Sınıfa girip sırama oturdum.Bu Sınıfta neredeyse kimseyle konuşmazdım.Bu yüzden kimseyle iletişime geçmemek için en arka sırada tek oturuyordum.Kabul bazen çok canım sıkılıyordu ama ben zaten alışıktım.İlkokuldan beri böyleydi.
Zilin çalmasına daha çok olduğu için test kitabımı çıkardım.Güne genellikle paragrafla başlardım ama nedense bugün canım matematikle başlamak istemişti Kulaklıklarımı takıp müzik açtım ve çözmeye başladım.Zil çalana kadar matematikle cebelleştim.
Telefonumu kutuya koyup yerime oturdum.Sınıfın çoğu buradaydı.Herkes yerine oturmaya başlamıştı.İlk dersimiz matematikti.Güne matematikle başlamam iyi olmuştu.
Öğretmenler zili çalınca hoca içeri girdi.Herkes ayağa kalktı hoca oturmamızı söyleyince oturdum.Hoca bir önceki denemenin sorularını çözdüğü için dinlemeye gerek duymadım.Çünkü hepsini çözmüştüm zaten.Bu yüzden ders boyunca matematik çözmeye devam ettim.Sınavlar yaklaşıyordu hepsinden 100 almalıydım başka şansım yoktu.
Zil çalınca canım sıkıldığı için kantine gitmeye karar verdim.Kantinden laviva ve çikolatalı süt alıp sınıfa doğru yürüdüm.
Merdivenlerde bir muhabbete kulak misafiri oldum.
"Bu sefer cidden okuldan atılacaksın"dedi sarışın bir çocuk.
"Yok ya en fazla sınıfımı değiştiriler"dedi başka biri.Son konuşan kişiyle göz göze geldim.Kaşı kanıyordu sanırım kavga etmişti.Gözlerimi kaçırıp sınıfa doğru yürümeye devam ettim.Sınıfa vardığımda oturup sütümü içip çikolatamı yedim.Çöpümü atıp tekrar sırama oturdum.Tekrar test çözmeye başlayacakken sıraya pat diye sıraya birisi oturdu.Bu kimdi şimdi?Kafamı kaldırdığımda Berke'yi gördüm.
-Naber Ahu,dedi.
Neden durduk yere soruyordu ki?Onunla muhabbet bile etmiyordum.
-Ne oldu niye soruyorsun Berke?
-Hiç öylesine sordum rahatsız ettiysem özür dilerim.
-Yok yok normalde konuşmuyorduk ya ondan öyle dedim.
Tam tekrar konuşacakken zil çaldı.
-Neyse iyi dersler.
-Sağol sana da,dedim.
Bazen böyle nadir konuştuğum oluyordu sınıftakilerle.Garip gelmişti.Hoca sınıfa girdi ve derse başladık.Ders boyunca odaklanamadım, sürekli dalıyordum.Zil çalınca test çözmeye devam ettim.Gün böyle geçip gitti.
Son zil de çalınca çantamı alıp çıkışa doğru ilerledim.Samet yine beni bekliyordu hızlıca arabaya bindim.Eve vardığımda üstümü değiştirip film izledim.Filmden sonra 12'ye kadar ders çalıştım ve geç olduğunu fark edip yatağa girdim.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU
ChickLitBaba ben sana layık bir evlat olamadım ama keşke bir kere saçımı okşasaydın... ... Lise son sınıf olan Ahu ailesi ile sorun yaşıyordur.Bu sorunları yaşarken yanında ona destek olabilecek birinin hep hayalini kurar.K...