Hemen evin kapısını açıp içeri girdim ve karşımda zorla yemek yedirilmeye çalışan altayı gördüm. Ve ne yalan söyliyim gülmemek için kendimi zor tutum. "Ben geldimm" dedim.altay hemen masadan kalkıp yanıma geldi "ahh kankam gelmiş hadi gel kanka sana bişey demem lazım " dedi. Bende tamam o zaman diyip odama doğru yol aldım arkamdan annem"gel kızım yemek ye"dediğini duydum. Hemen odama çıktım odamda bir süre konuştuktan sonra altay evine gitti bende gözlerimi kapadım.Gecenin bir yarısı çok fena bir şimşek sesi ile uyandım ama şimşek bu sefer çok fenaydı. Ve bende şimşekten nefret ederim o an yatakta kulaklarımı kapadım vede gözlerimi. Ve şimşek bu sefer 2 saniyede bir çok fena çarptı.Çok korkuyordum. Hemen odamın kapısı açıldı bende çığlık attım*AAA! "diye bağırdım ardından ışık açıldı ve ben gözlerimi ağırsada açıp gelenin abim olduğunu gördüm tam "Ab-" diyecektim ki gene şimşek çaktı ve bende hemen gözlerimi ve kulaklarımı kapatım abim hemen yanıma gelip beni sardı ve "korkma balım ben yanındayım" dedi. Abim gerçekten bu hayatta beni çok iyi anlıyor. O an gerçekten ağlamak istiyordum. Abim o an düşüncelerimi okumuş gibi. "Ağla içinde tutma" dedi. Hemen o an deli gibi ağlamaya başladım. Abim "gel yüzünü yıkıyalım demişti.
_________________________________________
EFE YILDIRIM
O gecenin ardından eve gelip kendimi yatağa attım bu aralar aklımda hep o var. Ve bu kız beni delirtiyor. Her zaman gözümün önünde bugün onun yüzünden dikkatim dağıldı ama bakın onun yüzünden,gözlerinden dikkatimi oyuna veremedim.
_________________________________________
ECRİN POLAT
Abim elimi yüzümü yıkamama yardım ettikten sonra bana " bir parti var gelmek ister misin hem Altay'da gelebilir "dedi.O an gözlerine ciddi misin der gibi baktım ve hemen başımı salayıp" Evett ne zaman"dedim.Abimde
"2 gün sonra" dedi. Ben "neee abi sen iyi misin bunun makyajı var kıyafeti varrr peki abicim komsept(lütfen yanlış
İse linçlemeyin nasıl yazılığını bilmiyorum) ne" dedim. "Amaaa işte sorun burda bu bir çift partisi yani bir eş seçmen lazım"dedi abim. Eş mi ulan benim hayata en çok erkek tanıdıklarım var neden diye sormayın lisede 3 kızlı 19 erkekli bir sınıfa düştüm hayat şansı ve onlarda hepsi şerefsiz olduğu için o an ne bok yiceğimi düşündüm. Hava açılıyordu.
" gelecen mi" bende "evet" dedim. Ve abim odadan çıktı bende hemen telefonumu alıp Altaya yazdım .
_________________________________________
Altay👻
Siz
Altayyytt
Lannn
Baksanaaa
Amk
Altay Altay
ALTAYYYYYTTTTTTTTTTTTAltay👻
NE VARRRR
NE VARR ALLAHIN BELASI NE VARRRR
SABAHIN KÖRÜNDE NE ZIKIMA YAZIYORSUN LANSiz
Altaycım şimdi bir parti var ama o partiye bir eş seçip gitmen gerekiyor ve sende o partiye geliyosun ağazına sıçmayam neyse Eee sonra efenim benimle eş olur musın nolurr eeAltay👻
Hayır bende o partiye gelecem ama başka birisiyle hem git sen efe ile ol Allah AllahSiz
Lan sen ne göt ne şerefsiz olmuşsun piç sonrada ÖLÜRÜM DE O GICIKKKKK EFE İLE EŞ OLMAM BAKK 2 HECE OL-MAMAltay👻
Eee sg o zaman hadi bb ve saat 06:23 ecrin bbSiz
Bye bitch😒
_________________________________________
Hemen yataktan kalkıp elimi yüzümü ve dişlerimi fırçaladım ardından istemeyerekte olsa duşa girdim ama duşa girdikten sonra çıkmakta istemiyodum bu seferde zorla duştan çıktım ve hemen kıyafet aramaya başladım şimdi siz bunun hiç kız arkadaşı yok mu diyenler vardır benim kız arkadaşım var ama hepsi başka şehirlerde hemen gidip bir kıyafet buldum ve bu yepyenidi kırmızı bir elbise ayy çok güzel bende hemen üstüme yazlık bir kazak altıma ise kot şort ve ssçımı hemen bağladım ve aşağıda kahvaltı eden aileme baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗜𝗖𝗜𝗞
Roman pour Adolescents"yaaa abiii lütfen bir kez bir kez yaa ölürmüsün"dedim.Abim bir futbol kursu işletiyordu ve orda hem patron hemde koçtu ve şuanda oraya gitmek için abimin 2 saatir başının etini yiyordum