55. Bölümde Orhan'ın Gülgün'ün evine gittiği yerden itibaren yazmaya başlıyorum.
Gülnün elinde 2 kahveyle gelir.
Orhan; Teşekkür ederim, sadece kahve için değil yanımda olduğun için
Gülgün; Oğlumun babasısın yardım edeceğim elbet, kötü bir amacın olmadıgini biliyorum ama orhan yurt dışına gitmek nedir! Bu suçunu kabul etmek oluyor
Orhan; Ne yapayım gülgün hapise mı gireyim
Gülgün; Hayır ama gitsen anlatsan amacım o değildi sadece biraz korkutmaktı diye
Orhan; O-olmaz yapamam.
Gülgün; Peki ya babandan yardım istesen
Orhan; Etmez ki bana yardım, ben sanki yıllarca ona bir yükmüşüm gibi davrandı hep, onu mutlu etmek için gözüne girmek için her şeyi yaptım ben ama yine de yaranamadım. (Derin bir nefes alır) ben galiba ne iyi bir eş, ne iyi bi baba, ne de iyi bir evlat olabildim. O kadar mı kötü biriyim ben gülgün.
Gülgün; Hayır tabi ki orhan değilsin, ben şahitim yıllarca o şirket için ne emek verdin babanı mutlu etmek için neler yaptın, sadece o arada beni ve çocuklarını çok ihmal ettin.
Orhan; Ama değiştim biliyorum, her gün aynaya, olmak istemediğim biri gibi bakmak çok zor, özür dilerim gülgün çok özür dilerim sana yaşattığım her şey için.
Gülgün orhan'ın yanına kayar ve sarılır orhan'da başını gülgün'ün göğsüne koyar. Şimdi ikisi de sessizce ağlıyordu.
Orhan kafasını kaldırıp gülgün'e baktıOrhan; Her şeye rağmen teşekkür ederim gülgün. Yanımda olduğun için
Gülgün; Bunca yıllık geçmişimiz var, o yüzden yanındayım.
Orhan yavaşça gülgün'e yaklaşır ve dudaklarını birleştirir ama gülgün karşılık vermiyordu geri çekildi gülgün.
Gülgün; N-ne yapıyorsun orhan.
Orhan; Çok özledim seni
Tekrar yaklaşacağı sırada gülgün ayağa kalktı
Gülgün; Y-yapma
Kalktı ve terasa çıktı gülgün hava almak için peşinden de orhan geldi beline sarıldı gülgün'ün
Orhan; K-kalbini mi kırdım?
Gülgün; Hayır sadece beni öptüğün için şaşırdım.
Kendine döndürür gülgün'ü.
Orhan; Şaşırma, izin ver gülgün son kez birlikte olalım
Gülgün; Son kez derken?
Orhan; Gideceğim ya, o yüzden öyle dedim.
Orhan yavaşça gülgün'ün dudaklarına kavrar gülgün'de karşılık verir ve ellerini orhan'ın boynunda birleştirir adamın saçlarını okşuyordu.
İkisi de deliler gibi öpüşüyorlardı 2 3 dakikadan sonra adam kadının boynuna yapıştı kadın sadece inliyordu çoktan kocasına teslim olmuştu. Adam kadını kucağına alır ve koltuğa uzandırır. Ağırlığını da üstüne verir ve kadının boynunu emmeye başlar gülgünse orhan'in üstündekilerini hızlı hızlı çıkarmaya başlar ama orhan engel olur.
Orhan; Acelemiz yok canım gece uzun
Bu geceyi unutulmaz kılmak istiyordu orhan. Gülgün'ü kucağına alır ve yatak odasına gider kadını yatağa uzandırır ve yeniden kendide üstüne uzanır. Dudaklarını birlestirirler üstlerinde ne varsa çıkarmaya başladılar biraz sonra ikisi de tamamen çıplaktı. Orhan gülgün'ün gözlerinin içine baktı ve ellerini birbirilerine kenetleyerek içine girdi. Önce yavaş yavaş hareket ediyordu sonra daha da hızlandı kadının sesi de adamın hareketine bağlı olarak giderek yükseliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını - OrGül [One Shots]
General FictionHer bölüm birbirinden bağımsız olucaktır.