Sabah uyanır uyanmaz telefonuma gelen mesajla gözlerimi araladım.
Unknow
"Bugün okul çıkışı attığım konuma gel."
Bu da neydi böyle? Gelmezsem ne olurdu? Yine hayatımda kimi kaybetmek zorundaydım? Felix mi geleceğim mi? Önemsediğim şey sadece bunlar. Yine babamın o lanet gün yaptığı gibi bir son mu yaşanacaktı? Eğer öyle olacaksa ölmeyi tercih ederdim.Jisung
"Gelmezsem ne yaparsın?"
Unknow
"Olacaklardan sorumlu değilim"Korku bedenimi ele geçirirken yaptığım tek şey en az 15 kere okuduğum mesajı yine okumaktı. Dediği gibi attığı konuma gitmekten başka yapabileceğim yoktu.
Hızlıca hazırlanıp okula gittim. Felix'e olanları anlatmak istyordum.
Sınıfa girdiğim an tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Felix gelmemişti. Felix asla geç kalmazdı. Muhtemelen bugün gelmeyecekti. Aklımı korkunç düşünceler ele geçiriyordu. İçimden bir ses Felix'in gelmemesinin bugün atılan mesajla bir ilgisi olduğunu söylüyordu.
Dakikalar geçmek bilmiyor zaman ilerlemiyordu.
Nihayet son derste bitmişti ve çantamı hızlıca tek omzuma atıp okuldan çıktım. Telefondan atılan konuma baktım. Yaklaşık 10-15 dakika yürüme mesafesindeydi. Bana bakan gözleri umursamadan koşuyordum. Atılan konuma geldiğimde nefes nefese kalmıştım
Geldiğim yer tenha sokaklardan biriydi. Çekingen adımlar atarken sola döndüğümde orta yaşlı 2 adamın tuttuğu yüzü kanlar içerisinde ki Felix'e baktım.
İçim acıyordu.
Hayattaki tek sevdiğim kişi şuan çok acı çekiyordu
Biliyordum
Ama bir şey yapamıyordum
Ayrıca bunu bana bize neden yaptıklarını da bilmiyordum
Kimin yaptığını daOnu öylece izlerken Felix'in bakışlarında ki çaresizlik ve masumluk beni daha da mahvediyordu. Bir şey yapmalıyım diye düşündüm.
Düşünmeden hareket edip cesurca yanımda duran alkol şişesini alıp genç adamın üzerine geçirdim. Kafasından kan akan adam sırıtırken diğerleri gitmeye başlamıştı. Şaşkın şaşkın etrafa bakarken az önceki adamlardan hiç biri kalmamıştı.
Hemen hızlı ve kesik kesik nefesler alıp ağlayan Felix'in yanına gittim. Ona sıkıca sarıldım. Ben sarıldıkça o daha fazla ağladı.
Ben sarıldım o ağladı.F: "Kimdi bunlar Jisung, neden bana saldırdılar?"
J: "Çok özür dilerim Felix, kahretsin hiçbir şey bilmiyorum"
J: "Hadi kalk hastaneye gidelim kafan kanıyor iyi değilsin"
F: "Gerek yok iyiyim"
J: "Sana gidelim mi diye sormadım Lix sadece gidelim dedim hadi kalk gidiyoruz"
İlk başta itiraz edecek gibi olsada diyecek bir şey bulamayıp ayağa kalktı.
Ana sokakta bir durağa geçip otobüs beklemeye başladık.
Hastaneye gidip gerekli kontroller yapıldıktan sonra ayrılıp evlerimize gittik.
Müzik listemden rahatlatıcı bir şarkı açıp Felix'e saldıranların kimin adamları olduğunu ve neden beni gördükten sonra hiçbir şey demeden gitmelerini düşünüp uykuya daldım.
_________________________
Bakalım bir sonraki bölüm neler olacak çok güzel planlarım var HAHHAHAHAH (Kötü insan gülüşü)
Neyse iyi okumalar 💗⭐x
(Oy vermeyi unutmayın!!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdols: Hate Or Love// Minsung
FanfictionSonunda kurtuldum şu saçma lise hayatından ve değersiz insanlardan. Artık beni yeni bir hayat bekliyor. Fakat bu da ne? O listede neden LEE MİNHO yazıyor?