açıyor musun sitemlerini hafiften duyup banyoya girdim. Dişimi fırçalayıp saçımı taradım. Azıcık insana benziyordum . Dün akşam Aden hanım üstüme kustuğu için Tuğçe ablanın XXL t-shirtlerinden birini giymiştim.

Banyo kapısını açınca beni Mustafa karşıladı . Çok da severim kendisini çünkü

- Hadi hazırlan babam kahvaltıya götürüyor bizi sen olmasan götürmezdi bu arada ve t-shirtde hiç yakışmamış anneme daha çok yakışıyor

Hep aşkından böyle konuşuyordu

- Taramalı tüfek misin oğlum bir nefes al

Yanağına çok hafif tokat atıp Tuğçe ablanın yanına ilerledim kendisi Adene cicis pembe kıyafetler giydiriyordu. Çocuk dediğin böyle tatlı olur işte Allah'ım bana kız çocuk ver erkeğe gerek yok .

- Musa abi ne diyormus abla

- He Esma çok güzel bir kahvaltıcı var abinlerin sürekli gittiği bugün bizi de götürüyorlar koş hazırlan her zaman bu fırsatı bulamazsın bende ilk defa gidiyorum

Pavyon Gülü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin