"Sen ne demeye çalışıyorsun hem bak sonunun bu pislik gibi olmasını istemiyorsan sus" dedim ve yerde yatan emre acı içinde kıvranarak. "Ecrin pislik miklik ağır oluyor ama" dedi. Ona bakarak "sen sus bi " dedim ve efe bey konuştu. "Çok korktum lütfen aileme zarar verme"dedi gülerek yani gülünecek ne var Allah Allah"ergen misin"dedim yüzüne ifadesiz bir şekilde bakarken "ecrin hanım bir insan gülünce ergen olmuyor"dedi yüzüme kendinden emin bir ifade ile bakarken."sen benim ismimi nereden biliyorsun"dedim yüzüne bakarken."Gece bir bildirim sesiyle baktım bir baktım instagramdan ecrin polat gönderinizi beğendi bende dedim,Allah Allah kim bu acaba bir baktım profil fotoğrafına tanıyamadım ama sonradan hatırladım yani öyle biliyorum isminizi ecrin hanım"dedim.
Sesizce "gıcık yemin ederim yaa"dedim ve efe konuşmaya başladı "efendim bir şey mi dedin" dedi yüzüme bakarken. Yemin ederim bu gıcık olduğu kadarda sinsi.bu olaylar beni çok susatmıştı ve su içmek için çantamdan çıkardım tam içecek en efe konuştu. "Şu içme" dedi bende ona "nedenmiş canım benim şu içmem seni ne alakadar ediyor" dedim. "Oruçluyum ben" dedi bende hemen suyu çantaya atıp "kusura bakma bilmiyordum" dedim. "Sorun değil dedi. "Ben karar verdimde gitmiycem" dedim. "Tamam" dedi gıcık olamayabilir çocuğa. "Ya sen bu kadar çok gıcık olmak zorunda mısın" dedim yüzüne bakarak çünkü gerçekten çok gıcıktı bence. Yani bu benim fikrim sizi bilmem çünkü her insanın kararı aynı olamayabilir."Allahım yarabim cevabımın gıcıklıkla ne alakası var"dedim."hayır canım hem cevabın ve hem ses Tonun çok gıcık"dedim gözlerine bakarken. Oda benim gözlerime bakarken "bence ses tonum güzel " dedi aslında ses tonu çok çekici geliyordu. "Ayy tamam git başımdan" dedim ve bahçeye gittim. Orda antreman yapıyorlardı acaba maç mı yapacaklardı, hemen abime gidip sordum "abi maç mı olacak" dedim. "Evet fıstık" dedi. "Ee peki oruç tutanlar ne olacak" dedim. "Burda kimse oruç tutmuyor hem tutan varsada maç yapmayacak" dedi. Ve ben bu duruma çok şaşırmıştım bu yüksek zeka sözde oruçlu ama bir de oruçlu ya hani sözde oruçlu oruçlu yalan söylüyor. Hemen efe bahçede antreman yaparken izleme köşesinden ona gel işareti yaptım beni gördüğünde bana bakarak eliyle ne var anlamında saladı bende yine gel işareti yaptım ve en sonunda yanıma gelmesini şağlamıştım ve telerin arkasından bana yaklaşarak kalın ve soğuk olan sesiyle "ne oldu" dedi. Bende ona bakarak "sen bir gelsene gel gel " dedim. Ve Efe halı sahadan çıkarak kimsenin bir şey farketmemesi için dikkatlice yanıma geldi "noldu ecrin" dedi. Ona sinirli bir şekilde baktım ve "sen maça çıkacak mısın" dedim.Oda yine o soğuk olan sesiyle"evet"dedi.
"Lan sen oruçlusun oruçlu neden maça çıkıyorsun hem bildiğime göre maç 50 dk maç 10 dk mola nasıl dayanacaksın" dedim. Oda bana "ben dayanırım hem sanane kendi işine baksana sen" dedi.
