4

34 6 10
                                    

Nem te most innen elmész szépen és mondjuk úgy holnap este fél hatkor vissza jössz. -tolta ki Jungkookot az ajtón Jennie, és sóhajtva be is csukta, majd Taehyung felé fordult -magyarázatot. MOST!

-Ajj. Ez nem ér! Te egy év után mondtad el ez meg ide jön úgy hogy semmi nem lesz köztünk soha. -mondta Taehyung.

-Na ha... Mindegy. -motyogta el a mondat másik részét magában, amit a másik nem értett -Szóval?

-Semmi. Csak... Elkezdtünk beszélgetni. Vagyis ő írt rám aztán letiltott mert félt, aztán találkoztunk az utcán aztán vissza tiltott és elszólta magát a nem tudom kivel kapcsolatban, elrohant és ide jött.

-Aha. -nézett rá elég furán a lány -szóval már az első alkalommal letiltott. Ez is azt bizonyítja hogy egy antiszociális ember vagy. Bárki rád ír elijeszted. -mondta Jennie nevetve, majd hozzá tette -nehogy komolyan vedd. Cinizmus. Hallottál már róla?

-Persze. -motyogta a bajsza alatt Taehyung. Valójában rosszul esett neki, amit a barátja mondott. Minden ilyet magába szívott, holott ez nem is igaz rá. Mélyen tudta nagyon jól, hogy ezeknek a mondatoknak nem kellene ekkora hatást mérniük rá, de ahhoz túlságosan törékeny volt, hogy ne higyje el.

-Te isten gyere le. -sóhajtott egyet Jennie, miután meglátta a nem túl vidám arcát a másiknak -tudod jól hogy nem úgy gondoltam.

-Persze. Mindig. Hogyne...

-De Taehyuuung. -kérlelte a lány őt, hogy megbocsásson neki -sütök epres lekváros palacsintát. -mondta végső szóként, ami hatott, ugyanis Taehyung szeme felcsillant, és szélesen mosolyogva nézett legjobb barátjára.

Aztán üzenete jött.

@bunny
Szia Tae😁

Taehyung csak ettől a két szótól jobban érezte magát, sőt, mindig is az segített neki, ha az ő zenéjüket hallgatta. Úgyhogy halványan mosolyogva vissza írt neki.

@tae
Szia

@bunny
De beszédes kedvében van ma valaki...

@tae
Jó naaa... Nem vagyok olyan ember akinek több millió követője van instán😆

@bunny
De lehet... Vagyis semmi😊

@tae
Aham. Hogyne🙄 amúgy hogy vagy?

@bunny
Jól. Nagyon jól. Sőt. Mostmár sokkal jobban.

@tae
Örülök. Nekem meg most sütnek palacsintát🤤

@bunny
Nekem is hozhatsz majd

@tae
De nem! Az a palacsinta csakis az enyém!!

@bunny
Jólvanna!😂

Aztán itt valahogy megszakadt a beszélgetésük. Nem tudták, hogyan tovább, vagy mit írjanak egymásnak. Aztán, Jungkook úgy döntött, felhívja Taehyungot.

Sokkal jobban ment. Mert csak az, hogy egymásra néztek, már akkor úgy vibrált közöttük a levegő, mint amikor... Khm. Nem.😊

Szóval, így vibrált közöttük a levegő, hogy Jimin is megérezte lentről. Mert gyanús volt neki, hogy Jungkook órák óta beszél, és nem jön ki a szobából. Úgyhogy felment hozzá, és döbbenten látta, mit csinál.

-Már megint Jungkook? -rivallt rá, mire a maknae egy gyors "mennem kell" után letette.

-Ne kezd légyszi. -mondta lehajtott fejjel, hiszen tudta, hogy hyungjai mérgesek rá. Kivéve egy. Őt pedig történetesen úgy hívják, Namjoon

-De mit ne kezdjek? Napok óta nem vagy a földön! Miért beszélsz órákat azzal a senkivel?

-Mit mondtál? -kelt fel most dühösen Jungkook -ő is Army. Hogy mondhatsz rá ilyet? Hogy mondhatod rájuk hogy senkik?

-H-hát.. A-azt nem úgy értettem -próbált valamit mondani, de nem sok minden ment neki -de akkor is... Ne beszélj csak így random emberekkel.

-Jimin. Ő az egyetlen ember akivel beszélek rajtatok kívül. És... Őszintén felvidít, hogy megtehetem.

-De ez az! Hogy nem teheted! -meredt rá kikerekedett szemekkel -hagyd a francba. Úgyse fogsz senkit érdekelni -bukott ki belőle hirtelen

-Mi? -nézett rá Jungkook szomorúan

-Hogy Senkit nem fogsz érdekelni! -mondta már hangosabban, mire Jungkook kitolta a szobájából, és becsapta annak az ajtaját. Utált mindent. Tényleg mindent. Legjobban Jimint. És egy ember volt, akit tényleg szeretett. Ő volt Taehyung. Aki elfeledtette vele a hétköznapi dolgokat, akivel jól érezte magát. Jungkook szerelmes lett, csak nem tudta. Talán ez volt a baj a későbbiekben.

Nem lehet! Where stories live. Discover now