"yaaa abiii lütfen bir kez bir kez yaa ölürmüsün"dedim.Abim bir futbol kursu işletiyordu ve orda hem patron hemde koçtu ve şuanda oraya gitmek için abimin 2 saatir başının etini yiyordum çünkü benim oraya gitmeme izin vermiyordu nedenini sorduğumda hep hayır diyordu☹️.
"ya kızım gelmiyceksin gel-mi-ye-cek-sinn anne şu kızını al başımdan"dedi canım abim.
Annemin bıktığını yüzünden anlaşılır bir şekilde bakmıştı.
" beni karıştırma oğlum"dedi annem.
"Abi lütfen valla kenarda oturacam birşey yapmıcam lütfenn"dedim.Ardından abim konuştu.
" hmmm o zaman bir şartım var"
Hemen atladım.
"Evettt neymiş şart"
"bana o meşhur tatlını yapcan her istediğimde yapacan çünkü ben isteyince yapmıyorsunuz Ecrin hanım"
"Tamam ya konu o mu hah ben yaparım onu o zaman ben giyinip geliyom,ayyyy çok mutluyum be!"
Ve 500 yıldır hazır olan kıyafetlerimi(!) hemen alıp giydim.
"Abiciğimm ben hazırımm hadi gidelim"dedim.ve abim konuştu
"ecrin ve ordaki kimseyle muhatap olmuyorsun anlaşıldı mı"dedi abim.
" anlaşıldı tabilkide"dedim.
Ve arabaya binip telefonumu alıp altaya yazdım.Altay👻
Siz
Lan altayy ba-
aksana AaaaaAltay👻
Lann sabahın köründe
Bildirim bombasına uy-
andırdın ne varSiz
Tahmin et noldu
uuuAltay👻
İstediğin parfümü
Mü aldınSiz
Dıttt yalnış ce-
vap altaycım b-
Bu şey benim çok
İstediğim bişey bi-
Bilemiyeceksen sö- söylüyorumAltay👻
Söyle ozamanSiz
Abim futbol
Kursunu ziyaret
Etmeme izin ver-
Di ayayayaAltay👻
Neeee eeee lan bu
Çok iyii haber mkkSiz
Dimi neyse ben
Hazırlanacam tu-
ma beniii hadi bbb💗Altay👻
Hadi tutmuyum öptüm
seni Bayyyy yy 😚😄_________________________________________
Hemen üstümü giyinip abimin yanına gittim "abiii İİİ ben hazırım" üzerimde pembe bir crop altımdada beyaz bir etek vardı ceket olarak kot beyaz ceket
Abim konuştu "bu ne hal" dedi abim.
"Ne varmış halimde her zaman ki halim" dedim. "Ecrin ordaki herkes erkek eğer biri sana yan gözle bakarsa valla ka-" abimin sözünü kesmiştim.
"Abicim merak etme bana yan gözle bakanın gözünü oyarım bilirsin" dedim kendimden emin bir şekilde. "Tabiiki bilirim" dedi abim alaycı bir tavırla"neyse hadi geç kalıcam hadi arabaya "dedi abim. " hadi gidelim! "Dedim.ve arabayla yaklaşık 15 dklik yoldan sonra kursa gelmiştik.Arabadan inip abim konuştu" saçma sapan hareketler yapma ve en önemlisi kimseyle muhatap olma anlaşıldı mı"dedi abim. "Anlaşıldı komutanım"dedim.hazır ol duruşuna geçerek. Ve içeri girdiğimizde gayet de büyük bir alandı ve içerisi açık alandı kapalı bir yer olmasını bekliyordum.
" eee abi öğrencilerin nerde"dedim.ve hemen ardından abim konuştu "halı sahadalar anterman yapıyorlar sen ordaki oturma alanında dur" dedi abim.
"Tamam abi hadi çok sıkıldım gidelim"dedim." hadi o zaman beni takip et".başımı sallayarak abimi takip ettim ve büyük çitler ve geniş bir sahada anterman yapan birileri vardı.
Ve abimi görünce hemen yan yana dizildiler abim halı sahanın kapısından geçeceken abime bir şey dedim. "Abi bende yanında duruyum mu sonra yerime geçerim lütfennn" dedim duygu sömürüsü yaparak"tamam ama sonra hemen yerine geçeceksin"dedi abim. Hemen "tamam" dedim. Ve kapıdan ikimiz geçtik ve abimin yanında durdum ve abimin öğrencilerini incelemeye başladım hepsini incelerken bir çocuk dikkatimi çekmişti. kıvırcık kahverengi saçları yeşil gözleri vardı çocuğu İncelerken çocuğun bakışları beni buldu hemen gözlerimi kaçırarak abime baktım ve abim konuşmaya başladı."merhaba çocuklar bugün maç yapılacaktır evet başka soru varmı yoksa başlayalım"dedi abim. Hemen ordan siyah saçlı bir çocuk konuştu."koç benim bir sorum var"dedi siyah saçlı çocuk.abim konuştu "söyle arda"dedi abim.Ve ismi arda olan çocuk konuşmaya başladı. " yanınızdaki hanfendi kim sevgiliniz mi yoksa lütfen yalniş anlamayın ilk defa gördüğüm için sordum "dedi arda. Abim hemen konuştu. " hayır arda sevgilim değil ama bunu size söylemek zorunda değilim ama yalnış anlaşılma olmasın diye söylüyorum bu benim kız kardeşim "dedi abim.hepsi konuşmaya başladi" hocam kız kardeşiniz çok güzelmiş"dedi biri. "Öyledir dedi" bana bakarak. Utanarak başımı yere eğdim ve Altan güldüm. Kafamı kaldırdığımda o çocuğun burda olmadığını fark ettim acaba ismi neydi gizemli duruyordu kafamda o kişi ile ilgili cevapsız sorular. Onu aramak için abime "abi toalet nerde" dedim aceleci bir tavırla. Abim hemen cevap verdi "girişten sola geç yazıyı görürsün" dedi abim. Hemen sahadan çıkıp içeriye girdim ve gözlerim etrafta onu aramaya başladi, etrafa onu ararken kafamı sert bir şeye çarpmıştım. Kafamı kaldırıp baktığımda o çocuğu görmüştü ifadesiz yeşil gözleriyle bana bakıyordu hemen kendime çeki düzen verip"kusura bakma çarptığım için"dedim.çocuk umursamaz bir tavırla yanımdan gitmişti.
O an çok sinirlenmiştim gıcık insan sorun değil der asıl o bana çarptı neden aptal gibi kusura bakma dediysem zaten boyu 1.80 zaten sinirle dışarı çıkıp abimin yanına gittim abim halı sahanın içindeydi öğrenciler anterman yapıyordu abimin yanına gidip "abi ben artık gidiyim" dedim sinirlendiğim belli bir ses bir ses tonuyla ve sesli bir şekilde. Abim şaşkınca yüzüme baktı "efendim ben yalnış mı duydum her zaman buraya gelmek için başımı yiyen kardeşim ecrin mi söylüyor" dedi abim.
Hemen"evet abicim o kardeşin ecrin söylüyor ve şimdi gidiyorum görüşürüz! "Dedim sinirli ses tonumla ve abim arkamdan bağırarak " ecrin neyle gideceksin seni bırakıyım mı!"dedi. Arkama bakmaya gerek duymayarak "otobobüsle giderim!" dedim. sahadan çıkıp hemen içeri girdim. Gerçekten bunca zaman beklediğim şeyde geldi benim moralimi bozdu Allah'ın gıcığı. Hemen çıkış kapısına gittim dedinki olaya çok sinirlenmiştim hemen otobüse binip eve gitmek istiyordum hemen otobüs durağına gidip otobüs beklemeye başlarken otobüs hemen gelmişti bunun sayesinde yüzüm biraz güldü ve o mutlu anla otobüse binerken akbilimi bastım ve o dıttt sesi o anki mutluluğumu bozmuştu ve otobüs delilere sorarak "acaba aklbili olan varmı " diyerek Hafif bağırdım ve kimseden cevap gelmedi o yüzden olayı daha fazla uzatmamak için otobüsten indim bu yüzden eve kadar yürümek zorundaydım ve bu biraz uzun sürecekti ve bir 3-6 dk yürüdük sonra yanıma bir araba yanaştı ve arabada oldukça bana göre lüksdü ve arabanın camı açıldı ve o çocuğu gördüm bana yine o yeşil gözleriyle bakıyordu ve ağzından bir laf çıktı "atla" dedi. Sesi oldukça fazla iyiydi sesi kalımsı bir şeydi ve bu durumu düşünmek yerine cevap verdim "pardon".Merhaba bu benim yazdıklarımdan ilk paylaştığım diğer hikayelerimi bir türlü beğenemiyordum ama bu hikayede umutluyum çünkü diğer hikayelerime göre daha iyi olduğunu düşünüyorum yazım yalnışları olabilir umarım beğenirsiniz hadi öptüm bbbb 💗
Tam 1005 kelime değerimi bilin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗜𝗖𝗜𝗞
Teen Fiction"yaaa abiii lütfen bir kez bir kez yaa ölürmüsün"dedim.Abim bir futbol kursu işletiyordu ve orda hem patron hemde koçtu ve şuanda oraya gitmek için abimin 2 saatir başının etini yiyordum