"Ee benim işim bu" dedim. Bana bakarak "senin işin beni sinir etmek mi" dedi."hayır canım sadece iyilik yapmaya çalışıyorum ama anlıyorum ki sana iyilik yaramıyor"dedim."ecrin şu anda senin bana yapabileceğin tek iyilik susmak tamam mı"dedi bana bakarak ismimi söyleyince birden içim bir değişik olmuştu.Bende ona yüzüme bir gülümseme koyarak yüzümü ona yakınlaştırıp ona baktım ve ona şunu dedim"hayır "dedim.ve oda yüzünü bana yakınlaştırarak"tamam"dedi ve gülümsedi Allah var gülümsemesi çok masum ama sadece bir saniyeliğine. Hemen yüzünü benden ayırıp halı sahaya doğru ilerledi onun arkasından ağzım açık bir şekilde baktım bu çocuk gerçekten best gıcık yani bu kadar çok gıcık olamaz. Hemen izleme köşesine geçip efeye baktım efeye bakınca efede bana baktı ve sonra geri önüne döndü. Abim bağırdı "Oyuncular yerlerine! Maç başlıyor! " dedi. Bütün öğrenciler yerlerine geçti ve maç kısa bir süre sonra başladı ve bir baktım ki emre malıda maçta amk ne ara halı sahaya geçti. Onu umursamayıp efeye doğru döndüm efenin susadığı ve yorulduğunu alnından akan terlerden anlayabiliyordum zaten hava çok sıcak birde üstüne oruçlu bu çocuk beni delirtecek. Hemen izleme alanına geçip onu izlemeye başladım arada bazen onun gözleri bana kayıyordu bana o yeşil gözleriyle ve karışmış olan kahverengi saçı ile bakıyordu 30 dk'dan sonra 10 dklık mola verildi.Ve halısahanın dışına çıktığında ona şu vermeye çalıştıklarında kabul etmiyorfu bu çocuk hem gıcık hem aptal neyse. Efe dinleme alanına gittiğinde hızlı nefes alıp veriyordu Eee Efe bey bir hata yaptınız cezasını çekinde ben birini böyle görmeye dayanamıyorum ki. Efenin yanına gittim ve sadece şu soruyu sordum"iyi misin "dedim.oda bana yorgun olan yeşil gözleri ile" he valla çok iyiyim ecrin"dedi.bende ona "bence değilsin" dedim. "Ee iyi olmadığımı biliyorsun neden soruyorsun" dedi. "Zevk" dedim. Oda bana bakarak "zevk'in mükemmelmiş" dedi. "Saol canım" dedim. Oda bana bakarak "Canım? " dedi. Bende ona bakarak "ağız alışkanlığı yani sana özel değil" dedim.
Oda bana bakarak"birde olsaydı "dedi en gıcık olduğum ses tonu ile. " merak etme olmaz zaten olamazda"dedim."bir zahmet "dedi." evet neyse onu bunu boşver gel bence sen burda bu oyunu burda bırak abime deki karnım ağrıyor"dedim ona kabul etmesi için bakan gözlerimle "boşver hem az kaldı maç 20 dk dayanırım hem iftarada az kaldı" dedi. "Olmaz böyle" dedim ısrarcı bir tavırla. "ya sen gitsene işine bak" dedi. "Benim işim bu" dedim oda bana oldukça masum olan yüzü ve gözleriyle "yapma" dedi. "Neyi" dedim anlamamış gözlerle efeye bakarak. "Boşver"desi ve ayağa kalktı arkasından" nereye"dedim.oda arkasına bakmaya gerek duymayarak "sahaya 1 dk kaldı " dedi. "O kadar çok mu konuştuk ya" dedim kendi kendime konuşurken ve bu cümleyi söyledikten sonra arkadan bir ses işittim. "Kimle" dedi az çok kim olduğunu tahmin etmişsinizdir emre yeminle bu çocuktan kurtuluş yok "sanane be kimse kim sen hangi sıfatla bu soruyu sorabiliyorsun"dedim yüzüne ondan iğrendiğimi anlatan bir surat ifadesi ile. " seni çok seven bir adam sıfatı ile"dedi.ona"yalnız o adam kelimesini çıkartalım daha iyi olur çünkü o kelime sana yakışmadı "dedim.ve arkadan gülme sesi duydum ve bu gülme sesi efeye aiti. Emre efeye bakarak konuştu "neye gülüyorsun "dedi hesap soracak gibi yani neyin hesabını soruyorsun be sen kimsin."hiçç bir kapak sesi duydum da" dedi. Bunu dedikten sonra gülmeye başladım ve emreye bakaraken "eee ne bakıyorsun git burdan yoksa daha çok canını yakarım anladın sen" dedim yüzüne bakarken. "Yoo anlamadım anlatsana" dedi. La havle la kuvvet bu çocuk cidden çok pis kaşınıyor. "Nick canım anladın sen ve bence bu konuşma çok uzadı bu sana ömrün boyu yeter haydi naş yallah" dedim. "Tamam sakin ol sarı fırtına gidiyorum" dedi. Ona sinirli gözlerle baktım bana sarı fırtına denilemesinden hoşlanmıyordum"ulann, defol yemin ederim kimse alamaz seni elimden"dedim ve kısa bir süre sonra halı sahaya gitti arkadanda Efe gitti ve maç başladı ve maçta kısa bir süre sonra bitti efenin takımı kazanmıştı abimde kazanan takıma yemek sözü vermişti ve onlar hazırlanırken abimin yanına gittim. "Abi nereye gidiyorsun beraber gitmeyecek miyiz eve bana söz vermiştin bugün akşam bana yemek yapacaktın" dedim. "Fıstığım çok özür dilerim ve çok üzgünüm sana verdiğim sözü unutmadım ama bugün kazanan takımla yemek yicektik istersen sende gel hem bunu özür maliyetinde say hem ben sana daha füzelerini yaparım ee ne diyorsun kabul mü fıstığım hı" dedi. Bunu söylemesine çok şaşırmıştım benim erkeklere bir ortamda bulunmamı istemezdi tabi kendi olduğu ortamlar hariç"ee tamam kabul "dedim sevinçle. " ee bu süper bir haber sen arabaya geç ben burayı kitleyip geliyorum "dedi." ona "tamam abicim sorun yok" diyip arabaya doğru ilerledim ve arabanın önünde abimi beklemeye başladım. Ve kısa bir süre sonra abim geldi ve "haydi açtım arabayı bin" dedi. Ve bende konuşma gereği bulmaya gerek bulmayrak sesizce arabaya bindim. "Eee abi nereye gidecez" dedim merak dolu sesimle. "Çok güzel bir yere gidecez eminim sende çok beğeneceksin" dedi. Kafamı sallayarak yolu izlemeye başladım. Ve kısa bir süre içinde varmıştık mekan eski bir tarza sahipti ne yani yalan söylemeyim bu tarz mekanlar geldiğim kişiye göre sıkılmama isteğimi değiştiriyordu.
Hemen abimle içeri girdiğimizde içerde büyük bir masa vardı ve masada kazanan takım vardı ve tabikide efede gözüm efeye kaydı ve efede bana bana kalmıştı herhalde şaşırmıştı yoksa neden bana böyle bakasın ki dimi?.
"Evet çocuklar bugün biri daha yemeğe katılcak sorun olmaz umarım" dedi. Hepsi sorun olmaz dedi tek Efe dememişti abim efeye bakarak "Efe sen" dedi. "Sorun yok abi" dedi. "Ee peki geç otur yanıma abicim" dedi bende masaya abimin yanına oturdum. "Saate baktığımda iftara az kaldığını anladım tam 7 dk kalmıştı ve ilk önce masaya mezeler gelmişti hepsini teker teker dizdiler ve efeye baktığımda arkadaşıyla Konuşurken gördüm.Ve sonra abim bana seslendi" noldu sıkıldın mı "dedi." yoo sıkılmadım "dedim." peki öyle olsun "dedi bana gülen yüzü ile bakarken . Ve hemen telefonum çalmıştı maalesef telefonumun zil sesi fulldu bu yüzden bütün gözler bana dönmüştü hemen telefonumu çantamdan alıp " müsaadenizle "dedim abim bana bakarak "kim" dedi. Bende telefona bakarak "altay abi" dedim. "Tamam geç kalma" dedi. Bende başımı salayıp dışarı çıktım telefonu açarak.
_________________________________________"Noldu altay"
"Lan mal niye telefonu açmıyorsun merak ettim"
"Restaurantayım altay neden aramıştın"
"Size gelmiştim çok geç kalmazsın dimi"
"Altayyy neden haber vermedin tamam çok geç kalmam sen takıl odamda kendi evinde gibi hisset"
"Merak etme aslı teyze hiç yapancı hisetirmiyor"
"Güzel o zaman hadi kapaatım bay vay"
"Bay bay kanka"
_________________________________________
Hemen içeri geçtim yerime oturdum abim bana bakarak. "Noldu" dedi. "Hiç bize gelmişte beni görememiş" dedim. "Tamam gel otur"dedi hemen yerime geçtikten sonra camiden ezan okunmaya başladı efeye baktığımda dua okuyup yemek yemeğe başladı. Evet ben dışardayken yemekler gelmişti herkes yemeğini yedikten sonra biraz daha kalacaklarını anladım evdede altay olduğu için çok geç olmadan müsade istedim. "Bu gün için herkese teşekkür ederim benim artık gitmem lazım saat geç oluyor" dedim herkese bakarken. Abim bana bakarak.
"Ecrin Efe seni bırakır oda gidecekti zaten, eve bırakır mısın Efe" dedi abim bir bana bir efeye bakaraken. Efe bana bakıp birde abime baktı "tamam abi sorun yok zaten gidecektim" dedi. "Tamam hadi dikkat edin hadi Efe" dedi abim. "Gel gidelim" dedi bana bakarken Efe. "Tamam"dedim ve dışarı çıktım. Ve efede dışarı çıktı" hangi araba"dedim. Efeye bakaraken. "Şu bmw" dedi. "Tamam " dedim ve arabanın önünde beklemeye başladım"açtım "dedi Efe bende kapıyı açıp öne oturdum. Ve oda hemen arabaya bindi arabayı çalıştırıp klimayı açtı. Ve araba ilerlemeye başladı ona baktığımda araba sürerken çok çekici görünüyordu HAYIR ecrin mal mal konuşma. Kısa bir süre sonra telefonum çaldı ve telefonumda kucağımda ekranı açık bir şekildeydi ve Altay arıyordu hemen telefonu açtım.
_________________________________________"Alo Altay noldu"
"Lan nerede kaldın ağaç oldum burda aslı teyze sayesinde gurme oldum aslı teyze her şeyi bana tattırıyor gel beni kurtarr"
"Tamam lan zırlama geliyoruz işte "
"İnşallah hadi kapat"
"Tamam bay bay "
"Bay bay"
_________________________________________
Efeye baktığımda bana bakıyordu "noldu" dedim. "Bişey olmadı" dedi ve önüne döndü. "Ok" dedim ve camdan dışarıyı izlemeye başladım kısa bir süre sonra eve gelmiştik ve o an aklıma gelmişti bizim evi nerden biliyordu. Yüzüne yaklaşarak "Sen bizim evi nerden biliyorsun Efe bey hı söyle"dedim. Bana yaklaşarak " buraya ilk gelişim değil ecrin hanım "dedi ve ehliyet kemerimi çıkardı. " lan neden çıkarıyorsun benim elim kolum yokmu hem bana bu kadar yaklaşma Allah Allah "dedim geri çekilerek. " sakin ol yemedik seni"dedi ve geri çekildi. Hemen aşağı indim ve oda indi. "Teşekkürler beni getirdiğin için" dedim. "Rica ederim ecrin hanım" dedi.
_________________________________________
Evettt merak etmeyin yaşıyorum bu kadar geç atmamın sebebi pazartesi gününden beri hastanedeyim ve hastanede vaktim oldukça yazmaya çalıştım hastanede bir serum buhar vaktim olmuyordu zaten hastanedede uyku düzenim bozuldu(sanki çok uyku düzenin vardı kk) hemen dün yetiştirdim ve şimdi bu mükemmel bölüm karşınızda evet size özür maliyetinde 1869 kelime yazdım haydi bb aşklarım 🌷🌸Kelime:1869
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗜𝗖𝗜𝗞
Teen Fiction"yaaa abiii lütfen bir kez bir kez yaa ölürmüsün"dedim.Abim bir futbol kursu işletiyordu ve orda hem patron hemde koçtu ve şuanda oraya gitmek için abimin 2 saatir başının etini yiyordum