3. Kişi AnlatımıJisung o hafta okula gitmedi. En Yakın arkadaşı Felix onun için çok endişeleniyordu.
Yine Jisung'un okula gitmediği günlerden birinde Felix Jisung'un evine gitti. Jisung onu görünce bir nebzede olsa sevinmişti. Felix bozuntuya vermeyerek arkadaşına sıkıca sarıldı.
F:" Naber Hanji"
J: "Yani idare eder senden naber"
Felix sevinçli ve heyecanlı bir şekilde:
F:"İyii, sana birşey anlatmam lazım"J:"İyi gel içerde konuşalım"
Sözü üzerine Felix bir saniye beklemeden içeri girdi. En yakın arkadaşının evine ilk kez geliyordu. Ev kesinlikle göz kamaştırıcıydı duvarda her halinden pahalı olduğu belli olan gümüş işlemeli tablolar vardı ve bu evi çok hoş yapıyordu.
Jisung eliyle odasını işaret ettiğinde Felix de o tarafa yürümeye başladı. Odaya geldiklerinde Felix söze başladı.
F:" Minho haber olayını isteyerek yapmamış"
J:" Ne yapmış yanlışlıkla eli kayıp video çekip yine yanlışlıkla haber sitesine mi yollamış"
F:" Bende ilk senin gibi düşündüm ama anlatıncada mantıksız da gelmedi."
F:" Sen gelmediğin günler Minho'yla konuşmayı denedim. Nasıl ve ne konuşacağımıda bilmiyordum sadece neden yaptığını merak ettim"
*Flashback*
Felix'in Anlatımı
Jisung 3 gündür okula gelmiyordu ve artık endişeleniyordum. Her gün onunla telefondan konuşsam da içim rahat değildi. Minho'ya ne zaman sebepsiz yere bu haberi yaptığını sorsam Minho beni başından savıyordu.
Bugün kararlaştırmıştım
Evet artık tüm engelleri önümden kaldırıp Minho'yla konuşacaktım.Beden dersine çıkmadan önce sınıfta sadece ben Minho ve o başyapıt kalmıştık. Evet ben hala Hyunjin'e aşıktım. Nasıl sevebiliyorum onu bilmiyorum ama birşey bağlıyor onu bana ve bu bağı koparmak çok zor hatta neredeyse imkansız
Deniyorum
Hayır Felix diyorum o zorba biri ona aşık olursan sen üzülürsün diyorum ama kendimi durduramıyorum artık kabullendim bu durumu.F:"Minho konuşabilir miyiz?"
M:"Yeter artık Felix konuşmayacağım seninle"
F:"Bir kere dinle beni Minho yalvarırım sadece bir kere dinle!"
M:"İyi anlat ne anlatacaksan"
Dedikten sonra Hyunjin'e gözüyle kapıyı gösterdi yani bir nevi buradan çık ifadesini kullandı. Hyunjin mesajı alınca kapıdan çıktı ve muhtemelen bahçeye indi.F:"Bak senden sadece şunu istiyorum bana doğruyu söyle neden yaptın ha neden yaptın tek amacı iyi bir idol olmaktı onun adını lekeleyecek bir haberi suçsuz olduğu halde neden yaptın?"
Açıkçası bu çıkışımı bende beklemiyordum. Başlarda bağıran sesim sonlara doğru kısılmıştı.
Ben çıkıştığımda Minho'da bunu beklemediğinden ilk afalladı. Daha sonra üzüntülü bir iç çekti.
M:"Bak sana bir kere anlatacağım sözümü kesme ve bunları Jisung'a ilet tamam mı?"
Hafifçe başımı yukarı aşağı salladım."Ben hiç bir şeyi isteyerek yapmadım Felix. Söylediğim o sözleride yaptığım zorbalıklarıda ve o haberide Jisung daha önceden duydu mu bilmiyorum malum babalarımız ceo konumunda birbirlerine kavgalılar, babam babasını vuracak bir açığını yakalayamayınca oğlunun açığından yakalamaya karar verdi. Eğer bu planı yapmazsam annemle tehdit etti beni başka şansım yoktu bana denileni yaptım çünkü başka şansım yoktu ona isteyerek zarar vermedim anladın mı? Rahatladın mı?"
Kendimi her ihtimale hazırlamıştım ama bunu beklemiyordum Minho çok iyi bir oyuncuydu yada çok iyi bir yalancı.
F:"B-ben bunu beklemiyordum çok özür dilerim"
M:"Tamam yeter duygusallığa hiç giremeyeceğim. Bu arada sende Jisung'un numarası verebilir misin?"
F:"Tabi veririm" deyip imalı bir şekilde gülümsedim
*Flashback Bitti*
3. Kişi Anlatımı
Felix olanları numara kısmı dışında eksiksiz anlattı. Jisung'da anlatıklarına çok şaşırmıştı. Jisung babalarının kavgalı olduğunu dahi bilmiyordu. Sahi babası hakkında ne biliyordu ki? Kendini hemen bu düşüncelerden uzaklaştırdı. O pislik hakkında hiçbir şey bilmek istemiyordu.J:"Gerçekten böyle mi söyledi?"
Felix başıyla onayladı ve ardından:
F:"Neyse bunu söylemek için gelmiştim zaten iyi olduğunu da gördüm en iyisi gideyim ben, pazartesi okula geliyorsun ama yokluğun kendini belli ediyor"
O an Jisung kalkıp Felix'e sarıldı. Böyle bir arkdaşı olduğu için kendini çok şanslı hissetti. Felix'de gittiğinde Jisung olanları düşünmeye dalmışken telefonuna bir mesaj geldi. Felix'dir diye telefonunu eline aldı. Bilinmeyen numaradan geldiğini görünce kaşlarını çattı. Kimdi ki bu? Mesaj yerine girdiğinde yazılan mesajı okudu.
+82943*******
Selam Jisung ;) Gönderdiğim adrese gelir misin?Jisung
Seni tanımıyorum bile nasıl geleyim+82943*******
Orası sana kalmış ister gel ister gelme ama ben saat 2'de orada seni bekliyor olacağım
(Görüldü)
________________________________
Bu bölümü biraz geç gönderdiğim için özür dilerim yazmaya fırsatım olmadı
oy verirseniz sevinirim
İyi okumalar💗⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdols: Hate Or Love// Minsung
FanfictionSonunda kurtuldum şu saçma lise hayatından ve değersiz insanlardan. Artık beni yeni bir hayat bekliyor. Fakat bu da ne? O listede neden LEE MİNHO yazıyor?