Evden çıktık.Sıla ve ceydayla cafede buluştuk nescafe falan içtik sonra alışveriş merkezine gittik.Yeni mağzalar açılmıştı.Babam dün bana Şenayla benim kutlamamı yapcaz öyle aile arasında dedi.Bende kızları çağırdım, kutlama için şık şeyler alıcam elbise tarzında kısa elbise.Ceyda bana elbise gösterdi ama oek benim tarzım değildi.Sonra Aydan elinde bir sürü rlbiseyle geldi.Bunları soyunma kabinine koydu denememi istedi.Aslında kıyafet denemeyi sevmem ama çok denemek istiyordum.Mavi,pırıtılı bir elbise giydim çok hoştu kızklarda çok beğendi ama hemen bunu alcal degili.Diğerlerinide denicem.Hepsini denedim en güzel Mavi pırıltılı olandı onu aldım.Birde kıyafete uygun ayakkabı,çanta,aksesuar vs.bişeyler daha.Sıla elbiseme çok uygun çanta ve ayakkabı gösterdi.Ayakkabıyı giydim tam otırdu çanta ve ayakkabıyı aldım.Sonra Ceyda da çok şık tüylü küpeler buldu.Onlarıda hiç düşünmeden aldım.Bu gün çok güzel olcak ama Selimle ben napıcaz neyse ya akşam bakarız duruma göre.Ceyda "benim karnım acıktı"dedi.Benim acıkmamıştı diğer kızlarında acıkmamış yarım saat sonra yemeğe karar verdik.Yarım saatte Aydan kardeşine oyuncak baktı.Bende öyle bakınıyodum, küçükken gerçek annemin aldığı bebeği hatırladım bir anda o bebek çok güzeldi ama tabi ben maafetmeseydim.Aydan "hadi çıkalım" dedi.Yemek yemeğe gitti benim karnım acıkmıştı.Kızlarında acıkmış sanırım.Ben hamburger ve soğan halkası aldım içicek olarakta kola.Nefis gözüküyordu.Ben oturup yemeğe başladım kızlarda yemeklerini alıp yanıma geldiler.Kızlardada benim aldığım şeylere benzer yrmekler vardı.Bir tek Aydanda farklı yemek vardı tavuk yiyodu.Fatklı şeyler yemeği çok seviyo.Biz yemeğimizi bitirip bir kaç mağzaya girdik.Mağzanın erkek bölümünde Selim ve arkadaşı vardı.Arkadaşının Emir miş.Tanıştırdı.Aydan gözler yerinde yoktu sabki çocuğa baka kaldı ama çok yakışıklı çocukmuş şimdi yani hakkını yememek lazım.Akşam geliyosunuz değilmi dedim.Selimde "tabi geliyoruz" dedi.Bende süper akşam görüşürüz dedim ve yanlarında gittik.Kızlar hadi eve gidelim dedim.Kızlarda olur dedi.Alışveriş merkezinden çıktık.Aydan Kardrşine aldığı oyuncağı unuttmuş.Hemen Selim'i arayıp söyledim.Alcağını söyledi.Herkes kendi evine gidip akşam için hazırlanmaya gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sevgilim Üvey Kardeşim-
CasualeBabamın yeni bir kişiyle tanışıp evlenceği aklıma gelmezdi ama sevgilimin üvey kardeşim olcağı asla gelmezdi...Yoksa her şey rüyamıydı?