-1-

98 15 18
                                    

Selamm! Bu benim yazdığım ilk fic olacak o yüzden yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim. Neyse iyi okumalar 💗⭐😻

--------------------------------
Jisung
   Geç kalmamak için son sürat yeni okuluma doğru koşarken bir yandan da
önüme çıkan simitçiden aldığım simiti yemekle meşguldüm. Benim hâlâ gidecek yolum olmasına rağmen ders saati başlamıştı.

   Hadi ama Jisung ilk günden de geç kalmazsın diyerek içimden söyleniyordum.

   Beş dakika daha koştuktan sonra nihayet okula varabilmiştim. Hemen sınıfa çıkıp kapının önüne geldiğimde içeri girememiştim. Tam kapının önünde ne diyerek sınıfa giriş yapacağımı düşünürken arkamdan gelen kişiyi farkettim. Beni umursamadan kapıyı açtığında onunla birlikte bende sınıfa girmek zorunda kaldım. Ve sandığımın tersine öğretmen hiç bir soru sormadan boş bir sıraya oturmamı istedi.

Hızlıca sınıfa göz gezdirirken en arka sırada tek başına oturan sarışın bir çocuk gözüme çarptı ve ona doğru ilerledim. Yüzünde sahte olmayan sevecen bir gülümseme vardı bende zorakide olsa gülümsemeye çalışıp yanına oturdum.

F: "Selam! Felix ben"
J:"Merhaba Jisung bende, Han Jisung"

İkimizde biraz sohbet ettikten sonra öğretmen derse başlayınca susmak zorunda kaldık. Okul çıkışı Felix'le birlikte eve doğru yürüdük. Sohbetimiz sırasında evimizin yakın olduğunu öğrenmiştik.

Açıkçası şaşırmamıştım evden neredeyse hiç dışarı çıkmadığım için çevremdeki insanları tanımamam normaldi.

Eve geldiğimde yine yemek pişirme sesleri duyulmayan mutfaktan, gelmeyen sıcacık anne sesleriyle odama doğru ilerledim.

Odama geldiğimde son zamanlarda yaptığım tek şey olan müzik listemdeki  şarkılardan rastgele bir tanesini seçtim. Yatağıma sırtüstü yatıp kollarımı ve bacaklarımı uzattım

O an aklıma sınıfın girişinde karşılaştığımız çocuk geldi. Cidden niye onunla hiç konuşmamıştım. Adını bile bilmiyordum. İçimde kalan o merakla uykuya daldım.

_____________________________
Bittii! Bu bölüm biraz kısa oldu alışık değilim o yüzden fazla yazamadım diğer bölümler daha fazla yazıcam umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın öptümm💗

İdols: Hate Or Love// MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin