Babam uzun süredir yurt dışındaydı iş nedeniyle. "Babaa!"diyerek boynuna atladım babamın "baba ne zaman geldin neden haber vermedin "dedim heyecan dolu bir ses ile. " kızım süpriz yaptım size çok mu özlediniz beni"dedi babam güler yüzle. "Evet ben çok özledim" dedim mutlu olduğum anlaşılır bir sesle."bana sana yorgunluk kahvesi yapayım mı,hem kahvemide özlemiştir".dedim."Ee hadi yap bakalım"dedi babam. Hemen mutfağa annemin yanına gittim ve bir anda aklıma gelmiş bir şekilde ama gerçektende öyle."anne hani bize bir misafir gelmişti ya kim o tanıyamadım akrabamızmı"dedim rol yaparak aslında kim olduğunu biliyordum tâbi herşeyini değil. Annem bulaşıları makineye dizerken. "Yok kızım akrabamız değil abinin kursundan biri, ama görsen ne kadar efendi" dedi annem döktüre döktüre anlata."tamam bende tanıdığımız sanmıştım neyse "dedim cezveye su koyarken. Annem bir anda bana bakıp kolarını bağlaç yaptı (herhalde bağlaç deniyor valla bilmiyorum linçlemeyin) ."Kızım ordan bakınca mala mı benziyorum" dedi annem kaşını çatarken. "Estağfurullah anne nerden çıktı şimdi"dedim." kızım, çocuk seni arabayla almaya gelmiş sen binmemişsin bunu bilmediğimi mi sanıyorsun"dedi annem kaşlarını deminki gibi çatarken. Ben rol yapmayı bırakıp yüzüm bıkmış bir yüz ifadesi almıştı ve ağazımdan sadece bir kelime çıkmıştı oda şuydu "yani" dedim keşke o lafı söylemeseydim Annem bir anda bana"kızım sen malmısın,23 yaşındasın
Ve ayağına güzel bir kısmet gelmiş en o kısmeti değerlendirsene aklını kullansana sonra bana zırlama "dedi sinirli bir sesle. " annecim ben ev-len-miy-cemmmm tamam mı ALLAH ALLAH"dedim kendimden emin bir ses tonu ile."kızım bu lafı sen evlendiğinde hatırlatacağım"dedi kendinden emin bir ses tonu ile. Bende"tamam anne hatırlatırsın iznin varsa babama kahve yapıcam"dedim annemde geriye çekilerek. "Tabi tabi yap sen kahve çıktı ben salondayım" dedi ve mutfaktan çıktı. Annemde hep böyle yapar her zaman yanında iyi biri gibi davranan her kişiye bak şu efendi bak bu efendi der ama onlar efendi çıkarmı, Hayır sonra annem Der ki zaten ben biliyordum e annem biliyorsan ne diye efendi diyon ki dimi.
Hemen kahveyi hazırlayıp tepsiye koydum ve bir bardağa su koyup tepside kahvenin yanına koydum,ve salona babama götürdüm ve götürürken annemin babamla konuştuğunu gördüm ve annem benim geldiğimi görünce hemen ağazını kapatı ve ben o anı umursamayıp babama doğru yaklaşıp"al babacım"dedim neşeli bir ses tonu ile babamda kahveyi alırken "saol kızım elerine sağlık. Bende tepsiyi masaya koyarken "ne demek babacım afiyet olsun"dedim ve koltuğa oturdum ve o anda telefonuma mesaj geldi ve mesaj tuğçedendi.Tuğçe
Ecrin bir bakar mısınSiz
Eff tuğçe ablaTuğçe
Canım ben sana bir şey dicem ama sinirlenme, ve bunu bil ki seni kışkırtmak için söylemiyorumSiz
Ne oldu tuğçe abla çatlama insanıTuğçe
Canım şu anda sera kurs yerinde gerçektende burayı nasıl bulduğunuda bilmiyorumSiz
Neee amk o malın orda ne işi varTuğçe
Galiba burda abisi öğrenciymişSiz
Ne o piç abisi miTuğçe
He o piç abisi neyse benim gitmem gerekiyor abin fark edecek yoksaSiz
Tamam tamam teşekkürler tuğçe ablaTuğçe
Tamam tamam hadi bbSiz
BbHemen etrafta abimin unuttuğu bir şey gözlerimle aramaya başladım ve evet düşündüğünüz gibi abimin burda unuttuğu bir eşyasını bulup tabi bulursam, oraya gitme bahanem bulunucak. Ve her yerde abimin bıraktığı bir eşya aramaya başladım ve bulamadım ve aklıma bir eşya olduğu geldi abimin bana verdiği akbil hemen akbil çantamdada olduğu için hemen koltuktan kalktım ve annem ile babam bana bakıyordu" babacım abim benden
Bir şey istemiş eşyasını burda unutmuş, bendende götürmemi istiyor ben hemen götürüyüm. Annem ve babam aynı anda "Abin mi? "dediler bana şakınca bakarak bu şakınca bakmanın sebebide abimin hiç bir zaman bir şeyi evde veya başka bir yerde bırakmaması. " he abim neyse hadi ben gitim bayyy"dedim ve ayakabılarımı hemen giydim ve kapıdan çıktım.hemen hızla otobüs durağına koştum ve otobüste ordaymış zaten ben galiba sadece bu hayata otobüs meselesinde şanslıyım neyse. Hemen otobüse binip akbilimi bastım ve boş bir koltuğa geçip otobüsün hareket etmesini bekledim ve otobüste kısa bir süreden sonra harekete geçti. Ve yol boyunca hep o malın abisinin neden orda olduğuydu, evet abim sera ve abisinin olayını bilmiyor ve bilirse abim seranın abisini öldürebilir . Ve ben düşüncelere dalmışken otobüs gelmişti hemen otobüsten inip kurs yerinin kapısından içeri girdim ve bahçesine baktığımda bir adet mal serayı gördüm ayyy iğrenç. Hemen cam kapıyı itekleyerek bahçeye girdim ve abim halısahadaydı öğrencileride maça hazırlık yapıyorlardı. Ve içeri girdiğimde seranın bana baktığını hisettim , Allahım inşallah ben bugün katil olmam. Hemen halısaya doğru ilerlerken serayı umursamadım, halısahanın telerinin arasından"abii bir bakar mısın "dedim ve abime baktıktan sonra seranın abisinin yani emre pisliğinin bana baktığını gördüm,emre ben lisedeyken bana açılmıştı bende kalbini kırmamak için,bence bunun için daha çok erken demiştim ama her seferinde her seferinde beni zorluyordu,ve Sabrımıda. Ve sonrada arkama bakıp gideceken efenin emreye çok fena baktığını gördüm ve efeye baktım ve egede tam bana bakıcaken sera'nın beni konuşturduğunu duydum. "Ecrinnn"dedi o cıvık iğrenç sesiyle arkamı döndüğümde bu sıcak havada diz üstü taytı Allah katına kadar çekip üstüne crop giymiş ama diz üstü taytını Allah katına kadar çektiği için crop ile tayt birleşik gibi duruyordu " ne var sera"dedim şu anda efe yada emrenin buraya baktığını hissedebiliyorum. "Aaa insan onca yılık arkadaşına ne var mı der çok ayıp sana hiç yakıştıramadım" dedi yine o incelitiği için çıkan iğrenç Sesi ile "sera boş yapma ve ne olduğunu söyle" dedim. "Bir şey yok sadece seni gördüğüm için selam vereyim dedim" dedi. "Tamam verdin tamam mı hadi bay " dedim ve abime döndüm ama abime bakarken göz ucuyla baktığımda emrenin bana baktığını gördüm. Abime doğru geldiğimde "abicim akbilin bende kalmış" dedim sevecen bir ses ile . "Teşekkürler balım" dedi. "Ben gideyim artık" dedim. "Neyle" dedi abim. "Arabanla" dedim gülerek . "Ne hayır olmaz " dedi. "Abicim benim ehliyetim var merak etme. " dedim. "Tamam al sanaa bir seferlik" dedi ve elime anahtarı verdi.bende halı sahaya tekrar baktığımda efenin orda olmadığını gördüm. Neyse beni alakadar etmez. Hemen bahçeden çıkmak için cam kapıyı itekledim. Ve koridora geldikten sonra arkadan kapı açılma sesi duydum. "Ecrin" dedi evet o ses emreye aiti. Arkamı döndüm ve "noldu" dedim o an en soğuk sesimi kullanmaya çalıştım.emre yanıma yaklaşarak bileklerimden tutu ve "ecrin lütfen kabul et seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyormuşsun gibi davranma" dedi gözlerimin içine bakarken ama ben onun gözlerinin içine bakmıyordum"emre benim sana daha bunu kaç defa söylemem gerekiyor bizden olmaz ve üzgünüm ki benim sana karşı hislerim yok "dedim.ve kolumu çekmeye çalıştım ama piç çok fena sıkıyordu bileklerimi ve iz çıkacak bir şekilde. " bana bak emre çek o elini bileklerimden yoksa sokmuyum elini başka bir yerine! "Dedim sinirli bir ses tonu ile. " ecrin lütfen bize bir şans ver ve elimi sen tamam diyince bırakacam"dedi."yok ya başka emrin çek şu elini sıçmıyım ağazına yoksa başka bir şey yapmak zorunda kalacam çek! "Dedim bağırarak elimi çekemiyordum ve ayağımla emrenin bacak arasına tekme attım "ahh" dedi. "Al işte ben dedim sana her bokta siz kazanmıyorsunuz" dedim kafamı kaldırdığımda efenin bana kolarını bağlaç yaparak baktığını gördüm. "Ne bakıyon sinema mı var" dedim sinirli bir ses tonu ile. "Yalnız benim hesabımdada mı sinema vardı sen niye bakıyordun" dedi bana sırıtarak bakarken. "Ne?"dedim.
_________________________________________
Evettt hele şükür bölümü yazabildim ve bölümü geç yayınladığım için özür maliyetinde 1320 kelime yazdım ve bölümü geç yazmanın sebebide bir fikir bulamıyordum mesela şu tuğçe,emre ve ecrin yerinde çok düşündüm hatta efenin diyeceği cevaptada baya düşündüm ve bizim bu haftada bir kaybımız oldu cenaze vardı birde yine hastaneye gittim.
Ve şimdi hikaye yazmak kolay değil çünkü senaryosunu düşünmen gerekiyor bende yazarken düşünüyorum yada başka bir yerde ve acaba karakter tanıtımı yapıyım mı ama karakter tanıtımı uzun sürebilir fotoğrafları bulmak filan ondan. Birde şu anda bizde internet yok o yüzden pazartesi günü yayınlıycam bölümü çünkü internet o gün gelecek ve şunu belirtmek isterim benim klavyem otomatik yani ben orada yazsam ordan diyor ve bunu çoğu zaman fark edemiyorum bunu belirtim çünkü bazı okurlarım bunu söylemişti neyse umarım bölümü beğenirsiniz.Yazdığım gün:10 mart
Yayınlayacağım gün:12 mart
Eee bölüm nasıldı?💗🍨
1320 kelime değerimi bilin hadi öptüm bn aşklarımm🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗜𝗖𝗜𝗞
Teen Fiction"yaaa abiii lütfen bir kez bir kez yaa ölürmüsün"dedim.Abim bir futbol kursu işletiyordu ve orda hem patron hemde koçtu ve şuanda oraya gitmek için abimin 2 saatir başının etini yiyordum